تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 11829

نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول سال 2020 ایالات متحده آمریکا است

نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول سال 2020 ایالات متحده آمریکا است

نینتندو سوییچ تقریباً هیچ جایی برای شکایت و بدگمانی باقی نگذاشته است و تقریباً تمام فعالان صنعت بازی‌های ویدیویی می‌دانند که این کنسول دستی چه محصول ارزشمندی است. مدتی پیش به اطلاع شما رساندیم که این ..

نینتندو سوییچ تقریباً هیچ جایی برای شکایت و بدگمانی باقی نگذاشته است و تقریباً تمام فعالان صنعت بازی‌های ویدیویی می‌دانند که این کنسول دستی چه محصول ارزشمندی است. مدتی پیش به اطلاع شما رساندیم که این کنسول در ژاپن و بسیاری نقاط دیگر حتی با وجود عرضه سخت‌افزارهای نسل نهمی، باز هم به فروش مثال زدنی خود ادامه داده است. گویا این کنسول به واسطه خلاقیت‌ها و پشتیبانی خوب، نیتندو را به دورانی بازگردانده است که Wii بر بازار سلطنت می‌کرد. حال مشخص شده است که کاربران آمریکایی نیز همانند شرقی‌ها، علاقه خاصی به سوییچ دارند.

براساس اطلاعاتی که به تازگی توسط گروه NPD منتشر شده است، نینتندو سوییچ در مجموعه بهترین سخت‌افزار به فروش رفته سال 2020 میلادی ایالات متحده آمریکا به شمار می‌آید و این موضوع در هر دو زمینه فروش واحدی و ارزی صدق می‌کند. در واقع مجموع فروش دلاری این کنسول در جایگاه دومین محصول درآمدزا سالانه قرار می‌گیرد و تنها کنسول Wii دیگر محصول نیتندو در سال 2008 از آن بالاتر ایستاده است.

از سوی دیگر سونی نیز از این نظر موفق عمل کرده است و کنسول پلی استیشن 4 آن با وجود قرارگیری در سال آخر عمر خود، به جایگاه دوم رضایت داده است. کنسول پلی استیشن 5 نیز با توجه به قیمت بیشتر خود، از لحاظ ارزی یا به عبارتی دلاری در جایگاه دوم فهرست پرفروش‌ترین سخت‌افزارهای 2020 قرار گرفته است. اگر چه مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده که عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری X و S بهترین در این برنده بوده ولی هرگز آمار دقیق را منتشر نکرده است و نمی‌توان به جایگاه حقیقی آن پی برد.

سال 2020 در مجموعه با توجه به آمار منتشر شده، حدود 5.3 میلیارد دلار فروش سخت‌افزاری سالانه را تجربه کرده است که نسبت به 2019 افزایشی 35 درصدی را نشان می‌دهد. در نهایت باید توجه کرد که سوییچ با وجود ورود دیر هنگام به بازار نسل هشتم، فروش خوبی را تجربه می‌کند؛ البته شاید این موضوع از سوی دیگر به دلیل پایان عمر کنسول‌های شرکت مایکروسافت و سونی رخ داده است.

منبع: Gaming Bolt

نوشته نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول سال 2020 ایالات متحده آمریکا است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.