تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 ژوئن 2022 - 21:31
کد خبر : 504774

هزینه های پنهان طراحی سایت

هزینه های پنهان طراحی سایت

اگر طراحی سایت را به شرکت طراحی سایت معتبر سپرده اید و بر روی قیمتی توافق کرده اید اما با دریافت فاکتور میبینید که هزینه بیشتر از چیزی که میخواستید شده است بهتر است که به شما اشاره کنیم که اشتباه نشده است. هزینه های پنهان طراحی سایت دست طراح سایت و شرکت نیست. شما

اگر طراحی سایت را به شرکت طراحی سایت معتبر سپرده اید و بر روی قیمتی توافق کرده اید اما با دریافت فاکتور میبینید که هزینه بیشتر از چیزی که میخواستید شده است بهتر است که به شما اشاره کنیم که اشتباه نشده است. هزینه های پنهان طراحی سایت دست طراح سایت و شرکت نیست. شما یک صخره یخی بر روی آب مبینید و تصور میکنید که اندازه این سخره بر روی آب همین حدودی است که مشاهده میکنید. اما این طور نیست. این تکه یخ در زیر آب ارتفاع و حجم بزرگتری دارد که باعث شده است تا صخره یخی بر روی آب شناور بماند و با رفتن پنگوئن ها بر روی آن نشکند.

مبالغی که در ابتدا به شما داده میشود برای طراحی سایت ارزان است. اما اگر میخواهید که قابلیت های جدیدی به آن اضافه کنید باید بدانید که هزینه پیش فاکتور شما افزایش میابد. تمامی هزینه ها به خودتان بستگی خواهد داشت که چه نوع وب سایت با چه گستردگی از قابلیت ها و فیچرها نیاز دارید.

 

هزینه های جانبی طراحی سایت

هزینه های ثبت و تمدید هاست و دامنه

سایت شما به یک فضا نیاز دارد تا دیتا و محتویات سایت در آن قرار بگیرد. برای دریافت این فضا باید به صورت سالیانه هزینه پرداخت کنید. و همچنین قابل به ذکر است که این فضا باید متناسب با کسب و کارتان انتخاب شود. هر کدام از هاست و سرور ها مشخصات فنی مخصوص به خود را دارند که تعرفه آن ها نیز متغیر است.

دامنه سایت شما میتواند بین المللی یا صرفا برای ایران باشد. که هزینه دامنه ها نیز با هم متفاوت هستند که باید به صورت سالیانه مانند هاست یا سرور تمدید شوند.این دو هزینه مربوط به هاست و دامنه را میتوانید از یکی از شرکت های هاستینگ معتبر سفارش دهید.

هزینه طراحی عکس ها و المان های گرافیکی

در طراحی فروشگاه اینترنتی تصاویر بسیار مهم هستند. در سایت های فروشگاهی باید محصولات شما در یک محیط عکس برداری شده و در سایت قرار بگیرند. عکس ها میتواند به صورت رایگان دانلود شده و در سایت شما قرار بگیرند. اما برای جلب اعتماد مشتریان بهتر است که طراحی گرافیکی عکس ها را خود انجام دهید. طراحی لوگو نیز جزو هزینه های اضافی محسوب میشود که باید شرکت موردنظر آن را پرداخت نماید. طراحی به صورت لوگو اختصاصی و لوگو موشن وجود دارد که مطابق با سلیقه ای که دارید آن را انجام میدهید.

هزینه تولید محتوا

شرکت طراحی سایت متعهد نیست که سایت را همراه با دیتا به شما تحویل دهد. وظیفه شرکت طراحی سایت راه اندازی سایت بدون عیب و نقص است. دیتای سایت را باید خوتان ایجاد کنید که میتوانید هزینه تولید محتوا را جداگانه بپردازید تا کارشناسان ما نیز محتوای با کیفیت در سایت شما اعم از متن و تصویر و ویدیو ایجاد کنند. همانطور که میدانید سایتی که محتوا نداشته باشد ارزشی ندارد. تولید محتوای بهینه تاثیر زیادی بر روی موتورهای جستجوگر خواهد داشت که کلید اولیه سئو سایت است. هزینه تولید انواع محتواها نیز با هم متفاوت است و بستگی به نوع و کیفیت آن ها دارد.

هزینه های پنهان طراحی سایت

هزینه ترجمه

محتوا بخش مهمی از وب سایت شما است. اگر سایت شما چند زبانه است بهتر است که برای تولید محتوای زبان فارسی از مترجم مربوطه استفاده کنید. هزینه ترجمه به نوع و اندازه محتوای شما بستگی خواهد داشت. هر متونی که در سایت میخواهید باشد تخصصی تر باشد هزینه حق الترجمه نیز بالاتر خواهد رفت.

 

هزینه سئو سایت و بهینه سازی سایت

هر کسب و کاری برای ورود به تجارت آنلاین نیاز به سایت دارد و برای اینکه دیده شوید نیاز به رعایت اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت دارید. تا سایت شما در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرد و کاربران در نتایج جستجو شما را ببینند. زیرا اگر شما را نبینند بازدیدکننده ای نخواهید داشت. سئو سایت برای سایت های ارزان و چه حرفه ای انجام میشود. و توصیه میکنیم اگر درآمد برای شما مهم است حتما اقدام به ساخت آن کنید. اگر سایت شما سئو شود شانس بیشتری خواهید داشت تا مشتریان جدید تر و بیشتری جذب کنید. سئو سازی سایت شامل سه مرحله سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال است. که سئو تکنیکال به بهینه سازی سایت مربوط میشود و در مورد ساختار و موارد فنی سایت است. شما میتوانید هزینه مربوط به سئو را به صورت ماهیانه یا پروژه ای پرداخت نمایید.

هزینه انتشار رپورتاژ

یکی از کارهای مهم برای بهبود رتبه و اعتبار دامنه سایت انتشار رپورتاژ آگهی و دریافت بک لینک از سایت های دیگر است. درست است که جزو عملیات سئو محسوب میشود ولی شما خود باید هزینه رپورتاژ و بک لینک های معتبر را پرداخت نمایید. و باید هزینه دریافت بک لینک و رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر را به شرکت بپردازید یا اینکه میتوانید خود انجام دهید.

هزینه پشتیبانی سایت

بعد از طراحی سایت نیاز دارید که سایت شما هر چند وقت یکبار بروزرسانی شود. و خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت بسیار مهم است که شامل ایجاد تغییرات در سایت و رفع مشکلات فنی میشود. هزینه پشتیبانی در چند ماه اول رایگان است اما با گذشت زمان باید باید جهت تمدید هزینه پشتیبانی را پرداخت نمایید.

هزینه های پنهان طراحی سایت

هزینه مربوط به تبلیغات

برای اینکه دیده شوید باید اقدام به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی کنید. هر تبلیغی استراتژی های خاص خود را دارد که باید با توجه به بودجه و کاربردی که برند شما دارد این کار انجام شود. عده ای بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر ایجاد میکنند. عده ای با رپورتاژ آگهی سایت خود را تبلیغ میکنند. عده ای نیز اقدام به تبلیغات در شبکه های اجتماعی میپردازند. تبلیغات های کلیکی نیز وجود دارد که بیشتر افراد از آن استفاده میکنند.

هزینه طراحی سایت من

هزینه طراحی سایت به دو بخش هزینه طراحی سایت آَشکار و هزینه طراحی سایت پنهان تقسیم میشود. که هزینه آشکار تماما به قابلیت های داخلی سایت بستگی دارد. اینکه میخواهید سایت شما چه امکاناتی را به مشتریان ارائه دهد و اینکه چه ویژگی های اضافی داشته باشد. در ابتدای کار شاید نیازی به پرداخت هزینه های پنهان طراحی سایت نداشته باشید. اما با گذشت زمان و با دیدن رقیبان خود خواهید دید که مجبور هستید این اقدامات را به صورت ماهیانه انجام دهید تا بتوانید رشد پیدا کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.