تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 اکتبر 2021 - 10:56
کد خبر : 45700

کالبدشکافی شیائومی 11T پرو [تماشا کنید]

کالبدشکافی شیائومی 11T پرو [تماشا کنید]

کالبدشکافی شیائومی 11T پرو [تماشا کنید] شیائومی 11T پرو یکی از پرچمداران اصلی این شرکت چینی بوده و صفحه نمایش عالی، عملکرد خیره‌کننده و شارژ 120 واتی آن تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخته است. حالا ..

کالبدشکافی شیائومی 11T پرو [تماشا کنید]

شیائومی 11T پرو یکی از پرچمداران اصلی این شرکت چینی بوده و صفحه نمایش عالی، عملکرد خیره‌کننده و شارژ 120 واتی آن تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخته است. حالا کانال یوتیوب PBKreviews ویدیویی از کالبدشکافی این گوشی را منتشر کرده که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد.

در بخش پشتی گوشی تعداد زیادی پیچ قرار گرفته که با بازکردن آن‌ها به برد اصلی و دوربین‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. لایه‌ی پلاستیکی بالای دوربین‌ها، ماژول NFC، خطوط آنتن‌ها و صفحه‌ی گرافیتی بزرگی را درون خود جای داده است. 11T پرو از ساختار باتری دوگانه بهره برده و هر ماژول از کابل اتصال مجزایی استفاده می‌کند.

همچنین مادربرد این گوشی سیستم خنک‌سازی پیچیده‌ای را در بر گرفته که شامل صفحه گرافینی، خمیر سیلیکون و نوار مسی می‌شود. کابل‌های اتصال باتری نیز در زیر انبوهی از کابل‌های دیگر قرار گرفته‌ و اتاق بخار گوشی نیز در بخش پایینی باتری قرار دارد. در این بخش از چندین صفحه‌ی گرافیتی دیگر نیز استفاده شده تا گرمای تولیدشده توسط شارژ 120 واتی گوشی به خوبی به بیرون انتقال پیدا کند.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی 11T پرو چیست؟ شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.