تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 ژوئن 2022 - 12:47
کد خبر : 504648

چگونه ممبر دزدی کنیم

چگونه ممبر دزدی کنیم

همانطور که می دانید در برنامه تلگرام شما در صورتی می توانید افرادی را به گروه و یا کانال های تلگرامی اضافه یا Add کنید که شماره تلفن آنها را داشته باشید و آنها در لیست دوستان شما باشند. امروز در زوم کلیک قصد داریم نحوه اد کردن افراد در تلگرام بدون شماره تلفن و

همانطور که می دانید در برنامه تلگرام شما در صورتی می توانید افرادی را به گروه و یا کانال های تلگرامی اضافه یا Add کنید که شماره تلفن آنها را داشته باشید و آنها در لیست دوستان شما باشند. امروز در زوم کلیک قصد داریم نحوه اد کردن افراد در تلگرام بدون شماره تلفن و ارسال درخواست عضویت را به شما آموزش دهیم.

پیشنهاد میکنم بجای ممبر دزدی از سرویس خرید ممبر تلگرام ایدهکاو استفاده کنید.

 

نحوه اد کردن افراد در کانال و گروه تلگرام بدون شماره تلفن و ارسال درخواست

همانطور که می‌دانید کانال های تلگرام یا کانال های عمومی یا پابلیک (Public Channels) هستند و یا کانال های خصوصی یا پرایوت (Private Channels) هستند. برای درک بهتر تفاوت های مابین این دو دسته از کانال های تلگرام می‌توانید پست قبلی که در مورد آموزش ساخت کانال تلگرام ، آشنایی کامل با تمام ویژگی و قابلیت های آن است را مطالعه فرمایید. در این پست ما نحوه  اضافه کردن افراد جدید (ممبر ها) به لیست کانال تلگرام با شماره تلفن را آموزش دادیم، در ادامه آموزش امروز زوم کلیک  ما قصد داریم نحوه اد کردن افراد در تلگرام بدون شماره تلفن و ارسال درخواست عضویت را به شما آموزش دهیم.

نحوه اد کردن در گروه و کانال تلگرام بدون شماره تلفن و آیدی

قبل از اینکه آموزش امروز را شروع کنیم به چند نکته توجه داشته باشید:

  • همانطور که اشاره کردیم تلگرام ویژگی اضافه کردن افراد در کانال و گروه بدون شماره تلفن را ندارد، پس یکی از برنامه های موبوگرام، تلگراف و یا نسخه های دیگر را نصب کنید. ما در اینجا از برنامه موبوگرام استفاده می کنیم.
  • اگر فرد مورد نظر حالت اضافه شدن به گروه را غیر فعال نکرده باشد این روش را انجام دهید در غیر این صورت این روش برای شما کار نمی کند.
  • این قابلیت تنها برای مدیر گروه ها و کانال ها قابل استفاده می باشد.
  • اگر حساب شما ریپورت شده باشد این روش برای شما کار نمی کند.

برنامه موبوگرام را اجرا می کنیم و فرد مورد نظری را که شماره آن را نداریم و می خواهیم به گروه یا کانال اضافه کنیم را انتخاب می کنیم.

چگونه ممبر دزدی کنیم

روی نام فرد مورد نظر که تپ کنیم وارد پروفایلش می شویم. در گوشه راست – بالا روی سه نقطه ضربه می زنیم.

مالکان گروه و سوپرگروهها زین پس با استفاده از قابلیت بسیار کاربردی ضد دزد، خیالی آسوده داشته باشند و امنیت گروههایشان بسیار ارتقاء یابد. ربات گروه با فعال شدن این امکان، افرادی که اقدام به ادد زدن اعضای گروه میکنند، شناسایی و بلافاصله از گروه اخراج میشوند.

برای استفاده از این امکان و صدها قابلیت کاربردی دیگر، ابتدا ربات را از طریق لینک زیر نصب و بعد مراحل را طبق توضیحات دنبال کنید.

قفل دزد : این قفل برای کسانی است که به قصد ممبر دزدی وارد گروه شما می شوند( درجا از گروه اخراج می شوند)

بازکردن دزد : شناسایی دزد ها لغو میشود

دسترسی سکوت : این دستور برای مالکان و مدیران می باشد که به اعضای گروه خود که درصد کمی اعتماد دارند و نمی خواهند مدیر ربات باشند اجازه میدهد که فقط در ساکت کردن اعضا دسترسی داشته باشند.

حذف دسترسی سکوت : اجازه ساکت کردن اعضا را از فرد مورد نظر میگیرد.

منبع: marketing.idekav.comhttps://evarah.ir/

چگونه ممبر دزدی کنیم

و گزینه اضافه به گروه یا کانال  یا در حالت انگلیسی Add to group or channel را انتخاب می کنیم.

چگونه ممبر دزدی کنیم

با این کار لیست گروه ها و کانال هایی که مدیر آنها هستیم برای ما نمایش داده می شود. روی گروه یا کانالی که می خواهیم فرد را بدون اجازه اد کنیم تپ می کنیم. پیغامی به شما نمایش داده خواهد که فرد مورد نظر به کانال یا گروهی که انتخاب کرده اید اضافه شود یا نه که شما این پیغام را تایید می کنید.

چگونه ممبر دزدی کنیم

شما با موفقیت این شخص را بدون داشتن شماره یا حتی آیدی به گروه یا کانال اضافه کردید.

با این روش ساده شما می توانید بدون اینکه شماره تلفن فرد مورد نظر را داشته باشید او را به کانال یا گروه تلگرام اضافه کنید. اما از این روش برای اضافه کردن افراد ناشناس استفاده نکنید چون امکان ریپورت شدن شما وجود دارد. شما میتوانید اعضا گروه تلگرام را از ارسال پیام ، استیکر و.. به صورت کامل یا در محدوده ای از زمان محروم کنید.

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.