تاریخ انتشار : شنبه 23 ژانویه 2021 - 2:10
کد خبر : 18996

همه چیز درباره فصل هشتم بازی Apex Legends [تغییرات و ویژگی های جدید]

همه چیز درباره فصل هشتم بازی Apex Legends [تغییرات و ویژگی های جدید]

هر آنچه باید از سیزن 8 ایپکس لجندز بدانید همیشه تمامی طرفداران بازی ایپکس لجندز، قبل از آغاز سیزن جدید انتظار اضافه شدن مپ یا تغییر کردن آن، اسلحه های جدید، لجند جدید و مکانیزم های جدید را دارند که اگ..

هر آنچه باید از سیزن 8 ایپکس لجندز بدانید

همیشه تمامی طرفداران بازی ایپکس لجندز، قبل از آغاز سیزن جدید انتظار اضافه شدن مپ یا تغییر کردن آن، اسلحه های جدید، لجند جدید و مکانیزم های جدید را دارند که اگر نگاهی به سیزن های گذشته بازی Apex Legends بیاندازیم می بینیم که این انتظارات بجا هستند، چرا که استودیو ریسپاون (Respawn) سعی کرده است تا به هر سیزن رنگ و لعاب دهد و این گیم هیچوقت تکراری نشود و به شخصه معتقدم در این کار موفق بوده است. چیزی تا فصل هشتم بازی Apex Legends باقی نمانده است و می خواهیم به بررسی اطلاعات موجود بپردازیم.

برای فهمیدن همه چیز درباره سیزن 8 ایپکس لجندز با سایت پلی مگ همراه باشید.

تریلر رسمی و منتشر شده از فصل 8 بازی ایپکس لجندز

فصل هشتم Apex Legends چه زمانی شروع می شود؟ [تاریخ آغاز]

طبق اعلام رسمی ریسپاون (Respawn)، سیزن 8 ایپکس لجندز در تاریخ 2 فوریه 2021 (14 بهمن ماه 1399) برای تمامی پتلفرم ها به صورت آپدیت منتشر می شود. البته هنوز هیچ صحبتی در رابطه با حجم آپدیت و تفاوت آن در پلتفرم های مختلف نکرده است.

تاریخ انتشار فصل هشتم بازی Apex Legends
تاریخ انتشار فصل هشتم بازی Apex Legends

آشنایی با لجند جدید سیزن 8 ایپکس لجندز | فیوز (Fuse)

البته مطمئن نیستم که آیا تلفظ لجند جدید، یعنی Fuse، فیوز باشد اما فارغ از اینها رسما به عنوان لجند جدید بازی Apex Legends معرفی شده است و باید منتظر اضافه شدن وی در فصل 8 بازی ایپکس لجندز باشیم. به طور کلی با توجه به ویدیوهای کوتاهی که از این لجند لو رفته است و چیزی که در تریلر رسمی منتشر شده از فصل هشتم بازی Apex Legends دیدیم، فیوز یکی از دستان خود را از دست داد و به جای آن از دست آهنی که خمپاره پرتاب می کند استفاده می کند؛ در کل فکر می کنم تمرکز این لجند روی بمب و خمپاره باشد.

لجند فیوز ایپکس لجندز | Fuse Legend Apex Legends
لجند فیوز ایپکس لجندز | Fuse Legend Apex Legends

تغییرات دوباره مپ King’s Canyon به واسطه ورود فیوز (Fuse)

با توجه به تریلر به نظر می رسد این مشکلات به واسطه ورود فیوز (Fuse) و احتمالا خرابکاری های وی به وجود آمده است و به همین بهانه مپ کینگز کنیون (King’s Canyon) دوباره دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است و در فصل هشتم باید انتظار تغییرات زیاد در برخی از نقاط را داشته باشیم.

و دوباره تغییرات جدی در مپ کینگز کنیون (King's Canyon) ...
و دوباره تغییرات جدی در مپ کینگز کنیون (King’s Canyon) …

لجندهای Wraith و Horizon نرف خواهند شد

اگر اخبار بازی Apex Legends را دنبال کرده باشید حتما می دانید که پلیرهای آن نسبت به عدم بالانس بودن دو لجند Horzion و Wraith معترض بودند که یکی از عوامل بازی طی یک مصاحبه اعلام کرد متوجه مشکلات و عدم تعادل به وجود آمده بین لجندها شده است و در سیزن پیش رو (Season 8) این دو لجند قطعا نرف (ضعیف) خواهند شد تا دوباره مثل سابق تعادل برقرار شود.

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

آیا از سیزن 7 راضی بودید؟
از سیزن هشتم بازی Apex Legends چه انتظاراتی دارید؟
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 4 امتیاز )

The post همه چیز درباره فصل هشتم بازی Apex Legends [تغییرات و ویژگی های جدید] appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.

منبع مطلب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.