تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 24904

گوگل تی‌وی جدید در ماه مارس منتشر خواهد شد

گوگل تی‌وی جدید در ماه مارس منتشر خواهد شد

گوگل تی‌وی جدید در م..

گوگل تی‌وی جدید در ماه مارس منتشر خواهد شد

با استناد به گزارش‌های اخیر، گوگل ممکن است در ماه مارس یک گوگل تی‌وی (Google TV) جدید را منتشر کند. این شرکت امیدوار است که این محصول جدید بتواند جای اندروید تی‌وی حال حاضر را بگیرد. با این حال، قرار نیست که برای سرویس یادشده از یک سیستم‌عامل کاملاً جدید استفاده شود، اما برای آن یک رابطه کاربری جداگانه معرفی خواهد شد. این اتفاق، اتصالی یکپارچه به تلویزیون‌های هوشمند، گیرنده‌های دیجیتال و دیگر دستگاه‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.

در بحث عملکرد، گوگل تی‌وی جدید با استفاده از رجوع به اپلیکیشن‌ها و براساس دیگر سرویس‌های اشتراکی کاربران به آنها کمک می‌کند تا به‌سرعت به آنچه می‌خواهند دست پیدا کنند. برای مثال، زمانی که یک کاربر می‌خواهد یک فیلم ترسناک تماشا کند کافی است از فرمان صوتی «فیلم ترسناک پیدا کن» استفاده کند، بعد از آن گوگل تی‌وی تمام فیلم‌های ترسناک موجود در سرویس‌های اشتراکی و اپلیکیشن‌های دانلود شده را پیدا خواهد کرد. این امکان باعث خواهد شد تا در وقت کاربران صرفه‌جویی شود، زیرا دیگر نیاز نیست آنها تمام اپلیکیشن‌های استریم محتوا را باز کنند و در آن به دنبال موضوع مورد علاقه خود بگردند.

در حال حاضر، از گوگل تی‌وی‌ می‌توان در کنار بسیاری از اپلیکیشن‌ها مانند دیزنی پلاس، نتفلیکس، یوتیوب و غیره استفاده کرد و انتظار می‌رود در آینده پلتفرم‌های بیشتری با این سرویس یکپارچه شوند. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول در دسترس نیست و حتی ما نمی‌دانیم که تاریخ دقیق عرضه آن چه زمانی خواهد بود. با این حال، احتمالاً در طی هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری در رابطه با آن در بستر وب منتشر خواهد شد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.