تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 مارس 2022 - 17:46
کد خبر : 503406

مایکروسافت یک اپلیکیشن ویرایش ویدیو به نام Clipchamp به ویندوز ۱۱ اضافه کرد

مایکروسافت یک اپلیکیشن ویرایش ویدیو به نام Clipchamp به ویندوز ۱۱ اضافه کرد

مایکروسافت یک اپلیکیشن ویرایش ویدیو به نام Clipchamp به ویندوز ۱۱ اضافه کرد مایکروسافت امروز جدیدترین بیلد اینسایدر ویندوز ۱۱ را با شماره‌ ورژن 22572 عرضه کرده است که شامل دو اپلیکیشن جدید می‌شود. یکی..

مایکروسافت یک اپلیکیشن ویرایش ویدیو به نام Clipchamp به ویندوز ۱۱ اضافه کرد

مایکروسافت امروز جدیدترین بیلد اینسایدر ویندوز ۱۱ را با شماره‌ ورژن 22572 عرضه کرده است که شامل دو اپلیکیشن جدید می‌شود. یکی از این اپلیکیشن‌ها Clipchamp نام دارد که مبتنی بر وب بوده و برای ویرایش ویدیوها کاربرد دارد.

اپلیکیشن Clipchamp هرچند به‌اندازه Adobe Premiere و DaVinci Resolve قدرتمند نیست، اما یک اپلیکیشن ساده با همه ابزارهای ضروری است و برای همه کاربران قابل‌استفاده خواهد بود. این اپلیکیشن شامل مجموعه‌ای از تمپلیت‌ها، فیلترها، افکت‌ها و استایل‌های متنوع است که ویرایش ویدیوها را راحت‌تر خواهند کرد.

ویندوز ۱۱

شما همچنین امکان اشتراک‌گذاری ویدیوهای ویرایش شده در این اپلیکیشن را در شبکه‌های اجتماعی خواهید داشت. در ضمن، این اپلیکیشن مجهز به قابلیت خوب تبدیل متن به صوت است که از ۷۰ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن از سرویس وان‌درایو نیز پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط:

  • ویندوز ۱۱ به‌زودی ایموجی های سه بعدی را دریافت می کند
  • اجرای ویندوز ۱۱ روی پیش نمایش اندروید ۱۳ را تماشا کنید

اپلیکیشن دیگری که امروز به ویندوز ۱۱ اضافه کرده است Microsoft Family Safety نام دارد که به والدین کمک خواهد کرد تا بر همه اکانت‌های خانوادگی خود نظارت داشته باشند.

ویندوز ۱۱

مایکروسافت امروز همچنین گفت که به‌زودی آپدیت‌هایی را برای باکس جستجو در منوی استارت ویندوز ۱۱ ارائه خواهد کرد. مایکروسافت در جدیدترین بیلد ویندوز ۱۱ مشکلات قبلی را نیز رفع کرده است و ظاهر این سیستم عامل کمی مدرن‌تر شده است.

ویندوز ۱۱

در هر حال اگر خواستید این بیلد جدید را نصب کنید می‌توانید به کانال توسعه‌دهندگان ویندوز ۱۱ مراجعه کنید.

منبع: Techspot

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.