تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 مارس 2022 - 7:04
کد خبر : 504050

مک بوک ایر جدید اپل با تراشه M2 در نیمه دوم امسال معرفی می شود

مک بوک ایر جدید اپل با تراشه M2 در نیمه دوم امسال معرفی می شود

مک بوک ایر جدید اپل با تراشه M2 در نیمه دوم امسال معرفی می شود اپل اخیرا از لپ تاپ‌های مک بوک جدیدی با تراشه M1 خود معرفی کرده است و حالا می‌توان گفت که این شرکت تاحدودی از تراشه‌های اینتل مستقل شده ا..

مک بوک ایر جدید اپل با تراشه M2 در نیمه دوم امسال معرفی می شود

اپل اخیرا از لپ تاپ‌های مک بوک جدیدی با تراشه M1 خود معرفی کرده است و حالا می‌توان گفت که این شرکت تاحدودی از تراشه‌های اینتل مستقل شده است.

طبق شایعات قبلی، کوپرتینویی‌ها قرار بود یک مک بوک ایر جدید با تراشه قدرتمند M2 در رویداد ماه مارس خود معرفی کنند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. حالا یک ‌گزارش جدید ادعا کرده است که مک بوک ایر جدید اپل در نیمه دوم ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. مارک گورمان، تحلیلگر مطرح، گفته است که مک بوک ایر بعدی اپل طراحی کاملا جدیدی خواهد داشت و از تراشه M2 و یک مگ سیف بهره خواهد برد.

  • تبدیل آیپد به مک بوک به زودی امکان پذیر می شود
  • شایعه: اپل در حال کار روی یک مک بوک تاشوی ۲۰ اینچی با طراحی هیبریدی است

گورمان همچنین گفته است که مک بوک پروهای جدید اپل در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد و احتمالا محهز به تراشه‌های M2 پرو یا M2 مکس اپل خواهند شد. اخیرا تحلیلگر مطرح دیگری به نام مینگ چی کو نیز ادعا کرده بود که اپل تولید انبوه مک بوک ایر جدید خود را از اوایل سه ماهه سوم ۲۰۲۲ آغاز خواهد کرد.

اپل همچنین ممکن است امسال یک مک مینی جدید با تراشه M2 معرفی کند. به این ترتیب می‌توان گفت که اپل لپ تاپ‌های مک خود را هر دو سال یکبار به‌روزرسانی خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.