تاریخ انتشار : شنبه 9 اکتبر 2021 - 9:19
کد خبر : 45515

نمونه آزمایشی گلکسی S22 اولترا، تمام شایعات را تایید می کند

نمونه آزمایشی گلکسی S22 اولترا، تمام شایعات را تایید می کند

نمونه آزمایشی گلکسی S22 اولترا، تمام شایعات را تایید می کند ما تاکنون شاهد انتشار رندرهای گوشی S22 اولترا بوده‌ایم. با توجه به این رندرها، پرچم‌دار جدید سامسونگ به یک درگاه اس پن (S Pen) مجهز خواهد شد..

نمونه آزمایشی گلکسی S22 اولترا، تمام شایعات را تایید می کند

ما تاکنون شاهد انتشار رندرهای گوشی S22 اولترا بوده‌ایم. با توجه به این رندرها، پرچم‌دار جدید سامسونگ به یک درگاه اس پن (S Pen) مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود از یک طراحی جدید برای قسمت پشتی گوشی استفاده شود.

اکنون منابع جدیدی گزارش کرده‌اند که این موارد به حقیقت خواهند پیوست. آن‌ها همچنین از واحد تست این محصول تصاویری را به اشتراک گذاشته‌اند.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا

ظاهر کلی این دستگاه شبیه به گلکسی نوت ۲۰ اولترا است که سال گذشته به عنوان یکی از پرچم‌داران سامسونگ به بازار عرضه شد. به همین ترتیب برخی از شایعات اشاره می‌کنند که این گوشی نهایتاً با نام گلکسی نوت ۲۲ اولترا معرفی و روانه بازار خواهد شد.

براساس رندرهای OnLeaks، این گوشی به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی با طرفین خمیده مجهز خواهد شد. وجود ماژول دوربین Pمانند در پشت دستگاه در تصاویر این صفحه مشخص است. انتظار می‌رود سامسونگ ۴ لنز مختلف را درون این ماژول قرار دهد.

اگرچه این نسخه از محصول دارای درگاه اس پن نیست اما همه گزارش‌های جدید به وجود آن اشاره کرده‌اند. دکمه‌های پاور و صدا در لبه سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند.

باید توجه کنید حتی اگر این رندرها نشان دهنده ظاهر نهایی گوشی پرچم‌دار بعدی سامسونگ باشند، به این معنی نیست که مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها در آینده تغییر نکنند.

  • سامسونگ گلکسی S22 اولترا
  • سامسونگ گلکسی S22 اولترا

پیش‌تر گزارش شده بود که گلکسی S22 اولترا به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز است که سامسونگ در گلکسی S21 اولترا هم به کار گرفته بود. با توجه به ابعاد بزرگ قلم، ظاهراً‌ سامسونگ طراحی داخلی دستگاه را به دشت دست‌خوش تغییر کرده است.

همکار منبع مذکور یعنی Digit در یک گزارش دیگر ادعا کرده است که گلکسی S22 اولترا به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی خمیده از دو طرف همراه با نرخ تازه‌سازی و رزولوشن بالا مجهز خواهد شد.

در این گزارش به ابعاد ۸.۹ × ۷۷.۹ × ۱۶۳.۲ میلی‌متری و حداکثر ضخامت ۱۰.۵ میلی‌متری با احتساب برجستگی دوربین اشاره شده است.

در نتیجه با وجود آن که خبری از عرضه هیچ محصولی از سری گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱ نیست اما گلکسی S21 اولترا از قلم‌های شرکت سامسونگ پشتیبانی خواهد کرد. از سوی دیگر گلکسی زد فولد ۳ که مدتی پیش معرفی و عرضه شد هم از این قلم‌ها پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب به نظر می‌رسد جایگزین‌های بسیار زیادی برای گلکسی نوت ۲۰ اولترا وجود دارند و یا حداقل در آینده‌ای نزدیک چنین چیزی رقم خواهد خورد.

نظر شما درباره طراحی کلی این محصول چیست؟ آیا سامسونگ برخلاف اپل، می‌تواند امسال هم یک طراحی جدید را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد؟

منبع: GSM Arena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.