تاریخ انتشار : شنبه 29 ژانویه 2022 - 7:45
کد خبر : 502661

نکات طلایی خرید چمن مصنوعی

نکات طلایی خرید چمن مصنوعی

این روز ها استفاده از چمن مصنوعی چه در موارد تزئینی و چه در موارد ورزشی بسیار افزایش یافته است. به همین منظور چمن مصنوعی های زیادی تولید و روانه بازار شده است که دارای ویژگی های متفاوت با کیفیت های مختلف هستند که در نگاه اول تشخیص آن برای همه آسان نخواهد بود. برای

این روز ها استفاده از چمن مصنوعی چه در موارد تزئینی و چه در موارد ورزشی بسیار افزایش یافته است. به همین منظور چمن مصنوعی های زیادی تولید و روانه بازار شده است که دارای ویژگی های متفاوت با کیفیت های مختلف هستند که در نگاه اول تشخیص آن برای همه آسان نخواهد بود. برای این که خرید خوبی داشته باشید لازم است تا نکاتی را در هنگام خرید چمن مصنوعی بررسی کنید تا پس از استفاده دچار نا امیدی نشوید و از انتخاب و خرید خود کاملا رضایت داشت باشید.

نکاتی که هنگام خرید چمن مصنوعی باید به آن توجه کنیم

برای خرید چمن مصنوعی خوب می بایست کمی حوصله به خرج دهید و تمام نکات مربوط به خرید چمن مصنوعی را یک به یک و کامل بررسی کنید تا بیشترین بهره را از چمن مصنوعی خریداری شده ببرید. اما این نکات چه هستند؟ آیا این نکات به آسانی قابل تشخیص نیست؟

باید بگوییم که برخی از این نکات در نگاه اول شاید قابل تشخیص باشند، اما دانستن آن برای خریدارانی که تا به حال تجربه خرید چمن مصنوعی را نداشتند لازم و ضروری است. این نکات شامل بررسی موارد از قبیل کاربری، گارانتی، ارتفاع الیاف، نرمی و زبری، ضد یو وی بودن، بکینگ، رنگ  و … می باشد. در ادامه نکات طلایی خرید چمن مصنوعی را بررسی می کنیم.

کاربری چمن مصنوعی

اولین و مهمترین نکته خرید چمن مصنوعی تعیین نوع کاربری آن است. همانطور که می دانید چمن مصنوعی های تولید شده به دو گروه چمن مصنوعی تزئینی و چمن مصنوعی ورزشی تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند که برای کاربری خاصی طراحی و تولید شده اند. شما نمی توانید از چمن مصنوعی تزئینی به عنوان چمن مصنوعی فوتبالی استفاده کنید و طبیعتا عمر مفید و استاندارد های لازم جهت بازی فوتبال را نخواهد داشت. همینطور چمن مصنوعی هایی که برای فوتبال طراحی شده اند مناسب فضای بالکن و یا مهد کودک نمی باشند. بنابراین قبل از خرید چمن مصنوعی می بایست نوع کاربری آن که تزئینی است و یا ورزشی را تعیین کنید.

متراژ چمن مصنوعی

پس از تعیین نوع کاربری چمن مصنوعی می بایست محل مورد نظر را اندازه گیری کرده و با توجه به متراژ به دست آمده خرید خود را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است چمن مصنوعی خریداری شده دارای مقدار اضافی باشد و یا بدتر از آن با کمبود چمن مصنوعی مواجه شوید. در هنگام خرید چمن مصنوعی حتما متراژ محل مورد نظر را به فروشنده اعلام نمایید تا با توجه به اندازه طول و عرض چمن مصنوعی رول شده متراژ کافی از چمن مصنوعی را خریداری کنید.

چمن مصنوعی

رنگ الیاف چمن مصنوعی

چمن مصنوعی های تولید شده در رنگ های مختلف برای سلیقه ها و کاربری های متفاوت تولید شده. شاید تصور افرادی که تجربه خرید چمن مصنوعی را ندارند این باشد که چمن مصنوعی فقط سبز تک رنگ می باشد، اما این طور نیست علاوه بر سبز تک رنگ چمن مصنوعی هایی وجود دارد که دارای الیاف با رنگ سبز تیره، سبز روشن، سبز زیتونی، کنفی و قهوه ای هستند تا جلوه طبیعی تری داشته باشند.

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی

چمن مصنوعی های موجود در بازار درای ارتفاع الیاف 8 میلیمتر تا 55 میلیمتر می باشند. چمن مصنوعی هایی با ارتفاع 8 تا 15 میلیمتر چمن مصنوعی موکتی نامیده می شوند که آشغالگیری کمتری دارند و از نظافت راحت تری برخوردار هستند. چمن مصنوعی های با ارتفاع الیاف 45 میلیمتر تا 55 میلیمتر اکثرا در زمین های فوتبال و فوتسال کاربرد خواهند داشت. چمن مصنوعی هایی با ارتفاع الیاف 25 تا 35 میلمتر بیشتر مناسب مصارف تزئینی می باشند و ظاهر طبیعی تری را دارا هستند. هر چه ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بیشتر شود قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. با توجه به نوع کاربری چمن مصنوعی می توانید چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف مناسب را انتخاب کنید.

تراکم چمن مصنوعی

تراکم چمن مصنوعی نکته مهمی در انتخاب چمن مصنوعی به شمار می رود هر چه میزان پرپشتی و تراکم چمن مصنوعی  بیشتر باشد ظاهر جذاب تر و طبیعی تر خواهد داشت. به این نکته توجه داشته باشید چمن مصنوعی هایی که تراکم بالاتری دارند آشغال گیری بین الیاف کمتر اتفاق خواهد افتاد اما نظافت بین الیاف سخت تر خواهد بود. همچنین اگر چمن مصنوعی از تراکم پایینی برخوردار باشد آشغال بیشتر بین الیاف قرار می گیرد اما نظافت آن آسان تر خواهد بود.

بکینگ چمن مصنوعی

توجه به لایه زرین و یا همان بکینگ چمن مصنوعی نکته مهمی است که در خرید چمن مصنوعی می بایست توجه ویژه ای به آن داشت. کیفیت این لایه تاثیر به سزایی در طول عمر و مقاوت چمن مصنوعی دارد. الیاف چمن مصنوعی به لایه زیرین بافته شده و توسط همین لایه در جای خود مستحکم شده است. بنابراین این لایه می بایست از مقاومت بالایی در برابر اصطکاک، تردد، سرما، گرما و رطوبت برخوردار باشد. بکینگ بی کیفیت طول عمر پایینی داشته و در اثر عوامل محیطی دچار شکستگی و پوسیدگی خواهد شد که همین امر سبب کنده شدن الیاف چمن مصنوعی خواهد شد و طول عمر چمن مصنوعی به مراتب پاییت تر خواهد آمد.

نرمی و زبری چمن مصنوعی

سنجش میزان نرمی و زبری چمن مصنوعی به هنگام خرید یکی از ضروریات است. چمن مصنوعی هایی که برای مهد کودک و یا محل بازی کودکان انتخاب می شود می بایست دارای نرمی بیشتری باشد تا پوست حساس کودکان آسیب نبیند. عموما چمن مصنوعی با ارتفاع بالای 25 میلیمتر داری نرمی قابل قبولی هستند.

مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش

چمن مصنوعی هایی که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند در اثر نور شدید خورشید و اشعه ماورا بنفش دچار آسیب خواهند شد. بنابراین مهم است که چمن مصنوعی که انتخاب می کنید در برابر اشعه ماورا بنفش مقاومت داشته باشد. چمن مصنوعی های شرکت اطلس چمن تماما مقاوم به اشعه ماورا بنفش خورشید و ضد یو وی می باشند.

ضمانت و گارانتی چمن مصنوعی

داشتن ضمانت و گارانتی کالای خریداری شده بسیار مهم و سبب آسودگی خیال مشتری خواهد شد. بنابراین در هنگام خرید چمن مصنوعی به داشتن ضمانت و گارانتی چمن مصنوعی دقت نمایید. چمن مصنوعی های شرکت اطلس چمن داری 5 سال گارانتی پس از فروش می باشند.

چمن مصنوعی

قیمت چمن مصنوعی

توجه به قیمت چمن مصنوعی از جمله نکات مهم خرید چمن مصنوعی است. قیمت چمن مصنوعی های موجود در بازار یکسان نیستند و بسته به ویژگی ها و مشخصاتی که دارند قیمت متفاوتی خواهند داشت. مواردی که در بالا اشاره کردیم و یک سری فاکتور های دیگر تاثیر به سزایی در قیمت چمن مصنوعی خواهند داشت. عواملی که بر قیمت چمن مصنوعی موثر خواهند بود ارتفاع الیاف، دیتکس، تراکم، جنس بکینگ، نوع بافت، جنس الیاف، رنگ، گارانتی، برند، کشور سازنده و … هستند. برای اطلاع از قیمت به روز چمن مصنوعی به صفحه قیمت چمن مصنوعی در سایت شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن گستر به نشانی  www.atlaschaman.comمراجعه نمایید.

خرید چمن مصنوعی از شرکت معتبر

خرید چمن مصنوعی از شرکت معتبر تضمین کننده کیفیت تمام مواردی است که در بالا اشاره کردیم. برای این که تشخیص دهید شرکتی که از آن خرید می کنید معتبر است یا نه باید یک سری مسائل را مورد توجه قرار دهید. عموما شرکت های معتبر فروش چمن مصنوعی داری وب سایت می باشند. برای این که تشخیص دهید وب سایت فروش چمن مصنوعی معتبر است یا نه باید به نماد اعتماد الکترونیک آن توجه نمایید. همچنین رضایت مشتریان آن شرکت از راههای شناخت شرکت معتبر چمن مصنوعی می باشد. توجه به نمونه کارهای ارائه شده شرکت چمن مصنوعی در شناخت و تشخیص معتبر بودن آن می تواند به شما کمک کند. شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن گستر با بیش از 20 سال سابقه در تولید، فروش و نصب انواع چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید از طریق سایت وب اطلس چمن نمونه کارهای این شرکت را مشاهده کنید. همچنین می توانید انواع چمن مصنوعی همراه با مشخصات آن را مشاهده و قیمت ها را مقایسه نمایید. گروه مشاوران اطلس چمن گستر آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص خرید چمن مصنوعی و نصب آن به شما عزیزان می باشند. در صورت نیاز برای شما نمونه چمن مصنوعی ارسال خواهد شد تا با بررسی و مقایسه بتوانید انتخاب درست و صحیحی داشته باشید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.