تاریخ انتشار : جمعه 9 دسامبر 2022 - 0:26
کد خبر : 505896

معرفی کامل روستای ونوش + جاذبه‌ها و مزایای خرید ویلا

معرفی کامل روستای ونوش + جاذبه‌ها و مزایای خرید ویلا

ونوش در کجا قرار دارد؟ بهترین شهرک‌های این منطقه کدام‌اند؟ جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این روستا چیست؟ آیا سرمایه‌گذاری برای خرید ملک در روستا مقرون‌به‌صرفه است؟ سالیانه افراد زیادی در فصول مختلف به مناطق جذاب و گردشگری شمال سفر می‌کنند ولی برخی از آن‌ها با روستا‌ها و مناطق بکر شمال آشنایی کمتری دارند. شناخت کامل

ونوش در کجا قرار دارد؟ بهترین شهرک‌های این منطقه کدام‌اند؟ جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این روستا چیست؟ آیا سرمایه‌گذاری برای خرید ملک در روستا مقرون‌به‌صرفه است؟ سالیانه افراد زیادی در فصول مختلف به مناطق جذاب و گردشگری شمال سفر می‌کنند ولی برخی از آن‌ها با روستا‌ها و مناطق بکر شمال آشنایی کمتری دارند. شناخت کامل از روستا‌های شهر‌های شمالی کشور و مناطق گردشگری و توریستی آن، می‌تواند بهترین موقعیت سرمایه‌گذاری را به شما نشان دهد.

در این مقاله از mhmelk با روستای ونوش نوشهر آشنا می‌شویم. همچنین در این مطلب با ما همراه شوید تا نگاهی به جاذبه‌های گردشگری نزدیک این روستا انداخته و اطلاعات خوبی درباره آن‌ها به دست بیاوریم.

 

ونوش کجاست؟

این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر، در استان مازندران قرار دارد. نام روستا در زبان محلی مازندران به معنی گل بنفشه است. این منطقه زیبا از سمت شمال به دریای خزر و از سمت جنوب، به خضر تیره و جنگل‌های سرسبز منتهی به رشته‌کوه البرز راه دارد. همچنین از سمت شرق با دهستان وازوار و حسن‌آباد و از غرب به صلاح‌الدین کلا منتهی می‌شود.

شهر رویان در فاصله 10 کیلومتری و شهرستان نوشهر در فاصله 30 کیلومتری این روستا قرار دارد. مسیر جاده آن، یک راه میان‌بر و عالی برای رفتن به سمت ییلاقات شهرستان نوشهر و رویان مانند ییلاقات کدیر، کجور، پول، دلسم، ویسر و وازک است. راه‌های دسترسی عالی روستا، یکی از بهترین دلایل برای خرید ویلا شمال است.

 

شهرک‌های ساحلی و جنگلی این منطقه کدام هستند؟

این روستا، دارای شهرک‌های برند ساحلی و جنگلی متنوعی با ویلا‌های لوکس زیادی است. به همین دلیل بسیاری از افراد با اقدام به سرمایه‌گذاری با خرید ویلا ونوش، در زمان تعطیلات یا پایان هفته‌ها به این مناطق آمده و از آب‌وهوای سالم، جنگل‌های بکر و ساحل زیبای دریای خزر لذت می‌برند. در حدود ۲۰ شهرک در بافت جغرافیایی روستا قرار گرفته که در ادامه به برخی از شهرک‌های معروف جنگلی و ساحلی آن اشاره می‌کنیم.

شهرک‌های جنگلی

شهرک دریا بیشه، شهرک البرز، شهرک بهاران، شهرک کوهپایه، شهرک پگاه، شهرک نارنج بن، شهرک سی گل، شهرک کاج، شهرک ارکیده، شهرک یاسمین، شهرک گلشهر و شهرک نگین

شهرک‌های ساحلی

شهرک ساحلی دریا بیشه، شهرک ساحلی آفتاب، شهرک ساحلی آراد، شهرک پارادایز و شهرک ساحلی سیتروس

 

آبشار‌های ونوش را بشناسید

معرفی کامل روستای ونوش + جاذبه‌ها و مزایای خرید ویلا

شالیزار‌های پرمحصول، باغ‌های مرکبات و درختان صنوبر از زیبایی‌های خیره‌کننده این روستا هستند. در جنوب این روستای زیبا و در میان ارتفاعات جنگلی علوی کلا نیز مجموعه آبشار‌های آن قرار دارند. این منطقه آبشار‌های متعددی دارد که از ارتفاعات آن سرچشمه گرفته است؛ ولی سه آبشار آن در میان تور‌های گردشگری و کوهنوردی معروف‌تر است.

آبشار اول، ارتفاع حدود ۱۵ متر و حوضچه‌ای با عمق یک‌متری دارد، آبشار دوم به‌عنوان بزرگ‌ترین آن، ارتفاع حدود ۴۰ متر و حوضچه‌ای با عمق حدودی 4 متر دارد. در نهایت سومین آبشار، با ارتفاع ۱۵ متر و عمق حوضچه یک‌متری است. اگر عاشق آب‌وهوای معتدل و خنک هستید، بهترین زمان بازدید از این آبشار‌های زیبا، فصل بهار و اواخر فصل تابستان است.

برای تفریح و گردش یک‌روزه و رفتن به این آبشار باید در جاده ساحلی نور به نوشهر حرکت کرده و پس از تغییر مسیر، وارد جاده فرعی شده و تا آبشار پیش بروید. درختان زیبا و سربه‌فلک‌کشیده جنگل، این آبشار‌ها را احاطه کرده و چشم‌اندازی بی‌نظیر برای هر گردشگری را فراهم کرده است. با خرید ویلا جنگلی و اقامت در این روستا می‌توانید از این آبشار زیبا لذت ببرید.

 

چرا در ونوش با خرید ویلا و زمین سرمایه‌گذاری کنید؟

معرفی کامل روستای ونوش + جاذبه‌ها و مزایای خرید ویلا

این روستا کمتر از یک کیلومتر با ساحل دریای خزر فاصله دارد. همچنین به دلیل موقعیت مناسب و جاذبه‌های اطراف آن پتانسیل بالایی برای خرید ویلا ساحلی و سرمایه‌گذاری سودآور دارد.

  • ویلا و زمین‌های متنوع سنددار
  • محیط امن و آرام
  • نزدیکی به جاذبه‌های نوشهر و استان مازندران
  • دسترسی سریع به ساحل دریا
  • وجود بهترین شهرک‌های ساحلی و جنگلی
  • آبشارهای زیبا
  • نزدیکی به دریاچه آویدر
  • دسترسی به دریاچه اسرارآمیز ارواح
  • امکان کشاورزی در زمین‌های حاصلخیز روستا

 

سؤالات متداول

جاذبه‌های گردشگری و تفریحی ونوش کدام است؟

آبشار‌های شگفت‌انگیز، ساحل شنی زیبا، جنگل سرسبز، مراکز تفریحی، فروشگاه‌ها و مراکز خرید موجود در این منطقه، از امکانات رفاهی و تفریحی آن هستند.

 

چگونه از تهران به ونوش نوشهر برویم؟

برای این کار، از مسیر جاده چالوس و سپس جاده سیاهکل رود – مازندران، به سمت روستا حرکت کنید.

 

قیمت خریدوفروش ویلا و زمین در منطقه ونوش چقدر است؟

در این منطقه باتوجه‌به فاصله نزدیک تا دریا و جنگل، ویلا و زمین‌های ساحلی و جنگلی متنوعی وجود دارد. قیمت آن‌ها بر اساس متراژ، مساحت بنا و امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت است. برای دریافت قیمت روز خرید ویلای ساحلی یا جنگلی، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

چرا در ونوش سرمایه‌گذاری کنید؟

این منطقه به دلیل دسترسی آسان به شهر رویان، جاده هراز، شهرستان نوشهر، فرودگاه نوشهر، جاده چالوس و کرج پتانسیل عالی برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک دارد. برای اطلاع از قیمت و شرایط سرمایه‌گذاری، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری

همان‌طور که به آن اشاره کردیم؛ این روستای زیبا هرسال میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است؛ همچنین پتانسیل بالایی در زمینه صنعت گردشگری دارد. به همین دلیل افراد زیادی با خرید زمین و ساخت‌وساز ویلا‌های لوکس و مدرن، در این منطقه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اگر قصد خرید ویلا یا زمین در شمال را دارید و به دنبال یک منطقه عالی با آب‌وهوای مطبوع، دسترسی به ساحل و جنگل و امکانات رفاهی و تفریحی هستید، این روستا انتخابی ایده‌آل خواهد بود.

برای دریافت مشاوره رایگان و بررسی شرایط خرید ویلا و زمین، با کارشناسان مشاورین املاک MHMELK با مدیریت مهندس حمزئی تماس بگیرید. این مجموعه، با یک دهه فعالیت در زمینه املاک شمال و در اختیار داشتن افراد باتجربه و آشنا به شهر‌ها و روستا‌های شمالی، گزینه‌های مناسبی را برای خرید ویلا ساحلی، جنگلی یا شهرکی، با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. در این متن به بررسی یکی از روستاهای زیبای نوشهر پرداختیم. اگر شما تجربه اقامت یا خرید ملک در این منطقه را داشته یا سؤالی در این مورد دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله به شما در تصمیم‌گیری بهتر برای سرمایه‌گذاری و خرید زمین ونوش کمک کند.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.