تاریخ انتشار : دوشنبه 11 ژانویه 2021 - 18:00
کد خبر : 5249

گلکسی S21 ارزان ترین پرچمدار ۵G سامسونگ خواهد بود

گلکسی S21 ارزان ترین پرچمدار ۵G سامسونگ خواهد بود

گلکسی S21 ارزان ترین..

گلکسی S21 ارزان ترین پرچمدار ۵G سامسونگ خواهد بود

سال گذشته سری گلکسی S20 و نوت ۲۰ سامسونگ کمتر از حد انتظارات سامسونگ عمل کردند و می‌توان این امر را تا حد زیادی به قیمت بالای آن‌ها نسبت داد. اکنون این شرکت کره‌ای قصد دارد پرچمدار جدید خود، یعنی گلکسی S21 را زودتر از حد معمول و با قیمت کمتر به بازار عرضه کند تا فروش خود را افزایش دهد.

آژانس خبری کره جنوبی گزارش داده است که قیمت مدل پایه گلکسی S21در حدود ۹۱۴ دلار خواهد بود و این امر می‌تواند لقب ارزان‌ترین پرچمدار سامسونگ را به گلکسی S21 نسبت دهد. قیمت گلکسی S20 در خرده فروشی‌های کره جنوبی حدود ۱۱۴۲ بود و نوت ۲۰ نیز در زمان عرضه برچسب قیمت ۱۰۹۷ دلاری داشت. اولین گوشی هوشمند ۵G این شرکت، یعنی گلکسی S10 5G نیز با قیمت ۱۲۷۸ دلار به بازار عرضه شد. در نظر داشته باشید که قیمت این گوشی در سایر بازارها متفاوت خواهد بود، زیرا مواردی مانند مالیات و عوارض نیز شامل قیمت نهایی می‌شوند.

از آنجایی که هدف سامسونگ برای افزایش فروش در برابر برندهای رقیبی مانند اپل است، می‌توان گفت که گلکسی S21 باید در تمام بازارها از جمله اروپا، ارزان‌تر از مدل قبلی خود باشد. دو مدل دیگر سری S21 نیز احتمالاً مقرون به صرفه‌تر از نسل پیشین هستند و انتظار می‌رود گلکسی S21 پلاس با قیمت ۱۰۹۸ دلار و گلکسی S21 الترا با قیمت ۱۳۲۷ دلار به فروش برسند و در مقابل، S20 پلاس و S20 الترا به ترتیب ۱۲۳۰ و ۱۴۵۰ دلار قیمت داشتند.

حتی پیش از عرضه سری آیفون ۱۲، تحلیلگران انتظار داشتند این گوشی تسلط سامسونگ بر بازار گوشی‌های ۵G را بر هم بزند و آیفون ۱۲ تنها دو هفته نیاز داشت تا نوت ۲۰ الترا را به عنوان محبوب‌ترین گوشی مجهز به ۵G کنار بزند. سال گذشته، سهم سامسونگ از بازار برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ به زیر ۲۰ درصد کاهش یافت و انتظار می‌رود امسال به ۱۸٫۸ درصد برسد. از طرف دیگر پیش‌بینی می شود که سهم اپل نیز به ۱۶٫۴ درصد افزایش یابد. آقای راس یانگ، از متخصصین تولید نمایشگر، معتقد است که هر مدل سری آیفون ۱۲ در ۳ ماه اول، فروش بیشتری را نسبت به گلکسی S21 در همین بازه زمانی خواهد داشت.

سری گلکسی S21 در ۱۴ ژانویه معرفی و فروش آن احتمالاً از ۲۹ ژانویه آغاز می‌شود.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.