تاریخ انتشار : شنبه 18 فوریه 2023 - 20:43
کد خبر : 506234

هدایای تبلیغاتی عید نوروز

هدایای تبلیغاتی عید نوروز

عید نوروز فرصت مناسبی است تا کسب و کارها برای جلب توجه و دیده شدن برای مشتری ها  از هدایای تبلیغاتی مخصوص عید استفاده کنند. اما هدایای تبلیغاتی عید نوروز چه ویژگی هایی باید داشته باشند و ایده خلاق و مناسب برای این هدایا چیست؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال ها هستید

عید نوروز فرصت مناسبی است تا کسب و کارها برای جلب توجه و دیده شدن برای مشتری ها  از هدایای تبلیغاتی مخصوص عید استفاده کنند. اما هدایای تبلیغاتی عید نوروز چه ویژگی هایی باید داشته باشند و ایده خلاق و مناسب برای این هدایا چیست؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال ها هستید و دوست دارید هدایای عالی برای عید به مشتری های خود بدهید، در این مقاله با ما همراه باشید.

هدایای نوروزی خاص تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارند؟

ابتدا قبل از اینکه بدانیم بهتر است از چه هدایای تبلیغاتی عید نوروز باید استفاده کرد، بهتر است بدانیم هدایای نوروزی خاص تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشند. ابتدا بهتر است توجه کنید مشتری های شما با چه هدایایی بیشتر خوشحال می شوند.‌ سپس بهتر است هدایایی مناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر در زمینه کودکان فعالیت می کنید بهتر است ایده هدیه ها به کودکان ارتباط داشته باشند. برای هدایای خود طراحی های منحصر به فرد انجام دهید.

معمولا بیشتر هدایای نوروزی تنها با چاپ برند یا لوگو روی آن ها فروخته می شوند‌. اما هدایای نوروزی خاص و تک طراحی های منحصر به فرد داشته و سعی می شود تا بهتر از باقی هدایا به نظر برسند.‌ بهتر است برای هدایای تبلیغاتی عید نوروز بسته بندی های خاص در نظر گرفته شود. در این صورت هدیه بهتر به چشم مشتری آمده و ماندگاری آن در ذهن بیشتر خواهد شد. حال که این ویژگی ها را دانستید بهتر است تا در ادامه به اینکه کدام هدایا برای خرید بهتر هستند بپردازیم‌.

کدام هدایای نوروزی تبلیغاتی را خریداری کنیم؟

در این قسمت به موضوع انتخاب هدایای نوروزی خاص و تک می پردازیم. ممکن است ابتدا شما هم مانند بسیاری از مدیران به خرید انواع نوشت افزار و تقویم فکر کنید. این هدایا خوب هستند ولی هر ساله کسب و کارهای زیادی آن را خریداری می کنند. پس بهتر است شما کمی متفاوت تر به نظر برسید. یکی از هدایای سازمانی عید نوروز که در این زمینه به آن توجه می شود، ماگ نوروز ۱۴۰۲ است. شما می توانید ماگ های سرامیکی را برای هدیه تهیه کنید و طرح های دلخواه را روی آن ها چاپ کنید.

این طرح ها می توانند نوروزی باشند، هم چنین لوگوی کسب و کار و شعار تبلیغاتی برند شما نیز روی آن چاپ شده باشد.  هم چنین یکی دیگر از هدایای خاص تبلیغاتی برای نوروز استفاده از بشقاب های تبلیغاتی است. این بشقاب ها بیشتر جنبه تزیینی داشته و از آن ها کمتر استفاده می شود. با این حال متفاوت تر از بقیه روش های تبلیغات به نظر رسیده و می توانید چاپ عکس روی بشقاب چینی را داشته باشید و یکی از بهترین هدایا را برای تبلیغات در نظر بگیرید.‌ انواع دیگر هدایای خلاقانه نیز وجود دارند که می توان چاپ طرح مورد علاقه را روی آن ها انجام داد. مانند تیشرت های تبلیغاتی یا کیف هایی که قابلیت چاپ بر روی آن ها وجود دارند. می توان این هدایا برای مشتریان خاص در نظر گرفت‌.

هدایای تبلیغاتی عید نوروز

بهترین راه سفارش و خرید هدایای نوروزی تبلیغاتی

حال برای اینکه بتوانید کادو عید نوروز زیبا را به بهترین شکل و با کیفیت بالا خریداری کنید، نیاز است تا یک مکان مناسب برای خرید آن ها را بشناسید. از این رو در اینجا قصد داریم تا خرید آنلاین را پیشنهاد بدهیم. ممکن است عده ای با این نوع از خرید مخالف باشند. زیرا اعتماد کردن در آن سخت است‌. اما اگر قصد سفارش حضوری را داشته باشید ممکن است این کار مشکل و پر زحمت به نظر برسد.

از این رو در اینجا پیشنهاد می کنیم تا سایت عکسچاپ را انتخاب کنید. این سایت که درواقع یک فروشگاه اینترنتی است کادو عید نوروز و انواع هدیه تبلیغاتی را برای شما آماده می کند. برای سفارش فقط کافی است که به این سایت مراجعه کنید. سپس می‌ توانید بین فروشگاه و چاپ سفارشی یکی را انتخاب کنید. در فروشگاه انواع طرح های آماده برای ماگ یا تیشرت های تبلیغاتی وجود دارند. در چاپ سفارشی شما می تواند آیتم مورد نظر که قرار است چاپ روی آن انجام شود را انتخاب کنید و سپس طرح خود را به سایت فرستاده تا چاپ روی آن برای شما انجام شود. چاپ به صورت عمده در عکسچاپ صورت می گیرد پس شما هر تعداد که بخواهید می توانید سفارش دهید. هم چنین با استفاده از آدرس هایی که در سایت وجود دارند می توانید به صورت حضوری به دفتر عکسچاپ برای سفارش نیز مراجعه کنید.

البته اگر ساکن شهر تهران باشید. در هر صورت سفارش چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری  می توانید در اسرع وقت آن را در اختیار داشته باشید. از این رو خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز با طرح های منحصر به فرد را به راحتی انجام می دهید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.