تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 آگوست 2022 - 8:25
کد خبر : 505013

ویژگی تلویزیون های هوشمند و اسمارت، در انواع برند ها

ویژگی تلویزیون های هوشمند و اسمارت، در انواع برند ها

با صنعتی شدن دنیای امروزی و ورود انواع تکنولوژی به زندگی افراد مدرن، تغییر و تحولاتی در استفاده از ابزار های سرگرمی مانند تلویزیون، ایجاد شد که بخشی از این تغییرات هوشنمد سازی و البته اسمارت بودن تلویزیون ها می باشد؛ در ادامه به بررسی ویژگی های خاص تلویزیون های هوشمند و اسمارت برند دوو،

با صنعتی شدن دنیای امروزی و ورود انواع تکنولوژی به زندگی افراد مدرن، تغییر و تحولاتی در استفاده از ابزار های سرگرمی مانند تلویزیون، ایجاد شد که بخشی از این تغییرات هوشنمد سازی و البته اسمارت بودن تلویزیون ها می باشد؛ در ادامه به بررسی ویژگی های خاص تلویزیون های هوشمند و اسمارت برند دوو، اسنوا و جی پلاس می پردازیم.

چه تلویزیون هایی هوشمند و یا اسمارت محسوب می شوند؟

تلویزیون های هوشمند نسل جدیدی از تلویزیون ها هستند که با قابلیت اتصال به اینترنت وارد بازار شده است. علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت این تلویزیون ها امکان دسترسی و استفاده از برنامه های محبوبی مانند YouTube و Netflix را فراهم کرده است.

از مزیت های استفاده خریداری این دسته از تلویزیون ها می توان به مواردی مانند امکان نصب نرم افزار، امکان مشاهده ویدیو و تصاویر آنلاین، امکان بازدید صفحات وب، امکان اجرای بازی، امکان اتصال به کانال های اینترنتی IPTV، امکان استفاده از قابلیت Time Shifting، امکان اتصال به شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک گذاری، پشتیبانی از استاندارد  DLNA، کنترل تلویزیون با دستورات صوتی و حتی ژست‌های حرکتی، قابلیت اتصال به وبکم، امکان اجرای نرم افزار  SKYPE، گزارش و پیش بینی وضعیت آب و هوا و امکان دسترسی به رادیو های اینترنتی اشاره کرد.

 

ویژگی تلویزیون های هوشمند و اسمارت، در انواع برند ها

درباره تلویزیون های هوشنمد 4K دوو

 

کمپانی دوو در بین تولید کنندگان انواع لوازم برقی خانه و آشپزخانه، یکی از محبوب ترین برند های مود در بازار ایران می باشد که امروزه با تولید و عرضه تلویزیون های هوشمند خود، عرصه را برای سایر رقبای خود تنگ کرده. انواع تلویزیون های دوو با سیستم عامل اندروید طراحی شده، همچنین پنل مورد استفاده در این دسته از تلویزیون ها از نوع IPS می باشد برخی از مدل ا دارای فریم و برخی دیگر بدون فریم هستند که این نوع خلاقیت خود به تنهایی باعث زیبایی و ترکیب با هر نوع دکوراسیونی می باشد. یکی از مدل های محبوب تلویزیون های دوو مدل های هوشمند 4K می باشند که دارای وضوح تصویر بسیاری بالایی هستند بنابراین فیلم و مستند دیدن با این دسته از تلویزیون ها در کنار خانواده؛ بسیار لذت بخش می شود قیمت تلویزیون دوو 4K هوشمند به نسبت کیفیت بالایی که دارد بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد. سیستم صوتی تلویزین های هوشمند دوو تشکیل شده از دوکانال مجزا است، که توان خروجی صدایی برابر با 30 وات را دارا می باشد. حالت صدایی که اسپیکر های این محصول ایجاد می نماید از حالت صدای دالبی دیجیتال Dolby Digital بوده و مشاهده فیلم ‌های با کیفیت را دو چندان لذت بخش نماید.

ویژگی تلویزیون های هوشمند و اسمارت، در انواع برند ها

درباره تلویزیون های هوشنمد اسنوا

 

اسنوا مدل های متعدد تلویزیون را با قابلیت ‌ها و امکانات مختلف به بازار عرضه کرده که در بین آن ها چند مدل هوشمند هم به چشم می‌ خورد. مهم ترین تفاوت‌ تلویزیون ‌های اسمارت اسنوا با مدل ‌های عادی شامل دو بخش سخت ‌افزار و نرم ‌افزار می باشد.

  • تفاوت ‌های سخت‌افزاری: مدل‌ های هوشمند برخلاف تلویزیون ‌های عادی از نظر سخت ‌افزاری به پردازنده‌‌ های چهار هسته ‌ای قدرتمند، حافظه رم و فضایی برای ذخیره ‌سازی ویدیو ‌ها مجهز شده ‌اند. این دستگاه‌ ها همچنین شامل مودم‌ و درگاه LAN برای اتصال به شبکه وای ‌فای و اینترنت هستند که در مدل ‌های عادی خبری از آن ها نیست. دیگر ویژگی آن ها وجود دانگلی برای استریم محتوای موبایل به صورت بی ‌سیم است.
  • تفاوت ‌های نرم‌ افزاری: هدف از به کارگیری این سخت ‌افزار ها فراهم کردن بستر لازم برای اجرای سیستم عامل اندروید است که انبوهی از قابلیت ‌ها از جمله نصب هزاران برنامه‌ ها و اپلیکیشن و اجرای فرمت ‌های مختلف صوتی و تصویری را به ارمغان می ‌آورد.

از آنجایی که برخی مدل های تلویزیون اسنوا از کیفیت Ultra HD (4K) برخوردار می باشند، بنابراین لذت دیدن جزییات با کیفیت بالای نور، رنگ و تصویر را چهاربرابر واقعی‌تر می کنند علاوه بر آن قیمت تلویزیون اسنوا هوشمند در بین رقبای خود علاوه بر مقرون به صرفه بودن بسیار مناسب می باشد. این تلویزیون دارای زاویه دید گسترده ای می باشد به همین دلیل از هر زاویه ‌ای که نگاه کنید تنها چیزی که تغییر نمی‌کند کیفیت بالای تصویر است.

ویژگی تلویزیون های هوشمند و اسمارت، در انواع برند ها

درباره تلویزیون های اسمارت جی پلاس

با ورود تکنولوژی و تولید سایر برند ها برای تولید انواع تلویزیون های هوشمند و اسمارت شرکت جی پلاس نیز در تکاپوی تولید بهترین نوع تلویزیون های هوشمند افتاد؛ که البته تلاش هایش موفقیت آمیز واقع شد و یکی از رقبای سرسخت تولید کننده این دسته از محصولات شد. زاویه دید گشترده و کیفیت تصویر 4K یکی از اصلی ترین دلایل مدل های مختلف این برند می باشد HDR10 یکی از مزیت های مهم تلویزیون جی پلاس محسوب می شود؛ در واقع این فناوری طیف گسترده ای از رنگ ها را پوشش می دهد. این فناوری امکان نمایش رنگ های واقعی از تیره ترین تا روشن ترین بخش تصویر را فراهم کرده است. یکی از قابلیت های دیگر تلویزیون را می توان نرم ‌افزار E-share معرفی کرد شما با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید تلفن همراه خود را به تلویزیون وصل کرده و از امکانات آن بهره مند شوید. از دیگر امکانات هوشمند تلویزیون می توان به سیستم عامل اندروید اشاره کرد. با استفاده از سیستم عامل اندروید می توان انواع برنامه های ممکن را بر روی تلویزیون، نصب و اجرا کرد. علاوه بر تمامی ویژگی های کاربردی این محصول با وضع اقتصادی مود می توان به قطع گفت که قیمت تلویزیون جی پلاس اسمارت با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود، بسیار مناسب می باشد.

اگر زمان کافی برای حضور در فروشگاه های لوازم خانگی برای خرید انواع لوازم آشپزخانه را نداشته باشیم به کجا مراجعه کنیم؟

این روزها مشغله افراد بسیار زیاد شده و خیلی زمان برای حضور در انواع فروشگاه ها و خرید وجود ندارد اگرچه اپ های مختلف کار را برای خرید خرده ریز های مختلف آسان کرده اند اما شما می توانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر نیز انواع لوازم خانگی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید و اگر در رابطه با برند و مدل مناسب خود دچار شک و تردید شدید با پشتیبانان تخصصی و رایگان ما ارتباط بگیرید و برای اطمینان بیشتر وجه خرید خود را درب محل سکونت خود پرداخت کنید. انتخاب سنتر برای جلب اطمینان بیشتر تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن عرضه می کند.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.