تاریخ انتشار : یکشنبه 11 سپتامبر 2022 - 15:11
کد خبر : 505341

پرطرفدارترین آیفون های 2022

پرطرفدارترین آیفون های 2022

همانطور که میدانید کمپانی اپل قریب به 52 سال است در زمینه تکنولوژوی و ارائه لوازم الکترونیکی فعالیت می کند ، این شرکت که در سال 1971 توسط استیو وازنیک و استیو جابز ( این دو عزیز با هم دوست شدن و تقریبا پس از گذشت شش سال از آشنایی آنها جرقه ی تاسیس اپل

همانطور که میدانید کمپانی اپل قریب به 52 سال است در زمینه تکنولوژوی و ارائه لوازم الکترونیکی فعالیت می کند ، این شرکت که در سال 1971 توسط استیو وازنیک و استیو جابز ( این دو عزیز با هم دوست شدن و تقریبا پس از گذشت شش سال از آشنایی آنها جرقه ی تاسیس اپل زده شد ) ، متولد شد امروزه به یکی از موفقترین شرکت های جهان تبدیل شده و کمتر کسی پیدا می شود که نام پر آوازه اپل را نشنیده باشد . اپل تا کنون محصولات بسیاری از جمله آیپد ، آیمک ، مک بوک ، ایرپاد ، اپل واچ ، ایرتگ ، اپل تی وی و مهمترین آنها یعنی گوشی آیفون را عرضه کرده که همگی این محصولات از هر لحاظ بی نقص و بدون مشکل بوده اند و در ساخت آنها از بهترین و مرغوب ترین مواد استفاده شده است . در مورد گوشی های آیفون باید ذکر کرد که در بازار به چند صورت استوک ، اکتیو و نات اکتیو یافت می شوند که مبحث امروز ما در مورد آیفون های نات اکتیو هستش ، در واقع کلمه نات اکتیو به آن دسته از گوشی هایی که آکبند و نو هستند و عملیات فعالسازی بر روی آنها انجام نشده نسبت داده می شود . با توجه به اینکه خرید گوشی یک موضوع بسیار مهم است و شما وقتی تصمیم به خرید گوشی میگیرید دوست دارید یک محصول بی نظیر را خریداری کنید ما خرید مدلی از برند اپل را به شما توصیه می کنیم زیرا آیفون های تولید شده توسط هر شرکت کاربر را بی نیاز از استفاده از هر محصول دیگری می کند و امکانات و قابلیت های بسیاری را در اختیار آن قرار می دهد . آیفون های اپل به داشتن دوربینی فوق العاده با کیفیت معروف هستند که به یقین می توان گفت بهتر از آن وجود ندارد و اپل دز این مورد نیز یک هیچ از بقیه ی برندها جلو زده 😎 . تا به امروز حدود 34 مدل گوشی آیفون رونمایی و به بازار عرضه شده که همگی آنها به نوبه خود بهترین هستند اما در میان این 34 مدل با توجه به اطلاعاتی که توسط کارشناسان اپل زوم جمع آوری شده سه مدل طرفداران بیشتری داشته اند که شامل مدلهای آیفون 12 پرو مکس نات اکتیو ، آیفون 11 پرو مکس نات اکتیو و آیفون ایکس اس مکس نات اکتیو می شود ، حال برای اینکه به اطلاعات مفیدی در مورد پرطرفدارترین آیفون های 2022 دست یابید با ما ادر ادامه این مبحث همراه شوید .

علت محبوبیت این سه آیفون چیست ؟

بی گمان این سوالی است که از همان ابتدا برای تعداد بی شماری از شما عزیزان پیش آمده و می خواهید دلایل قرار گرفتن این سه مدل آیفون در دسته پر طرفدارترین ها را بدانید ، باید گفت که مهم ترین دلیل این محبوبیت این است که قیمت آنها نسبت به امکاناتی که ارائه میدهند بسیار مناسب است و شما از هزینه ای که بابت خرید هر کدام از این آیفون ها پرداخت کرده اید پشیمان نخواهید شد . در حالت کلی شرکت اپل در زمینه تولید گوشی یکی از بهرینهاست و در مقایسه با سایر برندها برای تولید محصولات خود هزینه و وقت زیادی را صرف می کند تا نتیجه کار عالی باشد ، در همین راستا این را نیز میتوان دلیلی برای محبوبیت آیفون های اپل دانست . این سه مدل از آیفون از هر نظر مشخصات فوق العاده ای دارند و از ویژگی ها و قابلیت های بسیاری نیز بهره میبرند که از جمله آنها میتوان به نمایشگری با وضوح بالا ، طراحی شیک و زیبا 🤩 ، دوربینی با کیفیت بالا ، سخت افزار و نرم افزار قدرتمند و باتری قوی با عمر طولانی اشاره نمود ، تمامی این ویژگی های عالی از دلایل محبویت آیفون های 12 پرو مکس نات اکتیو و 11 پرو مکس نات اکتیو و ایکس اس مکس نات اکتیو هستند و کاربران در بررسی های انجام شده برای معرفی پرطرفدارترین آیفون های 2022 به این موارد اشاره کرده اند . از آنجایی که قیمت 🤑 هر کدام از این گوشی های آیفون متغیر بوده و به نسبت امکاناتی که ارائه میدهند فرق می کند شما باید با توجه به سلیقه خود و البته بودجه ای که در نظر دارید نسبت به خریدار ی هر کدام از آنها اقدام نمایید .

معرفی آیفون 12 پرو مکس نات اکتیو + قیمت و خرید آیفون 12 پرو مکس نات اکتیو

آیفون 12 پرو مکس نات اکتیو که اپل از آن برخلاف سایر محصولات خود که در سپتامبر معرفی می کرد ،  در 13 اکتبر 2020 رونمایی کرده و مدتی پس از آن به بازار عرضه نمود . این اسمارت فون زیبا از نمایشگری 6.7 اینچی که از نوع سوپر رتینا ایکس دی آر اولد ( Super Retina XDR OLED ) می برد ، از این صفحه نمایش بی نقص توسط پوششی از جنس اولفوبیک محافظت می شود که در واقع از صفحه گوشی در مقابل خط و خش حفاظت می کند و دیگر نیازی نیست نگران ضربه دیدن گوشی خود باشید 😍 همچنین این پوشش به منظور کاهش بازتاب نور و لکه دست تعیبه شده است . علاوه بر این نمایشگر آیفون 12 پرو مکس از قابلیت هایی نظیر +Dolby Vision ، HDR10 ، فضای گسترده رنگی ، نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز و از همه مهمتر قابلیت True-tone برخوردار است که همگی اینها در کنار هم نمایشگری با کیفیت با کارایی سریع و روان را پدید آورده اند . در مورد بدنه و طراحی ظاهری آیفون 12 پرو مکس نات اکتیو نیز باید گفت که وزنی 228 گرمی دارد و ابعاد آن 160.8 در 78.1 در 7.4 میلی متر هستند که این مقدار وزن و این ابعاد گوشی با هم تناسب دارند و علاوه بر این در ساخت این اسمارت فون زیبا از شیشه ای به نام سرامیک شیلد استفاده شده که پشت و روی گوشی را در بر میگیرد و جلوه ای خاص و شگفت آور به آن می بخشد به نحوی که نمی توان چشم از آن برداشت . یک قابلیت بسیار مهم و حائز اهمیت که در این گوشی وجود دارد ، گواهی IP68 می باشد که آیفون 12 پرو مکس را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم کرده و با وجود آن شما می توانید از گوشی به مدت 30 دقیقه در عمق 6 متری زیر آب 🌊 استفاده کنید بدون اینکه نگران خراب شدن آن باشید . از دیگر ویژگی های این اسمارت فون عالی می توان به دوربینی سه گانه و 12 مگاپیکسلی ، باتری با ظرفیت بالا و پردازنده ی قدرتمند A14 Bionic اشاره نمود . همراهان عزیز شما میتوانید آیفون 12 پرو مکس نات اکتیو را در رنگهای جذاب نقره ای ، نوک مدادی ، طلایی و آبی و در انواع حافظه های 128 ، 256 و 512 گیگ از فروشگاه معتبر اپل زوم خریداری کنید ، البته اگر می خواهید از قیمت دقیق آیفون 12 پرو مکس نات اکتیو آگاه شوید به سایت اپل زوم مراجعه کرده و در صفحه اختصاصی محصول قیمت آن را مشاهده کنید و یا با تماس با شماره های درج شده در وبسایت با کارشناسان مجرب اپل زوم در ارتباط باشید . بی گمان خرید آیفون 12 پرو مکس نات اکتیو تصمیمی بسیار عالی است که از آن پشیمان نمی شوید .

پرطرفدارترین آیفون های 2022

معرفی آیفون 11 پرو مکس نات اکتیو + قیمت و خرید آیفون 11 پرو مکس نات اکتیو

آیفون 11 پرو مکس نات اکتیو که یک سال قبل از آیفون های سری 12 یعنی در 10 سپتامبر 2019 معرفی شد یکی دیگر از گوشی های پر طرفدار اپل می باشد ، این اسمارت فون نیز همانند مدلهای دیگر از نمایشگری بسیار شگفت انگیز که از نوع سوپر رتینا ایکس دی آر اولد ( Super Retina XDR OLED ) است بهره می برد که ابعاد این صفحه نمایش نسبت به نمایشگر آیفون 12 پرو مکس کمی کوچکتر بوده و 6.5 اینچ می باشد . این صفحه نیز همانند مدل دیگر توسط شیشه ای ضد خش و یک پوشش از جنس اولفوبیک که به منظور کاهش بازتاب نور و لکه دست گذاشته شده محافظت می شود ، و همچنین از قابلیت هایی نظیر دالبی ویژن ، روشنایی 800 نیت ، HDR10 ، طیف رنگ گسترده ، قابلیت True-tone و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی پشتیبانی می کند  . در طراحی آیفون 11 پرو مکس از شیشه ای بسیار شگفت انگیز استفاده شده که به زیبایی های آن افزوده است ، این شیشه بسیار مقاوم بوده و اصلا نیازی نیست نگران آسیب رسیدن به آن باشید علاوه بر این شما می توانید با آیفون 11 پرو مکس نات اکتیو از زیبایی های زیر آب نیز عکس یا فیلم بگیرید زیرا این در این گوشی گواهی IP68 تعبیه شده که با وجود آن می توان تا عمق 4 متری زیر آب به مدت 30 دقیقه از این اسمارت فون استفاده نمود . از دیگر ویژگی های آیفون 12 پرو مکس نات اکتیو می توان به دوربین 📷 سه گانه 12 مگاپیکسلی و سخت افزار قدرتمند 💪 A13 Bionic ، اپل Pay و باتری با ظرفیت 3969 میلی آمپر ساعت اشاره کرد . ناگفته نماند که این گوشی در حافظه های 64 ، 256 و 512 گیگ و رنگ های زیبای خاکستری ، نقره ای ، طلایی و سبز عرضه شده و شما می توانید با توجه به سلیقه خود مدل مورد نظر خود را از فروشگاه اپل زوم تهیه کنید ، البته اگر قصد خرید آیفون 11 پرو مکس نات اکتیو را دارید و در تصمیم گیری برای انتخاب مدل مناسب دچار شک و تردید شده اید با تماس با کارشناسان اپل زوم ضمن گرفتن مشاوره در این مورد از قیمت آیفون 11 پرو مکس نات اکتیو نیز آگاه شوید .

پرطرفدارترین آیفون های 2022

معرفی آیفون ایکس اس مکس نات اکتیو + قیمت و خرید آیفون ایکس اس مکس نات اکتیو 

آیفون ایکس اس مکس نات اکتیو همراه با مدلهای دیگر یعنی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر توسط مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک در 12 سپتامبر 2018 رونمایی و مدتی پس از آن به بازار عرضه شد . آیفون ایکس اس مکس دارای صفحه نمایشی 6.5 اینچی از نوع Super Retina HD لمسی خازنی ، طراحی شیشه ای جذاب با لبه های کاملا تخت ، وزن مناسب 208 گرمی ، وجود پوشش اولفوبیک به منظور کاهش بازتاب نور و لکه دست ، پشتیبانی از گواهی IP68 ، پردازنده ی قدرتمند A12 Bionic ، وجود نمایشگری مجهز به لمس سه بعدی و True-tune ، دوربین با کیفیت دو گانه 12 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 3174 میلی آمبر ساعت که طول عمر بالایی دارد می باشد که تمامی این ویژگی فقط بخش کوچکی از قابلیت های فوق العاده این اسمارت فون زیبا هستند . علاوه بر تمامی این ها مشخصات آیفون ایکس اس مکس نات اکتیو در مقایسه با سایر مدلها از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بهتر بوده و سیستم عامل موجود در آن که IOS 12 است این قابلیت را که به نسخه ای بالاتر یعنی IOS 14.5.1 ارتقاء پیدا کند دارد که این پیشرفتی عالی برای آن محسوب می شود . عزیزان همانطور که میدانید این گوشی در انواع رنگها ( اسپیس گری ، نقره ای ، طلایی ) و انواع حافظه ها ( 64 ، 256 ، 512 ) یافت می شود ، و باید ذکر کرد که شما می توانید هر مدلی را که مورد پسندتان است از فروشگاه اپل زوم خریداری کنید . بی گمان خرید آیفون ایکس اس مکس نات اکتیو یک تصمیم بسیار هوشمندانه و درست است زیرا قیمت  آن در مقایسه با امکاناتی که ارائه میدهد مبلغ بسیار ناچیزی هستش ، اگر که می خواهید از قیمت آیفون ایکس اس مکس نات اکتیو اطلاع یابید می توانید به صفحه اختصاصی محصول در سایت مراجعه نموده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

 

پرطرفدارترین آیفون های 2022

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.