تاریخ انتشار : دوشنبه 16 ژانویه 2023 - 12:28
کد خبر : 506097

کیف برند ترکیه: مهمترین نکات خرید و نگهداری از کیف ترک!

کیف برند ترکیه: مهمترین نکات خرید و نگهداری از کیف ترک!

کیف برند ترکیه جزو محصولات پرطرفدار و محبوب ترکی به شمار می‌آید. اغلب بانوان شیک پوش استفاده از کیف برند ترکیه را برای ست کردن لباس‌هایشان ترجیح می‌دهند. هنگامی که به یک جلسه رسمی دعوت شده اید و یا می‌خواهید در یک مراسم شرکت کنید، به یک کیف زنانه نیاز خواهید داشت که با استایل

کیف برند ترکیه جزو محصولات پرطرفدار و محبوب ترکی به شمار می‌آید. اغلب بانوان شیک پوش استفاده از کیف برند ترکیه را برای ست کردن لباس‌هایشان ترجیح می‌دهند.

هنگامی که به یک جلسه رسمی دعوت شده اید و یا می‌خواهید در یک مراسم شرکت کنید، به یک کیف زنانه نیاز خواهید داشت که با استایل شما تناسب و همخوانی داشته باشد تا دارای یک استایل زیبا و جذاب باشید.

چرا کیف برند ترکیه؟

انواع متفاوتی از کیف‌ برند ترک وجود دارد. انواع کیف‌های ترک زنانه از رنگ های جامد گرفته تا پوست های چند رنگ حیوانات زیبا و همچنین انواع متفاوت و متعدد کیف دستی‌های زنانه ترکی از نوع ظریف با دستگیره‌ها و بندهای متنوع در طیف گسترده‌ای رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون تولید می‌شود. شما می‌توانید این انواع کیف برند ترکیه را با طرح‌ و رنگ‌ دلخواه خود از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

 

نکات مهم در مورد مراقبت از کیف ترکی

همانطور که توجه به نکات خرید کیف ترک از اهمیت بالایی برخوردار است، مراقبت از آن نیز بسیار حائز اهمیت است. راشل کوفسکی، متخصص کیف دستی شش نکته مهم را در زمینه حفظ و مراقبت از کیف دستی عنوان کرده است. شما می‌توانید با توجه به این نکات و رعایت آن‌ها نسبت به سالم نگه داشتن کیف‌های دستی خود و استفاده طولانی مدت از آن‌ها کوشا باشید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکات مراقبت از کیف ترکیه پرداخته‌ایم.

کیف برند ترکیه: مهمترین نکات خرید و نگهداری از کیف ترک!

متن جایگزین: نکات خرید کیف برند ترک

 تمیز کردن کیف ترکیه

پس از استفاده از کیف برند ترکی ، ابتدا کیف خود را خالی کنید و سپس، کیف خود را تمیز نمایید. در صورت نرم بودن جنس کیف، استفاده از یک پارچه برای تمیز کردن آن پیشنهاد می‌شود. می‌توانید پارچه را در داخل کیف حرکت داده و برای تمیز کردن نقاط دوردست از یک غلتک کمک بگیرید. البته اگر جنس کیف شما از چرم سخت و فشرده می‌باشد، بهتر است که از یک دستمال کاغذی و یا دستمال مرطوب بدون الکل برای تمیز کردن قسمت‌های بیرونی کیف استفاده کنید. به طور کلی باید گفت؛ برای پاک کردن کیف‌های دستی از جنس چرم طبیعی یا درمان نشده، کیف‌های اگزاتیک و یا جیر جیر از دستمال کاغذی خشک و تمیز استفاده کنید. البته در صورت مسائل جدی‌تر و حساس‌تر بهتر است که تمیز کردن کیف ترکیه خود را به یک حرفه‌ای بسپارید.

نگهداری از کیف برند ترکی

اکنون که کیف زنانه شما تمیز و خالی شده است، بهتر است با خالی نگذاشتن و پر کردن آن مانع از تغییر شکل کیف شوید. استفاده از روزنامه باطله، یک بالش و یا یک بسته از حباب برای پرکردن کیف ایده مناسبی خواهد بود. البته بهتر است که پوشاندن سخت ‌افزارهای کیف همچون: دستگیره‌ها و زیپ‌ها را فراموش نکنید. پیشنهاد می‌کنم برای این کار از یک تکه دستمال کاغذی استفاده کنید.

قرار دادن کیف در جعبه اصلی خود بهترین راهکار برای نگهداری انواع کیف‌ها می‌باشد. در صورت عدم انجام این کار، قرار دادن کیف‌ها روی قفسه در کمد نیز مناسب است. البته در صورت بلند نبودن قفسه به اندازه کافی، مانع از فشار دستگیره کیف به پایین شوید.

کیف برند ترکیه: مهمترین نکات خرید و نگهداری از کیف ترک!

متن جایگزین: تمیز کردن کیف ترک

پوشاندن کیف برند ترکیه

یکی از  روش‌های نگهداری و مراقبت از کیف برند ترکیه، قرار دادن آن‌ها در کیسه تمیز و نرم است. استفاده از یک بالش پنبه‌ای به رنگ خنثی در صورت عدم داشتن کیسه مناسب می‌تواند مانع از انتقال رنگ شود. البته لازم به ذکر است که باید اندازه‌‌ی کیسه‌ مدنظر باید متناسب با کیف دستی شما باشد تا کیف به‌راحتی در آن قرار گیرد.

قرار ندادن چند کیف در یک کیسه

بهتر است از نگهداری چند کیف در یک کیسه اجتناب کنید؛ چراکه این کار ممکن است سبب آسیب و صدمه کیف‌ها به یکدیگر شود و ردی از زیپ یا دسته فازی یک کیف بر دیگری به ‌جای بماند. همچنین از نگهداری وسایل و لوازم تولید شده با چرم مصنوعی با کیف‌های دستی خودداری کنید؛ چراکه این کار سبب انتقال رنگ از چرم مصنوعی به کیف‌ خواهد شد.

نحوه آویز کردن کیف زنانه برند

آویز کردن کیف برند ترکیه یکی از عواملی است که سبب تحریف شدن دسته‌های کیف خواهد شد؛ به همین دلیل اجتناب از آویز کردن کیف در استفاده طولانی مدت از کیف تاثیر بسزایی دارد.

منبع: https://tivanmag.ir/

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.