تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دسامبر 2022 - 18:56
کد خبر : 505998

هدیه تبلیغاتی یلدا

هدیه تبلیغاتی یلدا

بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها برای اینکه بیشتر دیده شوند و مشتریان خود را راضی نگه دارند، از هدایای تبلیغاتی مناسبتی استفاده می کنند. یکی از این مناسبت ها شب یلدا است. این شب و آداب و رسومش می تواند ایده خوبی برای انواع مختلف گیفت باشد. از این رو تصمیم گرفتیم

بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها برای اینکه بیشتر دیده شوند و مشتریان خود را راضی نگه دارند، از هدایای تبلیغاتی مناسبتی استفاده می کنند. یکی از این مناسبت ها شب یلدا است. این شب و آداب و رسومش می تواند ایده خوبی برای انواع مختلف گیفت باشد. از این رو تصمیم گرفتیم در ادامه این مطلب درباره هدیه تبلیغاتی یلدا بیشتر صحبت کنیم و چند هدیه عالی برای این کار را معرفی کنیم.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا چه چیزهایی می تواند باشد؟

شب یلدا یکی از بزرگترین مناسبت های ایرانی است که جشن گرفته می شود. از این رو اگر یک کسب و کار یا شرکت داشته باشید، با دادن هدیه به کارمندان یا مشتریان خود در روز های نزدیک به این شب، امتیاز مدیریتی و تبلیغاتی خود را بسیار بالا خواهید برد. حال هدیه شب یلدا برای کارمندان یا هدایای تبلیغاتی برای مشتریان چه چیزی باشد بهتر است؟

ممکن است ابتدا به نوشت افزار های تبلیغاتی مانند خودکار را روان نویس فکر کنید. اما ما در این جا تیشرت و ماگ تبلیغاتی را پیشنهاد می دهیمکه میتواند بسیار متفاوت و خاصتر باشد .  این دو وسیله بسیار کاربردی تر هستند و حتما استفاده بیشتری را برای مخاطب شما دارند. می توانید لوگو و شعار شرکت یا کسب و کار خود را روی آن ها به همراه یک طرح زیبا از شب یلدا چاپ کنید و آن ها را به مشتریان یا کارمندان خود هدیه دهید.

ممکن است شما مدیر یا معلم یک مدرسه باشید و گیفت شب یلدا برای مدرسه نیز نیاز داشته باشید. در این جا هم ماگ یا تیشرت تبلیغاتی با طرح های یلدا مناسب سن دانش آموزان می تواند آن ها را بسیار خوشحال کرده و تبلیغی برای مدرسه شما نیز باشد. در ادامه بررسی خواهیم کرد که این هدایا را از کجا تهیه کنیم و چاپ آن ها چطور انجام خواهد شد.

بهترین راه برای خرید هدیه تبلیغاتی شب یلدا

بعد از اینکه دانستیم بهترین هدیه تبلیغاتی شب یلدا چیست، باید یک راه عالی برای خرید آن ها پیدا کنیم. اما ما در اینجا عکسچاپ را به شما پیشنهاد می دهیم. این سایت یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است که انواع هدایا مانند تیشرت تبیلغاتی شب یلدا را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شما خواهد گذاشت.

در این سایت شما می توانید هم یک فروشگاه پیدا کنید که طرح های آماده تیشرت برای خرید کادو شب یلدا در آن موجود است و هم یک بخش سفارشی که برای چاپ انواع طرح یا عکس مختلف روی تیشرت و ماگ را میتوان دید. شما می توانید طرح شب یلدا که مخصوص شرکت یا کسب و کار شما طراحی شده است به همراه لوگوی خود را به سایت بفرستید و آن ها را چاپ شده روی تیشرت یا گیفت ماگ شب یلدا دریافت کنید.

در این سایت امکان خرید عمده و با تعداد بالا وجود دارد و یا حتی یک عدد هم میتوانید از این سایت دریافت کنید. از این رو می توانید هدایای خود را با هر تعدادی که خواستید سفارش دهید. علاوه بر هدیه تبلیغاتی، شما می توانید با این روش برای عزیزان خود نیز کادوی شب یلدا خریداری کنید. به عنوان مثال می توان بهترین کادو شب یلدا برای مرد را در این سایت سفارش داد و با چاپ یک تیشرت یا ماگ با طرح دلخواه، آن را به یک هدیه بسیار خاص تبدیل کرد و به فرد مورد علاقه خود کادو داد.

هدیه تبلیغاتی یلدا

چطور سفارش خود را در عکسچاپ ثبت کنیم؟

حال که با سایت عکسچاپ آشنا شدید، به بخش ثبت سفارش هدیه تبلیغاتی شب یلدا می رسیم. برای این کار ابتدا بهتر است قبل از اینکه وارد سایت برای خرید شوید، طرح خود را انتخاب کنید و آن را به صورت عکس یا وکتور روی رایانه یا تلفن همراه داشته باشید. سپس وارد سایت شده و روی چاپ سفارشی کلیک کنید. در این قسمت می توانید انتخاب کنید که قصد چاپ تیشرت را دارید یا ماگ.

برای تیشرت اندازه  انواع گوناگون وجود دارد که می توان نوع مناسب را انتخاب کرد. ماگ هم دارای انواع مختلف مانند ماگ حرارتی یا دسته قلبی است. سپس باید طرح مورد نظر را برای سایت بفرستید که این کار هم از طریق سایت و هم از طریق پیام رسان های مختلف مانند واتساپ انجام می شود. بعد از اینکه طرح روی تیشرت یا ماگ قرار بگیرد، برای تایید شما فرستاده می شود. در صورت تایید می توانید آن را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید و برای شب یلدا هدیه دهید.

کدام بهتر است، عکسچاپ یا خرید حضوری؟

ممکن است از خود بپرسید چرا باید در مقابل خرید حضوری عکسچاپ را انتخاب کنم؟ در این جا باید گفت که خرید اینترنتی بسیار راحت تر از یک خرید حضوری است و شما در محل کار یا منزل خود می توانید به راحتی آن را با کیفیت بالا و سر صبر و حوصله انجام دهید. هم چنین عکسچاپ یک چاپ با کیفیت روی لباس یا دیگر اشیا را به شما ارائه خواهد داد تا یکی از ماندگارترین هدایای شب یلدا را در اختیار داشته باشید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.