تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 ژانویه 2021 - 16:42
کد خبر : 8332

گلکسی بادز پرو معرفی شد

گلکسی بادز پرو معرفی شد

گلکسی بادز پرو معرفی..

گلکسی بادز پرو معرفی شد

سامسونگ دقایقی قبل، در رویداد گلکسی آنپکد، در کنار سری گوشی‌های گلکسی S21، از هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز پرو رونمایی کرد. این شرکت اعلام کرد که گلکسی بادز پرو با الهام از گلکسی بادز پلاس، ارگونومی بهتری دارد و کاربران می‌توانند مدت‌زمان بیشتری به موسیقی گوش بدهند. علاوه بر این، گلکسی بادز پرو کیفیت صدای بهتری داشته و دارای ویژگی نویز کنسلینگ هم می‌باشد.

گلکسی بادز پرو

این هدفون دارای ووفرهای یازده میلی‌متری و توییترهای شش‌و‌نیم میلی‌متری برای ارائه صدای سه‌گانه هستند. سامسونگ ادعا می‌کند که تنظیمات فعلی کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این‌ها، بادز پرو پیشرفت چشمگیری در بخش تماس نیز دارد. این هدفون یک واحد اختصاصی انتخاب صدا (VPU) داشته که صدای کاربر را گرفته و سه میکروفون دیگر وظیفه حذف صداهای مزاحم را برعهده دارند. یکی از این میکروفون‌ها دارای نسبت سیگنال با نویز بالا (SNR) است که به حذف صدای محیط کمک می‌کند. درنهایت، ویژگی TWS این هدفون نیز از فناوری جدید Wind Shield بهره می‌برد.

گلکسی بادز پرو

البته، حذف نویز فعال یا همان نویز کنسلینگ نیز وجود دارد و سامسونگ ادعا می‌کند که این ویژگی باعث مسدود شدن ۹۹ درصد صدای محیط می‌شود. تنظیمات ANC این دستگاه بسیار جزئی بوده و کاربران می‌توانند به‌صورت جزئی تنظیمات مختلفی را فعال کنند و به‌علاوه می‌توانند صداهای اطراف را تا بیش از ۲۰ دسی‌بل تقویت کنند. این هدفون‌ها هوشمند بوده و خود را مدیریت می‌کنند تا با عادات کاربر بهینه شوند. درضمن، میکروفون‌ها همیشه به صدای کاربر گوش می‌کنند تا ویژگی صدای آمبیانت (Ambient Sound) همیشه فعال باشد.

گلکسی بادز پرو

یکی دیگر از ویژگی‌های گلکسی بادز پرو، سوییچ خودکار است و به‌عنوان مثال می‌توانید دو دستگاه را به‌طور همزمان به هم وصل کنید. همچنین این ویژگی این امکان را می‌دهد که یک فیلم را از طریق تبلت تماشا کنید و به‌هنگام دریافت تماس، فیلم به‌صورت خودکار متوقف شده و صدای زنگ در هدفون به گوش کاربر می‌رسد و بعد از پایان تماس، دوباره به‌صورت خودکار فیلم پخش خواهد شد.

قابلیت‌های این هدفون به اینجا ختم نمی‌شود. ویژگی صوتی ۳۶۰ درجه براساس فناوری دالبی هد ترکینگ (Dolby Head Tracking) که مانند Spatial Studio اپل است وجود دارد. همچنین حالت بازی این هدفون باعث خواهد شد که تاخیر صدا به کمترین میزان برسد.

هر هدفون دارای باتری ۶۱ میلی‌آمپری است که سامسونگ می‌گوید با روشن بودن ANC تا ۵ ساعت گوش دادن به آهنگ و ۸ ساعت نامنظم کار می‌کند. کیس گلکسی بادز پرو دارای باتری ۴۷۲ میلی‌آمپری است که زمان استفاده از هدفون‌ها را تا ۲۸ ساعت افزایش می‌دهد. همچنین با قابلیت شارژ سریع این هدفون می‌توان با ۵ دقیقه شارژ تا ۱ ساعت موسیقی گوش کرد.

گلکسی بادز پرو

گلکسی بادز پرو در رنگ‌های نقره‌ای، بنفش و مشکی از ۱۵ ژانویه با قیمت ۲۲۹ یورو پیش‌فروش شده و از تاریخ ۲۹ ژانویه عرضه خواهند شد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.