تاریخ انتشار : یکشنبه 29 ژانویه 2023 - 11:00
کد خبر : 506155

چاپ کیف پول پسرانه

چاپ کیف پول پسرانه

چاپ عکس روی کیف پول این امکان را فراهم می آورد تا عکس یا طرح های دلخواه خودتان را روی کیف پول چاپ کنید. شاید تا به حال درباره روش های مختلف چاپ عکس روی تیشرت پسرانه آستین بلند و کوتاه یا تیشرت های دخترانه شنیده باشید، اما چاپ کیف پول جیبی برای شما جدید

چاپ عکس روی کیف پول این امکان را فراهم می آورد تا عکس یا طرح های دلخواه خودتان را روی کیف پول چاپ کنید. شاید تا به حال درباره روش های مختلف چاپ عکس روی تیشرت پسرانه آستین بلند و کوتاه یا تیشرت های دخترانه شنیده باشید، اما چاپ کیف پول جیبی برای شما جدید باشد.

با توجه به اینکه صنعت چاپ پیشرفت های چشمگیری داشته و در سال‌های اخیر امکان چاپ عکس روی اجسام فراهم شده است، چاپ کیف پول پسرانه هم یکی از این گزینه های جدید است که توسط مجموعه های مختلف انجام می شود. مشتریان می توانند با انتخاب طرح یا عکس مورد نظر خودشان، به صورت آنلاین چاپ عکس روی کیف پول را سفارش دهند.

چاپ کیف پول پسرانه برای کادو

چاپ عکس روی کیف پول پسرانه می تواند یک هدیه مناسب و کارآمد برای اطرافیانتان باشد. با توجه به اینکه امکان چاپ کیف پول پسرانه در هر دو طرف وجود دارد و شما می توانید طرح ها و عکس های کاملی را روی کیف پول پسرانه چاپ کنید، به راحتی می توانید طرح ها و عکس های مورد علاقه فرد مورد نظر را سفارش دهید تا روی کیف پول چاپ شود و یک هدیه خلاقانه و منحصر به فرد او هدیه بدهید.

روش چاپ کیف پول پسرانه

روش های مختلفی برای چاپ عکس روی کیف پول و سایر اجسام وجود دارد، اما ما در این قسمت به یکی از روش های بسیار ارزان‌قیمت و سریع اشاره می کنیم که دارای کیفیت بالایی است.

روش سابلیمیشن یا روش پرس حرارتی برای چاپ عکس روی کیف پول و سایر اجسام مانند تیشرت های پسرانه، لیوان، بشقاب، کیف دوشی، کوله پشتی و … نیز استفاده می شود.

با استفاده از این روش جوهر مخصوص چاپ به خورد کیف پول می‌رود و همین باعث می‌شود تا ماندگاری چاپ کیف پول پسرانه بسیار بالا باشد. عکس های چاپ شده با روش سابلیمیشن قابل شستشو هستند و ماندگاری خوبی دارند.

قیمت چاپ کیف پول پسرانه

وقتی صحبت از خرید هدیه می شود و قصد خرید هدایای جدید و خلاقانه را دارید، حتماً باید به هزینه آن‌هم فکر کنید. معمولاً همه تصور می کنند که چاپ عکس روی اجسام مانند تیشرت و چاپ کیف پول پسرانه، هزینه بسیار بالایی دارد. به همین خاطر ترجیح می دهند از کیف پول ها یا جدیدترین تیشرت های پسرانه که در بازار موجود هستند استفاده کنند، اما بهتر است بدانید که هزینه چاپ کیف پول پسرانه با استفاده از روش سابلیمیشن بسیار مقرون به صرفه است و سفارش شما در مدت زمان کوتاهی آماده می شود.

به طور کلی مدت زمان مورد نیاز برای چاپ کیف پول یا سایر اجسام با استفاده از روش سابلیمیشن از چند ثانیه تا چند دقیقه است؛ بنابراین شما می توانید با سفارش طرح ها و عکس های مورد علاقه خودتان انواع محصولات چاپی را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش های خودتان را دریافت کنید.

به طور کلی قیمت چاپ کیف پول پسرانه به مدت زمان سفارش، نوع طرح انتخابی و روش چاپ بستگی دارد.

سفارش چاپ کیف پول پسرانه

چاپ عکس و طرح دلخواه شما روی کیف پول، متناسب با سلیقه شما و فردی است که قصد خرید هدیه برای او را دارید. به همین خاطر می تواند یک وسیله کاربردی و بسیار خاص باشد.

برای سفارش چاپ عکس روی کیف پول پسرانه می توانید به صورت اینترنتی هم اقدام کنید و نیازی نیست که به دنبال موسسات یا فروشگاه هایی باشید که این کار را انجام می دهند.

در حال حاضر فروشگاه های آنلاین و وبسایت های اینترنتی هستند که امکان سفارش چاپ عکس روی انواع لوازم کاربردی را فراهم کرده‌اند و شما می توانید با مراجعه به این وب سایت ها، به راحتی عکس یا طرح مورد علاقه خود را سفارش دهید تا روی کیف پول، تیشرت و سایر محصولات چاپی دیگر چاپ کنند.

معرفی سایت چاپ کیف پول پسرانه

فروشگاه آنلاین گروه هنری عکسچاپ یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی هست که علاوه بر چاپ عکس روی اجسام مختلف، امکان خرید اینترنتی انواع محصولات چاپی را نیز برای مشتریان فراهم آورده است.

به عنوان نمونه اگر قصد خرید تیشرت سفید پسرانه با طرح دلخواه خود را دارید، می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید. اگر قصد دارید عکس یا طرح مورد نظر را روی کیف پول پسرانه، کیف دوشی، کوله پشتی، قاب گوشی، لیوان ماگ جادویی و … چاپ کنید می توانید بیش از ۳۰۰۰ طرح آماده را در وبسایت فروشگاهی این مجموعه مشاهده کنید.

در این مجموعه امکان چاپ عکس دلخواه مشتریان نیز روی محصولات مورد نظر آن ها وجود دارد.

کلام پایانی

چاپ کیف پول پسرانه یکی از خدماتی است که توسط مجموعه عکسچاپ به صورت آنلاین برای مشتریان انجام می شود. طرح های چاپ شده روی کیف پول ماندگاری بالایی دارند و از مواد خام درجه یک برای چاپ آن ها استفاده می شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.