تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 می 2021 - 13:47
کد خبر : 37226

مشخصات اوپو رنو ۶ پرو و رنو ۶ پرو پلاس فاش شد

مشخصات اوپو رنو ۶ پرو و رنو ۶ پرو پلاس فاش شد

مشخصات اوپو رنو ۶ پرو و رنو ۶ پرو پلاس فاش شد ما در حال نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی‌های سری اوپو رنو ۶ هستیم و حالا یک افشاگر چینی مشخصات مدل‌های رنو ۶ پرو و رنو ۶ پرو پلاس را فاش کرده است. براساس ای..

مشخصات اوپو رنو ۶ پرو و رنو ۶ پرو پلاس فاش شد

ما در حال نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی‌های سری اوپو رنو ۶ هستیم و حالا یک افشاگر چینی مشخصات مدل‌های رنو ۶ پرو و رنو ۶ پرو پلاس را فاش کرده است. براساس این اطلاعات، نسخه پرو از چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ و مدل پلاس از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ بهره خواهد برد.

مطالب مرتبط:

  • بررسی اوپو رنو ۵ ۵G (فایند ایکس ۳ لایت)

  • تماشا کنید: جعبه گشایی اوپو رنو ۵ ۵G

به گفته افشاگر چینی، بقیه مشخصات این دو گوشی تقریباً مشابه هندست‌های رنو ۵ پرو و رنو ۵ پرو پلاس خواهد بود و فقط تغییرات اندکی در بدنه و ظرفیت باتری‌ها به وجود خواهد آمد.

اوپو رنو ۶ پرو

البته این فرد اشاره‌ای به فناوری نمایشگر رنو ۶ پرو و رنو ۶ پرو پلاس نکرده است، اما از آنجاییکه دو مدل قبلی رنو از صفحه‌نمایش سوپر آمولد استفاده می‌کنند، به نظر می‌رسد این دو گوشی جدید هم از همین فناوری بهره خواهند برد. دوربین گوشی‌ها هم مشابه دوربین مدل‌های رنو ۵ خواهد بود. اما در بخش باتری، هندست رنو ۶ پرو به جای یک باتری ۴۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی که در داخل مدل قبلی‌اش استفاده شده بود، از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

سری رنو جزو گوشی‌های میان‌رده اوپو محسوب می‌شوند و این شرکت هر شش ما یکبار آن ها را به‌روز می‌کند. البته شاید این مدت، زمان کوتاهی به نظر برسد، اما همین استراتژی به ویوو کمک کرده تا تبدیل به چهارمین شرکت بزرگ سازنده گوشی هوشمند در دنیا شود و در خود چین هم رتبه اول را کسب کند.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.