تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 5:32
کد خبر : 46825

واتساپ محدودیت زمانی پاک کردن دو طرفه پیام‌ها را حذف می‌کند

واتساپ محدودیت زمانی پاک کردن دو طرفه پیام‌ها را حذف می‌کند

واتساپ محدودیت زمانی پاک کردن دو طرفه پیام‌ها را حذف می‌کند واتساپ ظاهرا قصد دارد محدودیت زمان پاک کردن دو طرفه پیام‌ها را حذف کند. در حال حاضر، قابلیت پاک کردن پیام برای هر دو طرف محدودیت زمانی ۶۸ دق..

واتساپ محدودیت زمانی پاک کردن دو طرفه پیام‌ها را حذف می‌کند

واتساپ ظاهرا قصد دارد محدودیت زمان پاک کردن دو طرفه پیام‌ها را حذف کند. در حال حاضر، قابلیت پاک کردن پیام برای هر دو طرف محدودیت زمانی ۶۸ دقیقه‌ای در واتساپ دارد و اگر این محدودیت برداشته شود می‌تواند یک اتفاق خوب برای این پلتفرم باشد.

واتساپ در طول چند سال اخیر توانسته کاربران زیادی را جذب کند و بهبودهای خوبی را ارائه کند، اما این پلتفرم هنوز از بسیاری جهات نسبت به سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان عقب است و هنوز جای رشد بیشتری دارد.

مطالب مرتبط:

  • انتقال تاریخچه واتساپ از آیفون به اندروید ۱۲ امکان‌پذیر شد

  • واتساپ با تغییرنام فیس بوک به متا از نامگذاری جدیدی استفاده می‌کند

واتساپ قابلیت پاک کردن پیام برای همه طرفین را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد اما این قابلیت همیشه دارای محدودیت زمانی بوده است. حالا به نظر می‌رسد این aرکت قصد دارد با عرضه یک آپدیت جدید این محدودیت زمانی را به‌کلی بردارد.

واتساپ

وب‌سایت WABetaInfo ظاهراً به شواهدی از جدیدترین نسخه بتا واتساپ دست پیدا کرده است که نشان می‌دهد محدودیت زمانی پاک کردن پیام‌ها برای طرفین حذف شده است. به این ترتیب، کاربران قادر خواهند بود در هر زمانی که خواستند پیام‌های ارسالی خود را پاک کنند.
هنوز مشخص نیست که واتساپ این ویژگی را چه زمانی ارائه خواهد کرد و البته این احتمال هم وجود دارد که اصلا آن را معرفی نکند. ضمن اینکه این قابلیت در همه نسخه‌های بتا واتساپ قابل‌دسترس نیست و این موضوع می‌تواند نشانگر آن باشد که هنوز راه زیادی تا معرفی آن باقی مانده است.

واتساپ در طول یک دهه اخیر قابلیت‌های بسیاری خوبی برای پلتفرم خود معرفی کرده است و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا قابلیت مذکور را نیز برای کاربران خود ارائه می‌کند یا نه.

منبع: 91mobiles

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.