تاریخ انتشار : شنبه 14 ژانویه 2023 - 11:31
کد خبر : 506081

چاپ عکس روی پد موس کامپیوتر

چاپ عکس روی پد موس کامپیوتر

امروزه استفاده از کامپیوتر رواج پیدا کرده و در هر خانه و اداره‌ای این وسیله وجود دارد. یکی از لوازم جانبی آن موس پد است که برای حرکت راحت‌تر موس استفاده می شود. بیشتر موس پدها در رنگ تیره و تک رنگ تولید شده اند که حالت یکنواختی و کسل کننده ‌ای دارند؛ اما نگران

امروزه استفاده از کامپیوتر رواج پیدا کرده و در هر خانه و اداره‌ای این وسیله وجود دارد. یکی از لوازم جانبی آن موس پد است که برای حرکت راحت‌تر موس استفاده می شود. بیشتر موس پدها در رنگ تیره و تک رنگ تولید شده اند که حالت یکنواختی و کسل کننده ‌ای دارند؛ اما نگران نباشد شما می توانید از سایت عکسچاپ یک پد موس شیک و زیبا که روی آن طرح دلخواه شما چاپ می شود سفارش دهید. برای چاپ عکس روی پد موس کامپیوتر باید عکس مربوط به طرح مدنظر خود را به مجموعه عکسچاپ ارسال کنید تا در سریع ترین زمان و با قیمت مناسب طرح شما با کیفیت عالی روی پد موس چاپ شود. البته در این فروشگاه آنلاین سفارش چاپ روی سایر محصولات مانند تیشرت مردانه اسپرت امکان پذیر است. در این مطلب بیشتر با فرآیند چاپ روی موس پدها آشنا می شویم.

انواع چاپ موس پد

پد موس ها در شکل های متنوع مستطیلی، قلبی و دایره ای وجود دارند که می توان روی آن ها طرح مدنظر خود را چاپ کرد. معمولا چاپ موس پد بیشتر روی پد موس های قلبی و دایره ای شکل انجام می شود؛ زیرا دو طرح جذاب تر بوده و با چاپ روی آن ها شیک تر به چشم می آیند. جنس زیره پد موس ها از ژله بسیار مرغوب بوده و رنگ های مورد استفاده در سطح چاپی شفاف و زنده دیده می شوند. رنگ هایی که برای چاپ موس پد زیبا به کار می روند با شستشو از بین نمی روند؛ همچنین انعطاف بسیار بالایی داشته و در اثر شستن یا مچاله شدن، پارچه چاپی جدا نشده و بدون تغییر در ظاهر موس پد به حالت اول بر می گردد.

نکته مهم: معمولا موس های اپتیکال یا لیزری به خوبی روی موس پدهای چاپی کار نمی کنند؛ برای حل این مشکل پیشنهاد می کنیم برای چاپ عکس روی پد موس کامپیوتر که جنبه کاربردی بسیاری دارد از طرح های تک رنگ و یکدست و تیره و مشکی استفاده کنید.

مراحل چاپ عکس روی پد موس کامپیوتر

برای چاپ روی پارچه مثل چاپ پد موس و یا تیشرت مردانه رنگی و انواع پارچه های قابل چاپ از دستگاه حرارتی یا روش سابلیمیشن استفاده می شود. در اینجا به معرفی مراحل چاپ روی پد موس کامپیوتر با این روش می پردازیم.

مرحله اول چاپ عکس: ابتدا باید با استفاده از چاپگرهای مخصوص چاپ روی کاغذ ترنسفر، طرح مورد نظر روی این نوع کاغذ چاپ شود.

مرحله دوم چاپ روی موس پد: موس پدها در اندازه ها و مدل های متنوع دایره‌ای، قلبی، مربعی و مستطیلی در بازار وجود دارند که به دلخواه باید یکی از آن ها را انتخاب کرد.

مرحله سوم چاپ عکس روی پد موس کامپیوتر: در این مرحله باید روی سمتی که می خواهیم طرح مورد نظر چاپ شود، کاغذ ترنسفر را با نوار چسب بچسبانیم. سپس طرح چاپی را به شکل برعکس روی آن بگذاریم. از نوار چسب برای ثابت ماندن طرح روی موس پد و به منظور چاپ دقیق طرح استفاده می شود.

مرحله چهارم چاپ نهایی طرح: در این مرحله موس پد به همراه طرح مورد نظر داخل دستگاه پرس حرارتی گذاشته می شود؛ برای اینکه چاپ موس پد بهترین و تمیزتر انجام شود می توان از یک کاغذ محافظ استفاده کرد. برای اینکه روی کیفیت چاپ موس پد زیبا حفظ شود آشنایی با تنظیمات دستگاه پرس حرارتی و روش چاپ سابلیمیشن ضروری است.

نکته مهم: درجه حرارت دستگاه پرس با توجه به نوع دستگاه و مواد مورد استفاده معمولا تا ۳۴۵-۳۳۰ درجه فارنهایت تنظیم می شود. در مرحله نهایی از چاپ عکس روی پد موس کامپیوتر باید 30 ثانیه بعد از اینکه طرح و کاغذ ترنسفر داخل دستگاه گذاشته شد، این دو از هم جدا شوند.

کاربرد چاپ روی وسایل مختلف

چاپ روی وسایل مختلف مثل چاپ موس پد می تواند آن ها را بسیار شکیل تر و زیباتر جلوه دهند؛ به طوری که می توان به عنوان کادوی خاص یا کالای تبلیغاتی آن را به دوستان یا مشتریان خود هدیه داد. برای مثال شرکت یا سازمان خاصی می تواند لوگوی خود را روی موس پدهای کامپیوترهای همه کارمندان چاپ نماید تا تمام موس پدها یکدست باشد و نظم و زیبایی خاصی به فضای کاری داده شود. علاوه بر این می توان به نمونه ای از چاپ روی پارچه مثل چاپ طرح روی تیشرت مردانه طوسی یا چاپ روی لیوان سرامیکی روز معلم به عنوان یک هدیه جذاب و لوکس برای تشکر از معلمان اشاره کرد.

جمع بندی

چاپ عکس روی پد موس کامپیوتر یکی از روش های زیبا و جذاب تر کردن این پد موس های تیره و تک رنگ است. قیمت چاپ پد موس بسته به نوع چاپ و سادگی و پیچیدگی و رنگ مورد استفاده متفاوت خواهد بود. می توانید برای سفارش چاپ طرح دلخواه روی پد موس با قیمت مناسب و کیفیت عالی به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید.

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.