تاریخ انتشار : جمعه 14 می 2021 - 5:48
کد خبر : 38097

گوشی ساده و جذاب نوکیا ۲۷۲۰ V فلیپ معرفی شد

گوشی ساده و جذاب نوکیا ۲۷۲۰ V فلیپ معرفی شد

گوشی ساده و جذاب نوکیا ۲۷۲۰ V فلیپ معرفی شد شرکت HMD از گوشی ساده نوکیا ۲۷۲۰ V فلیپ رونمایی کرد. این هندست از شبکه LTE ورایزن و تماس‌های اچ‌دی پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل Kai OS را روی خود اجرا خواهد..

گوشی ساده و جذاب نوکیا ۲۷۲۰ V فلیپ معرفی شد

شرکت HMD از گوشی ساده نوکیا ۲۷۲۰ V فلیپ رونمایی کرد. این هندست از شبکه LTE ورایزن و تماس‌های اچ‌دی پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل Kai OS را روی خود اجرا خواهد کرد.

سیستم عامل Kai OS به کاربران نوکیا ۲۷۲۰ V فلیپ اجازه خواهد داد تا بتوانند از قابلیت‌های یک گوشی هوشمند، مانند گوگل اسیستنت و گوگل مپس بهره ببرند و امکان دانلود اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی و شبکه اجتماعی را از کتابخانه اپلیکیشن‌های Kai داشته باشند.

مطالب مرتبط:

  • یوهو سارویکس، مدیر ارشد سابق نوکیا و HMD به کوالکام پیوست

  • هشت گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۱ را با تاخیر دریافت می‌کنند

کار پردازش نوکیا ۲۷۲۰ V فلیپ را چیپست اسنپدراگون ۲۰۵ در کنار ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد و انرژی آن را یک باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد. نمایشگر خارجی این هندست یک پنل ۱.۳ اینچی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها و شماره تماس‌ها است، ولی نمایشگر داخلی آن یک پنل بزرگتر ۲.۸ اینچی است. همچنین صفحه‌کلید گوشی دکمه‌های بزرگی دارد و از یک پد اختصاصی برای آن استفاده شده است. در پشت هندست هم یک دوربین ۲ مگاپیکسلی به‌همراه فلاش LED وجود دارد. نوکیا ۲۷۲۰ V فلیپ قرار است به قیمت خرده‌فروشی ۷۹ دلار از تاریخ ۲۰ می به فروش برسد.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.