تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فوریه 2021 - 7:47
کد خبر : 32858

کمبود کنسول‌های Xbox Series X / S تا خردادماه ادامه خواهد داشت

کمبود کنسول‌های Xbox Series X / S تا خردادماه ادامه خواهد داشت

کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S شروع موفقی در سراسر جهان داشتند و فروش این دو در هفته‌های پس از شروع هم طوفانی بود. تقاضای بالا باعث شد که خرید یکی از کنسول‌های نسل نهم، به یک دردسر بزرگ تبدیل..

کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S شروع موفقی در سراسر جهان داشتند و فروش این دو در هفته‌های پس از شروع هم طوفانی بود. تقاضای بالا باعث شد که خرید یکی از کنسول‌های نسل نهم، به یک دردسر بزرگ تبدیل شود. اگرچه عرضه کنسول‌های جدید با مشکلاتی همراه است اما خالی شدن انبارها در چند دقیقه اولیه، اتفاق خوشایندی برای طرفداران نیست. نه‌تنها کنسول‌های ایکس باکس، بلکه پلی استیشن 5 هم با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کند و قرار نیست به این زودی، شاهد رفع مشکل باشیم.

مایکروسافت چند وقت پیش از ادامه کمبود کنسول‌های Xbox Series X / S تا سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی خبر داده بود. فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، در صحبت‌های چند هفته پیش از تلاش جدی برای حل مشکل و تأمین تقاضا گفته بود، اما شرایط پیش‌آمده سخت‌تر از آن است که تقاضای همگان در چند روز تأمین شود. به نظر می‌رسد که کمبود کنسول‌های جدید تا خردادماه 1400 ادامه خواهد داشت.

مایک اسپنسر، مدیر ارتباطات بخش سرمایه‌گذاری مایکروسافت، از ادامه مشکل تا ماه ژوئن میلادی خبر داده است. او گفته که مایکروسافت تمامی کنسول‌های تولیدشده را در ماه‌های گذشته به فروش رسانده و درواقع، هیچ کنسولی برای فروش وجود ندارد. افرادی که به دنبال خرید دستگاه‌های جدید هستند، باید منتظر تأمین آن‌ها از انبار اصلی بمانند. وی در ادامه از تداوم مشکل پیش‌آمده تا آخر ماه ژوئن گفته است و نباید انتظار حل مشکل در طی روزهای آینده را داشته باشیم.

با توجه به پاندمی کرونا و تقاضای بسیار بالا برای کنسول‌های جدید، عجیب نیست که با کمبود شدید مواجه هستیم. امیدواریم که مایکروسافت زودتر چاره‌ای برای مشکل ایجادشده بیندیشد. نظر شما چیست؟

  • چرا هنوز قادر به خرید کنسول های نسل نهم نیستیم؟

منبع: GamingBolt

نوشته کمبود کنسول‌های Xbox Series X / S تا خردادماه ادامه خواهد داشت اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.