تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 ژانویه 2021 - 10:00
کد خبر : 7989

یوبی‌سافت روی یک بازی جدید از مجموعه Star Wars مشغول به کار شده است

یوبی‌سافت روی یک بازی جدید از مجموعه Star Wars مشغول به کار شده است

مدتی پیش گزارش کردیم که لوکاس فیلم گیمز در همکاری با شرکت بتسدا در حال کار روی یک بازی جدید از مجموعه Indiana Jones است. این بازی به تنهایی می‌تواند نوید روزهای خوبی را برای لوکاس فیلم بدهد ولی موضوع ..

مدتی پیش گزارش کردیم که لوکاس فیلم گیمز در همکاری با شرکت بتسدا در حال کار روی یک بازی جدید از مجموعه Indiana Jones است. این بازی به تنهایی می‌تواند نوید روزهای خوبی را برای لوکاس فیلم بدهد ولی موضوع به این‌جا ختم نمی‌شود. با توجه به اتمام قرارداد انحصاری سری Star Wars با الکترونیک آرتز، اکنون استودیو Ubisoft Massive Entertainment سازنده عنوان The Division تایید کرده است که روی بازی جدیدی از این مجموعه کار می‌کند.

توسعه این بازی جدید هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و استودیو Massive در حال استخدام نیروهای جدید برای شروع اساسی پروژه است. جولیان گریتی کارگردان خلاق بازی The Division که به عنوان سازنده موتور بازیسازی Snowdrop هم شناخته می‌شود، مدیریت این پروژه را بر عهده دارد. ایو گیلموت مدیر عامل اجرایی یوبی‌سافت اشاره کرده است که این بازی دارای یک داستان اورجینال خواهد بود و با تمام کارهایی که قبلاً در این زمینه انجام شده است، تفاوت دارد.

با این حال شاید در مورد وضعیت انحصار این مجموعه برای شرکت الکترونیک آرتز سوال پیش آید. در حقیقت این شرکت حدود هشت سال پیش جواز ساخت بازی‌های ویدیویی مجموعه یاد شده را از دیزنی و زیرمجموعه آن لوکاس فیلمز دریافت کرد ولی گویا این لایسنس انحصاری اکنون به اتمام رسیده است. به هر حال دیزنی در این رابطه تایید کرده است که الکترونیک آرتز هنوز هم یکی از شرکای تجاری این موسسه است و روی بازی‌های جدیدی کار خواهد کرد.

الکترونیک آرتز چند ماه پیش در یک اعلامیه اشاره کرده بود که مجوز ساخت بازی‌های این مجموعه محبوب را بیش از پیش جدی خواهد گرفت و آن را تمدید می‌کند. در همین راستا ما شاهد عرضه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بودیم که احتمالاً در مدتی نه چندان دور، دنباله آن را هم مشاهده کنیم؛ دنباله‌ای که این بار یک رقیب سرسخت خواهد داشت.

منبع: Gaming Bolt

نوشته یوبی‌سافت روی یک بازی جدید از مجموعه Star Wars مشغول به کار شده است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.