تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 8:00
کد خبر : 25600

نسل دوم ایرپادز پرو در نیمه دوم امسال عرضه خواهد شد

نسل دوم ایرپادز پرو در نیمه دوم امسال عرضه خواهد شد

نسل دوم ایرپادز پرو ..

نسل دوم ایرپادز پرو در نیمه دوم امسال عرضه خواهد شد

به‌نظر می‌رسد اپل قرار است از ایربادز جدید، که احتمالاً ایرپادز پرو ۲ هست، رونمایی کند. طبق گزارش DigiTimes، (از طریق PhoneArena)، یک منبع نزدیک به اپل به‌نام شرکت Winbond که تامین‌کننده فلش مموری است، تایید کرده است که کوپرتینویی‌ها برنامه‌ای برای معرفی نسل بعدی ایربادز محبوب خود دارند.

ایرپادز پرو ۲ احتمالاً در نیمه دوم امسال رونمایی خواهد و دلیل آن هم این است که شرکت Windbond با تمام ظرفیت خود در حال تولید قطعات مورد نیاز است. احتمال می‌رود این رونمایی در ماه آوریل امسال صورت پذیرد.

به‌علاوه، شایعاتی مطرح شده است مبنی بر این‌که اپل می‌خواهد ایرپادز پرو ۲ را در دو اندازه راهی بازار کند که احتمال دارد یک نسخه از آن ایرپادز پرو لایت نام‌گذاری شود. همچنین، گزارش دیگری می‌گوید که نسل دوم ایرپادز پرو از لحاظ شکلی کمی‌کوتاه‌تر از نسل اول است و بیشتر شبیه به گلکسی بادز و گوگل پیکسل بادز خواهد بود.

متاسفانه، کل اطلاعاتی که از این ایربادز در حال حاضر دردسترس است به همین‌جا ختم خواهد شد و باید منتظر ماند تا اپل از ایرپادز پرو ۲ رونمایی کند. البته، هرچه به تاریخ معرفی نزدیک‌تر شویم اطلاعات بیشتری از این دستگاه به بیرون درز خواهد کرد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.