تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 6897

پری‌لود بازی Hitman 3 روی کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار گرفت

پری‌لود بازی Hitman 3 روی کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار گرفت

بازی Hitman 3 نزدیک به یک هفته دیگر منتشر می‌شود و دیگر چیزی به تجربه آخرین ماجراجویی مامور 47 باقی نمانده است. این اثر به عنوان اولین عرضه بزرگ سال 2021 محسوب می‌شود و می‌تواند با عملکرد مناسب خود با..

بازی Hitman 3 نزدیک به یک هفته دیگر منتشر می‌شود و دیگر چیزی به تجربه آخرین ماجراجویی مامور 47 باقی نمانده است. این اثر به عنوان اولین عرضه بزرگ سال 2021 محسوب می‌شود و می‌تواند با عملکرد مناسب خود بازیکنان را برای ادامه سال مجذوب نگه دارد. اثر مذکور تقریباً برای تمام پلفترم‌های اصلی بازار منتشر خواهد شد و کسانی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند، اکنون قادر به دریافت دیتای اولیه موسوم به پری‌لود هستند.

این موضوع روی کنسول‌های شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X و S به وقوع پیوسته است. بازیکنان این کنسول‌ها قادر هستند که از همین حالا پری‌لود یا دیتای اولیه بازی یاد شده را در صورت پیش‌خرید دریافت کنند و به محض انتشار رسمی اثر، به تجربه آن مشغول شوند. پری‌لود کاربران پلتفرم‌های دیگر مدتی دیرتر و در ادامه این هفته آغاز خواهد شد.

بازی Hitman 3 معرفی شد

استودیو IO Interactive به عنوان سازنده بازی به تازگی فهرست تمام مناطق موجود در بازی را به طور رسمی اعلام کرد. طی عرضه این فهرست مشخص شد که مامور 47 در آخرین اقدامات خود در سه‌گانه World of Assassination به شهرهای مختلفی از جمله دبی و حتی برلین نیز سفر خواهد کرد. افزون بر این مناطق ما می‌دانیم که شخصیت معروف این سری، این بار به دوربین جدیدی مجهز خواهد بود که قابلیت‌های تازه از جمله هک راه دور را به گیم‌پلی اضافه می‌کند.

بازی Hitman 3 در تاریخ 20 ژانویه سال 2021 میلادی مصادف با 1 بهمن‌ماه سال جاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و S، رایانه‌های شخصی، گوگل استادیا و حتی نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. نسخه سوییچ از شبکه‌های ابری برای اجرای بازی بهره خواهد برد و کاربران پلی استیشن به نسخه VR این اثر هم دست خواهند یافت. برای اطلاع از نمرات بازی ما را دنبال کنید.

منبع: Gaming Bolt

نوشته پری‌لود بازی Hitman 3 روی کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار گرفت اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.