تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 ژوئن 2022 - 17:54
کد خبر : 504707

مجله اتاق فرار– مرجع مطالب، مقالات و اخبار حوزه اتاق فرار

مجله اتاق فرار– مرجع مطالب، مقالات و اخبار حوزه اتاق فرار

از ورود اسکیپ روم به ایران بیش از 5 سال می گذرد و در این سالها روند گسترش این صنعت با فراز و فرودهای فراوانی همراه بوده است. یکی از این فراز و فرودها گسترش وبسایتهای مرجع اتاق فرار است که هر کدام با ارائه خدمات متنوعی به مجموعه داران و همچنین بازیکنان اتاق فرار

از ورود اسکیپ روم به ایران بیش از 5 سال می گذرد و در این سالها روند گسترش این صنعت با فراز و فرودهای فراوانی همراه بوده است. یکی از این فراز و فرودها گسترش وبسایتهای مرجع اتاق فرار است که هر کدام با ارائه خدمات متنوعی به مجموعه داران و همچنین بازیکنان اتاق فرار فرایند انتخاب و معرفی بازی های جدید ساخته شده و همچنین فرایند رزرو اسکیپ روم را تسهیل کرده و با تبلیغات خود در بستر اینترنت به معرفی بیشتر این صنعت در جامعه کمک کرده اند. اما در کنار ارائه این خدمات تاثیر گذاری آنها بر این صنعت نیز از کسی پوشیده نیست. در این مقاله قصد داریم به معرفی مجله اتاق فرار پرداخته و مزایا این وبسایت را نسبت به دیگر مراجع اتاق فرار بیان کنیم.

 

مجله اتاق فرار – اولین وتنها مجله اتاق فرار در کشور

با گسترش اتاق های فرار وبسایتهای فروش بلیط نیز راه اندازی شدند. این افزایش تعداد وبسایتهای فروش بلیط تا جایی پیش رفت که در حال حاضر بیش از  10وبسایت تخصصی در این حوزه در حال فعالیت هستند و بیش از 20 وبسایت خدمات رزرو اتاق فرار را ارائه می دهند. در کنار راه اندازی وبسایتهای مرجع فروش بلیط اتاق فرار ، مجله اتاق فرار جهت ارائه مطالب در حوزه اتاق فرار راه اندازی شد.

مجله اتاق فرار در حال حاضر تنها وبسایت مرجع اتاق فرار می باشد که به صورت تخصصی مطالب، مقالات، اخبار و معرفی بازیهای اتاق فرار را ارائه می دهد و خدمات رزرو اتاق فرار را از طریق خود مجموعه های انجام می دهد . شما با مراجعه به این وبسایت می توانید از آخرین اخبار و مقالات روز این سرگرمی در ایران و جهان مطلع شوید.

 

لزوم بستری مناسب جهت انتخاب بازی مناسب گروه

از آنجایی که انتخاب اتاق فرار مناسب برای بازیکنان یکی از چالشهایی است که از ابتدای آشنایی با این سرگرمی با آن مواجه هستند، این انتخاب در صورتی که به درستی انجام نشود می تواند نگاه اعضای تیم را به این سرگرمی برای همیشه تغییر دهد. از این رو با مراجعه این بازیکنان به وبسایتهای فروش و عدم اگاهی نسبت به بازیهای ارائه شده و انتخاب نادرست آنها و عدم نظارت مسئولین زیربط بر این وبسایتها می تواند به مرور زمان به این صنعت آسیب بزرگی وارد کند. به طوری که با تبلیغات صورت گرفته توسط تعدادی از این مجموعه ها در حال حاضر متاسفانه این طور در جامعه بیان شده  است که اتاق فرار یک بازی بسیار ترسناک است!! در صورتی که  اتاق فرار ترسناک، یکی از ژانرهای اتاق فرار می باشد و اتاق فرار یک بازی گروهی و فکری می باشد که معما و پازلهای ارائه شده، رکن اصلی آنها می باشد.

مجله اتاق فرار– مرجع مطالب، مقالات و اخبار حوزه اتاق فرار

بهترین روش رزرو اتاق فرار

در حال حاضر بهترین و مطمئن ترین راه رزرو اتاق فرار تماس با مجموعه های اتاق فرار و یا وبسایت آنها می باشد. در این روش شما می توانید از مسئولین مجموعه ها مشاوره دریافت کنید و آنها با توجه به شرایط اعضای تیم شما (تجربه بازیکنان، سن، تعداد، شرایط روحی و …) به شما بهترین بازی مجموعه خود را معرفی کنند. در صورتی که ملاک انتخاب شما فقط با دیدن کامنتهای یک بازی و یا پیشنهاد وبسایتهای فروش و بدون آشنایی با آن اتاق فرار اقدام به انتخاب بازی کنید و اطلاعاتی از این بازیها نداشته باشید امکان دارد اون بازی مناسب اعضای گروه شما نباشد و تجربه بدی برای شما و اعضای گروه به همراه داشته باشد. از این رو ما پیشنهاد می کنیم که در صورتی که از بازی که می خواهید رزرو کنید و اطلاع خاصی ندارید قبل از رزرو آن با مسئولین مجموعه ارتباط بر قرار کنید و با انتخاب صحیح بازی خود از این تجربه هیجان انگیز لذت ببرید.

 

روشهای تماس با مجموعه های اتاق فرار در مجله اتاق فرار

مجله اتاق فرار در تلاش است تا به معرفی اتاق فرارهای استاندارد، با کیفیت و دارای مجوز فعالیت در وبسایت خود بستری مناسب را جهت انتخاب و خواندن مطالب متنوع در این حوزه و همچنین ایجاد بستری مناسب جهت رزرو اتاق فرار مناسب اعضای گروه شما ایجاد کند. از این رو در مجله اتاق فرار شما می توانید از سه روش مختلف جهت برقراری و رزرو بازی خود با مجموعه اتاق فرار استفاده کنید.

اتاق فرارهای ارائه شده در این وبسایت قابلیت تماس تلفنی، تماس از طریق واتساپ با خود مجموعه ارائه دهنده بازی و همچنین لینک به صفحه رزرواسیون مجموعه می باشد و شما از هر کدام از روشهایی که برایتان مناسب تر هست می توانید با مجموعه ها ارتباط برقرار کرده و بازی مناسب خود را با بدون هیچ واسطه ای رزو کنید.

جمع بندی

لزوم وبسایتهای ارائه دهنده خدمات انلاین بر کسی پوشیده نیست اما در کنار نظارت مسئولین می تواند کمک کننده فرایند این مسیر باشد. از این رو تا ایجاد این سازوکار صحیح جهت انتخاب بازی مناسب خود سعی کنید از مراجع اصلی این حوزه و همچنین مجموعه های اتاق فرار استفاده کنید تا بهترین تجربه را از این سرگرمی داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.