تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 نوامبر 2022 - 15:00
کد خبر : 505690

مدال نقره سال گذشته مسابقات مخترعین سوئیس 2022

مدال نقره سال گذشته مسابقات مخترعین سوئیس 2022

حانیه ابوئی مهریزی، امسال طلایی شد حانیه ابوئی مهریزی Haniyeh Aboeimehrizi که سال گذشته موفق به دریافت مدال نقره مسابقات مخترعین سوئیس 2022 شده بود، امسال مدال طلای مسابقات اختراعات ویژه اعضای فدراسیون بین المللی مخترعین را کسب کرد.  به گزارش زوم لینک، حانیه ابوئی مهریزی Haniyeh Aboeimehrizi  عضو رسمی فدراسیون جهانی مخترعان سوئیس  IFIA،

حانیه ابوئی مهریزی، امسال طلایی شد

حانیه ابوئی مهریزی Haniyeh Aboeimehrizi که سال گذشته موفق به دریافت مدال نقره مسابقات مخترعین سوئیس 2022 شده بود، امسال مدال طلای مسابقات اختراعات ویژه اعضای فدراسیون بین المللی مخترعین را کسب کرد.

 به گزارش زوم لینک، حانیه ابوئی مهریزی Haniyeh Aboeimehrizi  عضو رسمی فدراسیون جهانی مخترعان سوئیس  IFIA، مدال طلای مسابقات بین المللی اختراع و نوآوری برای اعضای فدراسیون بین المللی انجمن های مخترعان که در تاریخ 10 تا 12 آگوست 2022 با شرکت 32 کشور با بیش از 740 اختراع در کشور سوئیس برگزار شده بود را از آن خود کرد.

به گفته وی بیماری سرطان یک بیماری پیچیده است که با شبکه ای از مسیر های متابولیکی چندگانه، برای ارتقا رشد و مقاومت در برابر سیستم ایمنی بهم پیوسته اند. چنین شبکه ای کارامدی اش را از طریق کسب جهش های چند گانه در ژنوم انسان به دست می آورد که این جهش ها به فرارشان از تنظیم رشد سلولی نرمال و شکل گیری سریع توده ها که تومور نامیده می شوند، منجر می شوند. امروزه سرطان یکی از دلایل  اصلی مرگ در کل جهان به حساب می آید.

مدال نقره سال گذشته مسابقات مخترعین سوئیس 2022

هدف های درمانی علیه سرطان پیدا کردن رویکردی برای از بین بردن دائمی سلول های سرطانی به طور انتخابی و محدود کردن اثرات جانبی، بدون مکانیزم های رایج مقاومت شیمی درمانی است. پس از مشاهده ضعف های شیمی درمانی علم درمان سرطان، به سمت آنتی بادی ها، ژن درمانی، ایمنی درمانی، مهندسی ژنتیک میکروارگانیسم ها و تولیدات بیولوژیکی باکتریای و ویروسی پیشرفت کرده است. درمان هدفمند با استفاده از علم بیوتکنولوژی پزشکی و مهندسی ژنتیک یک متد امیدوارکننده در درمان سرطان است که این متد اثر دارو را افزایش می دهد و اثرات جانبی و گسترش مقاومت دارویی را کاهش می دهد.

اختراع حاضر، پروتئین کایمری p28-Vpr نام دارد که به عنوان یک مولکول ابدائی، روشی ابتکاری و نو آورانه برای درمان سرطان به شمار می‌رود که با همت مجموعه افق پژوهش نیکان به ثبت بین المللی نیز رسیده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.