تاریخ انتشار : شنبه 16 جولای 2022 - 16:29
کد خبر : 504890

معرفی دوره های آموزشی سایت تونومیک

معرفی دوره های آموزشی سایت تونومیک

در مقاله امروز می خواهیم در مورد برگذاری دوره های آموزشی مجموعه تونومیک با شما صحبت کنیم. تونومیک یک مجموعه است که بسیار تخصصی بوده و در مهارت های مختلف آموزشی همون چرتکه، رباتیک، آزمایشگاه، برنامه ویسی و … فعالیت می کند. مجموعه تونومیک توسط شرکت دانش بنیان علم آوران کاسپین فعالیت می کند و

در مقاله امروز می خواهیم در مورد برگذاری دوره های آموزشی مجموعه تونومیک با شما صحبت کنیم. تونومیک یک مجموعه است که بسیار تخصصی بوده و در مهارت های مختلف آموزشی همون چرتکه، رباتیک، آزمایشگاه، برنامه ویسی و … فعالیت می کند. مجموعه تونومیک توسط شرکت دانش بنیان علم آوران کاسپین فعالیت می کند و هدف آن عرضه خدمات مختلف به جوانان کشورمان است که موجب پیشرفت و تعالی آن ها شوند. تونومیک بر این باور است که برگزاری کلاس ها ودوره های خلاقانه، کاربردی، ذهنیت نوجوانان و جوانان کشور را تقویت می کنند و همچنین به آن ها راهی برای رسیدن به آینده ای روشن نشان می دهند.

مهارت هایی که در تونومیک آموزش داده می شوند :

 

برنامه نویسی

اکثریت افراد به اشتباه کد نویسی را همان برنامه نویسی می دانند در حالی که این تفکر اصلا درست نیست چرا که هر شخصی که به کد نویسی تسلط داشته باشد، به این معنا نیست برنامه نویسی نیز بلد است. کد نویسی به معنای ترجمه کد از زبان انسان به زبان ماشین می باشد.

با کمک این دانش شما می توانید دستور العمل ها و اطلاعاتی را به رایانه ارائه دهید تا بتوانید برنامه ای را که شما یا تیم تان به وجود می آورد، اجرا کنید. کد نویسی به معنای نوشتن کد جهت ایجاد یک برنامه نرم افزاری می باشد. هر نوع اپلیکیشن، وب سایت یا بازی یک برنامه است. این عمل مهارت درک سنتکس و ساختار یک زبان برنامه نویسی می باشد. حال آن که برنامه نویسی مهارت تبدیل ایده به زبان کامپیوتر، برای حل یک مسئله و دیگر توانایی تعامل با کامپیوتر محسوب می شود.
معرفی دوره های آموزشی سایت تونومیک
ربات ها در هر موقعیت و برای هر کاری به کار می روند اما امروزه بسیاری از محیط های خطرناک، فرایند های تولید یا مکان هایی که انسان ها نمی توانند در آن ها زندگی کنند، مورد استفاده قرار می گیرند. شکل و شمایل ربات ها می تواند متفاوت باشد. در این بین بعضی از ربات ها وجود دارند که طرحی آن ها به گونه ای است که به انسان ها شباهت زیادی دارند. هدف از این کار تقلید رفتار انسان ها توسط ربات ها می باشد که در این صورت بیشتر مورد قبول جامعه قرار می گیرد. ربات ها در تقلید رفتار انسان ها تلاش می کنند تا مثل آن ها را بروند، مانند آن ها صحبت کنند، شناخت آن ها به انسان ها شباهت داشته باشد و هر کاری که انسان ها می توانند انجام دهند. کودکانی که این علم را می آموزند، مهارت های بسیاری به عنوان مثال در زمینه مهارت تفکر انتقادی قوی کسب می کنند. همچنین کسانی که علم رباتیک را می آموزند، راه حل های بهینه تری برای مشکلات خود ارائه می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.