تاریخ انتشار : یکشنبه 10 ژانویه 2021 - 13:30
کد خبر : 3259

پردانلودترین اپلیکیشن های سال ۲۰۲۰

پردانلودترین اپلیکیشن های سال ۲۰۲۰

پردانلودترین اپلیکیش..

پردانلودترین اپلیکیشن های سال ۲۰۲۰

سال ۲۰۲۰ برای اکثر مردم، سالی است که بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده‌اند و مجبور شده‌اند در خانه خود بمانند. امسال برای آن‌ها سال خوبی نبود. زمانی که افراد مجبور باشند ماه‌ها در یک مکان بمانند، چه می‌کنند؟ آن‌ها از تلفن های هوشمند استفاده می‌کنند و قطعاً در خانه ماندن باعث افزایش استفاده از گوشی هوشمند می‌شود.

هرچه زمان بیشتری را برای تلفن های هوشمند خود بگذرانید، اپلیکیشن ها و خدمات بیشتری را کشف می‌کنید. در این خبر، ده اپلیکیشن برتر دانلود شده در سال ۲۰۲۰ آورده شده است. برخی از اپلیکیشن های جدید این لیست، با اختلاف قابل توجهی از برخی از پرکاربردترین اپلیکیشن های رسانه‌های اجتماعی بهتر عمل کرده‌اند. توجه داشته باشید که این اعداد، شامل مجموع دانلود اپلیکیشن در هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS است.

تیک تاک بیشترین تعداد دانلود را در سال ۲۰۲۰ داشته است

شکی نیست که تیک تاک در سال ۲۰۲۰ در سراسر جهان به یک پدیده تبدیل شده است. تیک تاک اپلیکیشنی است که ویدیوهای کوتاه عمودی را برای عموم مردم فراهم کرده است و بیش از ۸۵۰ میلیون دانلود را فقط در سال ۲۰۲۰ ثبت کرده است. اگر این اپلیکیشن در هند ممنوع نمی‌شد، این تعداد به‌راحتی به ۱۰۰ میلیون می‌رسید.

واتس‌اپ

مقام دوم به اپلیکیشن واتس‌اپ اختصاص دارد که در حال حاضر با انتقادات زیادی روبرو شده است. با اعلام سیاست حفظ حریم خصوصی جدید، این اپلیکیشن برخی از اطلاعات شخصی را با شرکت مادر خود یعنی فیس بوک به اشتراک می‌گذارد. فقط در سال ۲۰۲۰، بیش از ۶۵۰ میلیون نفر واتس‌اپ را دانلود کرده‌اند و توجه داشته باشید که این‌ها فقط کاربران جدید این سرویس هستند که در سال ۲۰۲۰ وارد سیستم شده‌اند.

فیس بوک و اینستاگرام در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند

این یک واقعیت ثابت شده است که محصولات متعلق به فیس بوک بر بستر رسانه‌های اجتماعی تسلط دارند. در واقع، فقط در سال ۲۰۲۰، ۵۴۰ میلیون نفر فیس بوک را دانلود کرده‌اند و بیش از ۵۰۴ میلیون نفر اینستاگرام را دانلود کرده‌اند. با ترکیب واتس‌اپ، فیس بوک و فیس بوک مسنجر (در مکان ششم با ۴۰۴ میلیون دانلود) و اینستاگرام، بیش از ۲ میلیارد نفر اپلیکیشن های کمپانی فیس بوک را دانلود کرده‌اند.

ios-and-android

زوم پردانلودترین اپلیکیشن کنفرانس ویدیویی سال ۲۰۲۰ است

بیماری همه‌گیر کرونا باعث شده است که در خانه کار کنیم و در خانه یاد بگیریم و یکی از ابزارهای پرکاربرد برای شرکت در یک جلسه آنلاین یا گوش دادن به سخنرانی، زوم است. به‌طور کلی، بیش از ۴۰۰ میلیون نفر اپلیکیشن زوم را در سال ۲۰۲۰ دانلود کرده‌اند. با بیش از ۲۵۰ میلیون دانلود، گوگل میت در مکان نهم و دومین اپلیکیشن کنفرانس ویدیویی دانلود شده در سال ۲۰۲۰ قرار دارد.

اسنپ چت و تلگرام نیز در سال ۲۰۲۰ خوب عمل کردند

بیش از ۲۸۱ میلیون نفر در سال ۲۰۲۰ اسنپ چت را دانلود کردند که می‌تواند به‌عنوان گزینه جایگزین اینستاگرام نیز در نظر گرفته شود. سپس، تلگرام که اپلیکیشن شبیه به واتس‌اپ است، فقط در سال ۲۰۲۰ ۲۵۶ میلیون بار دانلود شده است.

نتفلیکس تنها اپلیکیشن پخش ویدیو است که در لیست ده اپلیکیشن پر دانلود قرار دارد.

نتفلیکس، پلتفرم برتر OTT در سال ۲۰۲۰ ۲۲۳ میلیون بار دانلود شده است و یکی از پردانلودترین اپلیکیشن های پخش ویدیو در سال ۲۰۲۰ است.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.