تاریخ انتشار : شنبه 5 مارس 2022 - 13:33
کد خبر : 503104

میزان حافظه و ترکیب رنگ های آیفون SE جدید توسط مینگ چی کو فاش شد

میزان حافظه و ترکیب رنگ های آیفون SE جدید توسط مینگ چی کو فاش شد

میزان حافظه و ترکیب رنگ های آیفون SE جدید توسط مینگ چی کو فاش شد قرار است که اپل رویدادی را در تاریخ 17 اسفند برگزار کند و گفته می‌شود که در این رویداد از نسخه‌ی جدید آیپد ایر و آیفون SE رونمایی خواهد..

میزان حافظه و ترکیب رنگ های آیفون SE جدید توسط مینگ چی کو فاش شد

قرار است که اپل رویدادی را در تاریخ 17 اسفند برگزار کند و گفته می‌شود که در این رویداد از نسخه‌ی جدید آیپد ایر و آیفون SE رونمایی خواهد شد. بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، آیفون SE جدید با قیمت 300 دلار به بازار عرضه خواهد شد و از تراشه‌ی A15 بهره خواهد برد. حالا مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور، اطلاعاتی را در خصوص این گوشی منتشر کرده است.

آیفون SE 2022

به‌گفته‌ی مینگ چی کو، آیفون SE جدید در سه نسخه‌ی 64، 128 و 256 گیگابایتی با رنگ‌های سفید، سیاه و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی از نظر ظاهری شبیه به نسخه‌ی عرضه‌شده در سال 2020 خواهد بود اما از اتصالات 5G (زیر 6 گیگاهرتز و mmW) نیز پشتیبانی خواهد کرد. این تحلیل‌گر همچنین بر این باور است که تولید انبوه آیفون SE جدید در ماه جاری میلادی آغاز می‌شود و اپل تعداد 25 تا 30 میلیون واحد از آن را در سال 2022 به فروش خواهد رساند.

نظر شما در مورد آیفون SE جدید چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه قابلیت‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.