تاریخ انتشار : دوشنبه 3 ژانویه 2022 - 6:56
کد خبر : 502473

هواوی اولین کلید خودرو دیجیتالی دنیا با قابلیت پشتیبانی از اتصال NFC و بلوتوث را معرفی کرد

هواوی اولین کلید خودرو دیجیتالی دنیا با قابلیت پشتیبانی از اتصال NFC و بلوتوث را معرفی کرد

هواوی اولین کلید خودرو دیجیتالی دنیا با قابلیت پشتیبانی از اتصال NFC و بلوتوث را معرفی کرد هواوی هفته پیش در آخرین رویداد ۲۰۲۱ خود از گوش تاشو هواوی P50 پاکت به‌عنوان رقیب گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ رونم..

هواوی اولین کلید خودرو دیجیتالی دنیا با قابلیت پشتیبانی از اتصال NFC و بلوتوث را معرفی کرد

هواوی هفته پیش در آخرین رویداد ۲۰۲۱ خود از گوش تاشو هواوی P50 پاکت به‌عنوان رقیب گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ رونمایی کرد و حالا این شرکت دومین خودروی شاسی‌بلند هیبریدی برقی خود را به نام هواوی AITO M5 Smart Car معرفی کرده است.

این خودرو که طراحی آن از خودروی پورشه ماکان الهام گرفته شده است، ظاهر بسیار مدرن و به‌روزی دارد و هواوی آن را با همکاری برند چینی Seres ساخته است.

مطالب مرتبط:

  • چرا لپ تاپ هواوی MateBook X Pro بهترین گزینه برای مدیران و صاحبان کسب و کار است؟

  • هواوی P50 پاکت معرفی شد

مشخصه اصلی خودروی هوشمند AITO M5 هواوی این است که از سیستم عامل اختصاصی این شرکت یعنی هارمونی او اس بهره می‌برد و همانطور که احتمالا می‌دانید ویژگی اصلی این سیستم عامل، یکپارچه‌سازی دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) هواوی با همدیگر است که این دستگاه‌ها شامل ساعت‌های هوشمند، گوشی‌های هوشمند و حتی خودروهای هوشمند این شرکت می‌شوند.

هواوی AITO M5 Smart Car

یو چنگ‌دونگ (Yu Chengdong)، مدیر واحد خودروی برقی هواوی، در مراسم امروز همچنین اعلام کرد که هواوی اولین کلید خودرو دیجیتالی دنیا با قابلیت پشتیبانی از اتصال NFC و بلوتوث را برای خودروی AITO M5 معرفی کرده است.

آقای یو گفت که این کلید از سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ پشتیبانی خواهد کرد و علاوه بر داشتن قابلیت‌های یک کلید معمولی، این ویژگی را خواهد داشت که در صورت گم شدن آن، به‌راحتی بتوان آن را پیدا کرد. در ضمن، این کلید با استفاده از فناوری بلوتوث قادر به باز کردن و بستن قفل خودرو از راه دور خواهد بود و اگر بلوتوث هم کار نکرد امکان استفاده از اتصال NFC برای باز کردن قفل خودرو وجود خواهد داشت.

این کلید در حال حاضر با گوشی‌های هارمونی او اس ۲.۰ هواوی کار می‌کند، اما این شرکت قصد دارد به‌زودی آن را برای ساعت‌های هوشمند سری هواوی واچ ۳ نیز ارائه بکند.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.