تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 11:00
کد خبر : 28185

کپکام آمار مالی جدید خود را منتشر کرد؛ فروش 107 میلیون نسخه‌ای Resident Evil

کپکام آمار مالی جدید خود را منتشر کرد؛ فروش 107 میلیون نسخه‌ای Resident Evil

شرکت کپکام جزو بازیسازانی است که نیازی به معرفی ندارد. مجموعه‌های ساخته شده توسط این شرکت گاهی عمرشان از کاربران نیز بیشتر است و به همین واسطه شهرت بسیاری را کسب کرده‌اند. حال این شرکت طی روزهای گذشته..

شرکت کپکام جزو بازیسازانی است که نیازی به معرفی ندارد. مجموعه‌های ساخته شده توسط این شرکت گاهی عمرشان از کاربران نیز بیشتر است و به همین واسطه شهرت بسیاری را کسب کرده‌اند. حال این شرکت طی روزهای گذشته اطلاعات مالی سه‌ماهه سوم سال 2020 میلادی را منتشر کرده است. این اطلاعات خبر از فروش خیره‌کننده مجموعه Resident Evil می‌دهند.

شرکت مذکور با انتشار گزارش‌های اخیر خود مشخص کرده است که مجموعه Resident Evil تاکنون حدود 107 میلیون نسخه فروش داشته است که 100 میلیون واحد آن طی 9 ماه گذشته تاریخ جمع‌آوری آمار رخ داده است. از سوی دیگر مجموعه Monster Hunter حدود 66 میلیون نسخه فروش داشته است.

همان‌طور که بدیهی است،‌ این آمار و ارقام باز هم افزایش خواهند داشت. در حقیقت نه تنها نسخه‌های قدیمی به فروش خوب خود ادامه خواهند داد، بلکه عرضه نسخه‌های جدیدتر هم راه را برای حواله کردن درآمد‌های کلان به سوی کپکام هموار می‌کند.

بازی Resident Evil Village در ماه می و بازی Monster Hunter Rise از جمله عناوین مورد انتظار این شرکت هستند که احتمالاً فروش زیادی را رقم بزنند. جدای از بازی دوم، نسخه هشتم مجموعه ژانر ترس کپکام روی پلتفرم‌های بسیار گسترده‌ای منتشر می‌شود و از همین حالا یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2021 رقم می‌خورد.

شرکت یاد شده با وجود حاشیه‌های این اواخر همانند هک سرورها و افشای تمام داستان بازی مذکور، هنوز هم با قدرت به پیش می‌رود و بعید است که به زودی شاهد توقفش باشیم. به امید رقم خوردن اتفاقات خوب برای تمام کاربران و تولیدکنندگان محتوا.

منبع: Gaming Bolt

نوشته کپکام آمار مالی جدید خود را منتشر کرد؛ فروش 107 میلیون نسخه‌ای Resident Evil اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.