تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 ژانویه 2021 - 16:20
کد خبر : 17223

هدست واقعیت مجازی اپل در سال ۲۰۲۲ با ویژگی‌های محدود واقعیت افزوده عرضه می‌شود

هدست واقعیت مجازی اپل در سال ۲۰۲۲ با ویژگی‌های محدود واقعیت افزوده عرضه می‌شود

هدست واقعیت مجازی اپ..

هدست واقعیت مجازی اپل در سال ۲۰۲۲ با ویژگی‌های محدود واقعیت افزوده عرضه می‌شود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل در حال کار روی یک هدست واقعیت مجازی است که احتمالاً در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه می‌شود.

بر اساس گزارش واحد فناوری بلومبرگ، شایعه شده است که نخستین محصول اپل در حوزه واقعیت مجازی، هدستی‌ست که به جای واقعیت افزوده روی ارائه تجربه‌ای باکیفیت از واقعیت مجازی تمرکز دارد.

اگرچه اپل چندین فناوری واقعیت افزوده یا AR را در سری محصولات جریان‌ اصلی خود قرار داده است – از جمله LIDAR – اما نخستین هدست این شرکت تنها دارای قابلیت‌های محدودی از فناوری واقعیت افزوده است.

در این گزارش آمده که هدست در دست ساخت اپل «عمدتاً یک دستگاه واقعیت مجازی» است که برای رقابت با هدست‌های آکیولوس فیسبوک، پلی استیشن وی‌ آر سونی، وایوِ HTC و ایندکس شرکت ولو توسعه می‌یابد.

پیش‌بینی می‌شود هدست اپل بسیار گران‌تر از همتایان خود باشد زیرا این شرکت معتقد است که دستگاه در دست ساختش، واقعاً محصولی خوب است که هر فروشگاهی می‌تواند روزانه یکی از آن را به فروش برساند. بلومبرگ بر این باور است که به خاطر تعداد کم فروشگاه‌های جهانی اپل در سراسر دنیا، فروش سالانه این محصول برابر با ۱۸۰ هزار دستگاه خواهد بود.

پیش از این، بسیاری بر این باور بودند که هدست اپل روی ارائه تجربه‌ای بسیار باکیفیت از واقعیت افزوده تمرکز دارد که قرار است برای رقابت با سری محصولات مایکروسافت هلولنز روانه بازار شود. با این حال، به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها قصد دارند آهسته آهسته وارد این بازار شوند و محصولات خود را به مرور در زمینه واقعیت مجازی/افزوده گسترش دهند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.