تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 اکتبر 2021 - 13:56
کد خبر : 45417

یوتیوب به‌زودی بخش‌های مهم یک ویدیو را هایلایت خواهد داد

یوتیوب به‌زودی بخش‌های مهم یک ویدیو را هایلایت خواهد داد

یوتیوب به‌زودی بخش‌های مهم یک ویدیو را هایلایت خواهد داد گوگل اعلام کرده است که برخی از کاربران یوتیوب به‌طور آزمایشی قادر به دیدن علایم خاصی در بالای نوار پخش ویدیوها خواهند بود. این علایم به کاربران..

یوتیوب به‌زودی بخش‌های مهم یک ویدیو را هایلایت خواهد داد

گوگل اعلام کرده است که برخی از کاربران یوتیوب به‌طور آزمایشی قادر به دیدن علایم خاصی در بالای نوار پخش ویدیوها خواهند بود. این علایم به کاربران کمک خواهد کرد تا جذاب‌ترین بخش‌های یک ویدیو را به‌راحتی پیدا کنند و اگر تمایل داشتند آن بخش‌ها را تماشا کنند.

به گفته گوگل، کاربران در این قابلیت آزمایشی، یک گراف ویژه در بالای نوار پیشرفت قرمزرنگ ویدیو مشاهده خواهند کرد که اگر این گراف به سمت بالا باشد بدین معنی است که آن بخش از ویدیو بارها توسط کاربران تماشا شده است. همانطور که گفته این قابلیت تنها برای تعداد محدودی از کاربران موبایلی و دسکتاپی یوتیوب قابل‌دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط:

  • قابلیت پخش موزیک در پس زمینه یوتیوب موزیک رایگان شد

  • آموزش یوتیوبر شدن و راهنمای موفقیت در یوتیوب – قسمت اول

توسعه‌دهندگان گوگل در تلاش هستند تا با اضافه کردن قابلیت‌های مفید به یوتیوب آن را برای کاربران جذاب‌تر کنند. یکی از این قابلیت‌های جدیدی که برای این پلتفرم معرفی شده، امکان متوقف کردن یک ویدیو در گوشی هوشمند و ادامه تماشای آن روی کامپیوتر است. ابن قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا خیلی سریع ویدیویی را تماشایش را در گوشی خود شروع کرده‌اید از روی کامپیوتر ادامه دهید. شما فقط نیاز خواهید داشت که روی دکمه «Continue Watching» کلیک کنید و ویدیوی موردعلاقه خود را دقیقاً از همان جایی که مانده تماشا کنید. البته این قابلیت در حال حاضر فقط برای تعداد محدودی از کاربران قابل‌دسترس است و انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده شاهد عرضه عمومی آن باشیم.

منبع: Gizchina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.