تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 ژانویه 2021 - 12:30
کد خبر : 8237

گوگل حالت مهمان را برای دستگاه‌های هوشمند خود معرفی کرد

گوگل حالت مهمان را برای دستگاه‌های هوشمند خود معرفی کرد

گوگل حالت مهمان را ب..

گوگل حالت مهمان را برای دستگاه‌های هوشمند خود معرفی کرد

گوگل اخیراً از یک حالت جدید با نام «مهمان» برای بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند خود شامل نست آدیو (Nest Audio) و نست هاب مکس (Hub Max) رونمایی کرده است. از این پس هنگامی که از قابلیت یاد شده بهره می‌برید و جمله «هی گوگل،‌ حالت مهمان را فعال کن» به زبان می‌آورید، هیچ‌کدام از تعاملات شما با دستیار شخصیتان در حساب گوگل ذخیره نمی‌شود.

با این حال زمانی که این قابلیت فعال می‌شود، شما می‌توانید از ویژگی‌های معمول دستیار صوتی نظیر پرسش سوالات، کنترل کردن خانه هوشمندتان، تنظیم کردن تایمر و پخش موسیقی لذت ببرید. البته ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای حالت مهمان جهت عدم ذخیره محتویات و دسترسی به اطلاعات شخصی توسعه داده شده‌اند و بنابراین شما نمی‌توانید حین روشن بودن این قابلیت، به مخاطبان یا داده‌های تقویم دسترسی داشته باشید؛ این اطلاعات تا زمانی که شما حالت مهمان را خاموش نکنید، به نمایش در نمی‌آیند. شما می‌توانید در قسمت پایین نحوه فعال کردن ویژگی مذکور را مطالعه کنید.

نحوه روشن کردن حالت مهمان در ابزارهای هوشمند گوگل

  • همزمان با ورود به حالت مهمان، دستگاه شما یک نوای آرام را پخش می‌کند و در گوشی صفحه قادر به دیدن آیکون «مهمان» خواهید بود.
  • اگر کاملاً مطمئن نیستید که در حالت مهمان به سر می‌برید یا خیر، می‌توانید از دستیار هوشمند گوگل در این‌باره سوال کنید؛ تنها کافی است بپرسید که «آیا هنوز حالت مهمان فعال است؟». این حالت تا زمانی که مایل باشید روشن باقی می‌ماند. هنگامی که قصد غیرفعال کردن آن را داشته باشید، می‌توانید بگویید «هی گوگل، حالت مهمان را خاموش کن» تا به شرایط عادی بازگردید و گزینه‌های شخصی‌سازی شده خود را مشاهده کنید.

شما از همین امروز می‌توانید حالت مهمان را در بلندگوها و نمایشگرهای نست شرکت گوگل امتحان کنید. این شرکت عظیم به زودی و طی چند ماه، زبان‌های بیشتری را به محصولات خود از جمله همین دستگاه‌های هوشمند، اضافه خواهد کرد. در نهایت لازم ذکر است که تمام گفتارهای مذکور در متن باید به زبان انگلیسی ادا شوند تا کاربرد داشته باشند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.