تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 مارس 2022 - 22:14
کد خبر : 504401

نکات مهم خرید جک درب پارکینگ  و دزدگیر منزل

نکات مهم خرید جک درب پارکینگ  و دزدگیر منزل

اهمیت استفاده از جک درب پارکینگ در آسایش و راحتی افراد قابل انکار نیست و امروزه بیشتر درب های  پارکینگ مجهز به جک درب پارکینگ هستند. برای خرید جک درب پارکینگ باید به نکاتی توجه کرد تا محصولی  را انتخاب کنید که مناسب شرایط درب پارکینگ شما باشد تا در آینده جک ها زودتر از

اهمیت استفاده از جک درب پارکینگ در آسایش و راحتی افراد قابل انکار نیست و امروزه بیشتر درب های  پارکینگ مجهز به جک درب پارکینگ هستند. برای خرید جک درب پارکینگ باید به نکاتی توجه کرد تا محصولی  را انتخاب کنید که مناسب شرایط درب پارکینگ شما باشد تا در آینده جک ها زودتر از عمرشان خراب نشود و باعث آزار و اذیت شما نشوند.

عرض هر لنگه نکته مهمی است که باید در نظر گرفته شود.طول بازوی جک های پارکینگ معمولا ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۰۰، میلیمتر هستند، هرچه عرض درب پارکینگ بیشتر باشد باید از جک با طول بازو بیشتر استفاده شود زیرا گشتاور بیشتری ایجاد میشود و نیروی جک ها برای بازو بسته کردن درب ها بیشتر میشود و در نتیجه طول عمر جک ها بیشتر میشود.

نکات مهم خرید دزدگیر منزل

برای انتخاب جک درب پارکینگ ،حتما باید وزن هر لنگه درب را به صورت حدودی بدانید زیرا جک های پارکینگی برای وزن های مختلف انتخاب شده اند،اگر این مورد رعایت نشود طول عمر جک کاهش میابد.

برای درب هایی که تردد آنها در روز بالاتر است مانند مجتمع ها و پارکینگ های بزرگ از جک های پارکینگ هیدرولیک استفاده کنید زیرا تردد این جک ها نامحدود است و در اثر بازو بسته شدن مکرر داغ نمی کند و خراب نمیشود،البته قیمت این نوع جک ها بسیار گرانتر است.

هر چقدر میزان تردد در ساختمانها زیاد باشد می بایست از جک درب پارکینگ بهتر و قوی تری استفاده نمود.ساختمانی با حداکثر ۲۰ یا ۳۰ واحد تردد خودرو  می تواند از درب های اتوماتیک الکترومکانیک استفاده نماید، اما برای مجتمع های مسکونی یا تجاری با تردد بسیار بالا سیستمهای هیدرولیکی پیشنهاد می شوند. در نوع انتخاب جک درب پارکینگ باید به موضوعات دیگری مثل عرض درب نیز باید توجه داشت که اگر بالاتر از حد استاندارد بود(دو متر) بود از جکهایی با عرض بندتر استفاده کرد.

 

نکات مهم خرید دزدگیر منزل

نکات مهم خرید دزدگیر منزل

 

درهنگام خرید دزدگیر منزل به نوع , برند , گارانتی و قیمت دستگاه توجه کنید,دستگاه های به روز سیم کارتی هستند و امکانات زیادی را برای شما به همراه می آورند.سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که شرکت خدمات دهنده آن داخل کشور باشد و از لحاظ خدمات درآینده شمارا دچار مشکل نکند.

 

این دستگاه ها از طریق سیم کارتی که داخل آن قرار میگیرد  در هنگام سرقت پیامک و تماس تلفنی برقرار می کنند و کاربران را مطلع می سازند و همچنین میتوان با استفاده از نرم افزار این دستگاه ها را از راه دور کنترل کرد. در تلفن کننده سیم کارتی دزدگیر علاوه بر تماس و پخش پیام در هنگاه تحریک ,  شما پیامک هایی نیز دریافت میکنید که گزارشاتی از قبیل فعال و غیر فعال شدن سیستم توسط کاربران دیگر،تحریک سیستم در هنگاه سرقت،اعلام زون تحریک شده در محل،قطع جریان برق شهر،و…را به شما اطلاع میدهد. دزدگیر منزل سیمکارتی به راحتی قابل از کار انداختن نیستند و حک نمیشوند و از امنیت بالایی برخوردارند.همچنین به دلیل استفاده از سیمکارت قابلیت های بسیار بالاتری نسبت به دیگر انواع دزدگیر منزل دارند.

 

امکاناتی نظیر دریافت گذارشات از طریق پیامک,فعال و غیر فعال کردن دستگاه از راه دور و تنظیمات آن توسط نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه که با اضافه شدن ماژول سیمکارتی به سیستم دزدگیر های امروزی خانه امکان پذیر شده است.

 

اکثر سرقت ها در زمان بسیار کوتاه و از طریق شکستن قفل درب انجام شده اند. برای حل این مشکل میتوان از سنسور لرزشی استفاده کرد. سنسور لرزشی یک دستگاه کوچک الکترونیکی است که به ضربه حساس بوده و با تشخیص ضربه وارد شده، برای دزدگیر اماکن سیگنال ارسال خواهد کرد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.