تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اکتبر 2022 - 5:17
کد خبر : 505652

گاوصندوق دیجیتالی و خانگی

گاوصندوق دیجیتالی و خانگی

از مطمئن ترین راه ها برای محافظت از مدارک، اسناد، وسایل و جواهرات ارزشمند استفاده از گاوصندوق است. گاوصندوق ها در انواع مختلفی ساخته می شوند و در مکان های مختلف از جمله خانه ها، ادارات، هتل ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. نوع سیستم امنیتی انواع گاوصندوق نیز با هم متفاوت است

از مطمئن ترین راه ها برای محافظت از مدارک، اسناد، وسایل و جواهرات ارزشمند استفاده از گاوصندوق است. گاوصندوق ها در انواع مختلفی ساخته می شوند و در مکان های مختلف از جمله خانه ها، ادارات، هتل ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. نوع سیستم امنیتی انواع گاوصندوق نیز با هم متفاوت است و بر همین اساس نیز مدل های مختلفی از جمله مکانیکی، هوشمند و دیجیتالی دارد. از پرفروش ترین گاوصندوق های موجود در بازار گاوصندوق های دیجیتالی و خانگی می باشند، به همین علت در این مقاله به بررسی قیمت و خرید این دو مدل می پردازیم:

خرید گاوصندوق دیجیتالی

گاوصندوق دیجیتالی از ایمن ترین نمونه های موجود در بازار می باشد. این مدل گاوصندوق با رمز عددی باز می شود، همچنین در برخی از مدل ها امکان اسکن اثر انگشت نیز وجود دارد. گاو صندوق دیجیتالی بر اساس طراحی و اندازه در ادارات، سازمان ها، خانه ها، هتل ها و …. استفاده می شود. برای خرید گاوصندوق دیجیتالی باید نکاتی را در نظر داشته باشید، در ادامه مواردی که به هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید، را بررسی کنید:

  • جنس بدنه گاوصندوق و میزان مقاومت آن: گاوصندوق های دیجیتالی تک جداره و دو جداره می باشند و از آلیاژ های مختلفی برای ساخت آن ها استفاده می شود. مقاوم بودن گاوصندوق اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • ابعاد گاوصندوق: گاوصندوق در ابعاد مختلفی ساخته می شود. ابعاد گاوصندوق بر اساس کاربرد مورد نظر شما مشخص می شود.
  • برند تولید کننده: این مدل گاوصندوق از برندهای مختلف در بازار موجود می باشد، که از نظر کیفیت و مقاومت با هم متفاوت هستند. توصیه می شود گاوصندوق دیجیتالی را از برندهای معتبر خریداری کنید. یکی از برندهای شناخته شده و معتبر کاوه می باشد. گاوصندوق های کاوه کیفیت بسیار بالایی دارند و مطابق استانداردهای بین المللی طراحی و ساخته شده اند.

گاوصندوق دیجیتالی و خانگی

قیمت گاوصندوق دیجیتالی

برای خرید گاوصندوق دیجیتالی، قیمت اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت گاوصندوق دیجیتالی به دلیل نوسانات بازار، تنوع مدل و برند مقدار مشخصی نیست. نوسانات قیمت مواد اولیه گاوصندوق از جمله فولاد، موجب تغییر قیمت روزانه این محصول روزانه می شود. همچنین ابعاد گاوصندوق، جنس بدنه و برند تولید کننده نیز بر قیمت آن موثر هستند. گاوصندوق دیجیتالی در سایز کوچک تا بزرگ تولید می شود، که به دلیل میزان متریال استفاده شده در آن ها قیمت متفاوتی دارند. بدیهی است که گاوصندوق های بزرگ قیمت بالاتری دارند.

گاوصندوق ها به طور معمول فولادی می باشد، ولی آلیاژ های مختلفی برای ساخت آن استفاده می شود؛ به همین علت قیمت گاوصندوق به جنس بدنه آن نیز بستگی دارد. آخرین پارامتر تاثیر گذار بر قیمت گاوصندوق دیجیتالی، برند تولید کننده آن است. همانطور که گفتیم شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند و گاوصندوق های کاوه از معروف ترین و بهترین نمونه های موجود در بازار می باشند. قیمت گاوصندوق کاوه در مقایسه با کیفیت بالایی که دارد، مناسب است.

قیمت و خرید گاوصندوق خانگی

به دلیل افزایش سرقت، گاوصندوق های خانگی بیشتر از گذشته طرفدار پیدا کرده اند. این مدل گاوصندوق دارای انواع مختلفی می باشد و در مدل های دیجیتالی، مکانیکی و هوشمند تولید می شود، همچنین از نظر میزان مقاومت و ابعاد نیز با هم متفاوت هستند. انتخاب نوع سیستم امنیتی، میزان مقاومت و ابعاد گاوصندوق به کاربرد مورد نظر شما بستگی دارد. توصیه می شود گاوصندوق های خانگی نسوز و ضد آب خریداری کنید، زیرا مقاومت بالاتری دارند، همچنین سرقت از آن ها سخت تر می شود.

برای خرید گاوصندوق خانگی قیمت نیز اهمیت بسیار زیادی برای خریدار دارد. گاوصندوق خانگی کاوه از با کیفیت ترین و مقاوم ترین نمونه های موجود در بازار می باشد، که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت بالایی نیز دارد. برای دریافت لیست قیمت و خرید گاوصندوق خانگی کاوه می توانید به وبسایت صنعت کاوه مراجعه کنید. تمامی محصولات به همراه مشخصات و قیمت به طور در این وبسایت موجود می باشند، همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره می توانید با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.