تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دسامبر 2021 - 7:17
کد خبر : 502177

آشنایی با خدمات تعمیر تردمیل | مدیرعامل رول تسمه از خدمات شرکت رول تسمه و تسمه تردمیل می گوید.

آشنایی با خدمات تعمیر تردمیل | مدیرعامل رول تسمه از خدمات شرکت رول تسمه و تسمه تردمیل می گوید.

تردمیل وسیله ورزشی است که به دلیل طرز استفاده آسان خیلی زود نظر ورزشکاران حرفه ای و حتی افرادی که تفننی به انجام حرکات ورزشی می پرداختند را به خود جلب کرد. تردمیل از اجزای مختلفی تشکیل شده که ممکن است در مواقعی دچار خرابی و خطا تردمیل شوند. در ادامه با زوم لینک و

تردمیل وسیله ورزشی است که به دلیل طرز استفاده آسان خیلی زود نظر ورزشکاران حرفه ای و حتی افرادی که تفننی به انجام حرکات ورزشی می پرداختند را به خود جلب کرد. تردمیل از اجزای مختلفی تشکیل شده که ممکن است در مواقعی دچار خرابی و خطا تردمیل شوند. در ادامه با زوم لینک و مهندس مهدی شاه حمزه مدیرعامل رول تسمه (فعال در ارائه محصولات و خدمات مرتبط با تردمیل) همراه باشید تا در مورد این ابزار ورزشی بیشتر بدانیم.

– جناب شاه حمزه در کاتالوگ محصولات رول تسمه می توان اهمیت بالای تسمه تردمیل را متوجه شد. لطفا در مورد تسمه تردمیل و کاربرد آن توضیحاتی ارائه دهید.

تسمه تردمیل جزئی از تردمیل است که در به حرکت در آوردن تردمیل نقش دارد. تسمه یا نوار نقاله تردمیل جزو تسمه های انتقال مواد است که عرض بالایی داشته و به خوبی می تواند پشتیبان افراد در هنگام دویدن روی تردمیل باشد. تسمه تردمیل با دریافت قدرت از موتور تردمیل و پخش کردن آن به بخش های دیگر، تردمیل را به حرکت در می آورد. اهمیت تسمه تردمیل از آن جهت بالاست که بروز مشکل و یا اختلالی در آن سبب اختلال در فعالیت کلی تردمیل می شود. به جرئت می توانم بگویم مراقبت و نگهداری به جا و به موقع از تسمه تردمیل می تواند بسیاری از مشکلات و خطاها را به تعویق انداخته و در مواردی حتی آن ها را حذف کند.

تسمه تردمیل در شرکت های مختلفی در سرتاسر دنیا تحت برندهای مختلفی تسمه تردمیل را تولید می کنند که از معروف ترین آن ها می توان به تسمه تردمیل ایتالیا، تسمه تردمیل توربو تایوانی، تسمه تردمیل چینی و تسمه تردمیل المپیا اشاره داشت.

– لطفا در مورد ابعاد تسمه تردمیل و ضخامت آن نیز توضیح دهید و بفرمایید چه ابعادی بهتر است؟

تسمه تردمیل در ابعاد و عرض مختلف و همچنین ضخامت های متفاوت تولید می شود. به طور استاندارد عرض تسمه تردمیل یک بازه 50 الی 55 سانتی متری بوده و در مورد ضخامت آن نیز باید گفت بازه 6/1 تا 5/3 میلی متری را شامل می شود.

بگذارید این طور بگویم که ابعاد بهتری وجود ندارد! دلیل این که تولیدکننده تسمه تردمیل آن را در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می کند، مدل های متفاوت تردمیل است که هریک بسته به ابعاد تردمیل، تسمه های متفاوتی روی آن ها سوار می شود. پس در هنگام خرید تسمه تردمیل، ابعاد و ضخامت نوار نقاله تردمیل را متناسب با تردمیل انتخاب کنید.

– یکی از خدماتی که رول تسمه به مشتریان ارائه می دهد تعمیر تردمیل است. لطفا بفرمایید رول تسمه در چه مناطقی این خدمت را ارائه می دهد و کدام اجزای تردمیل قابل تعمیر اند؟

مایه افتخار ماست که امسال توانستیم نسبت به سال گذشته رشد 120 درصدی در بخش تعمیرات تردمیل داشته باشیم که پس از آمارگیری و نظرسنجی، 98 درصد از افرادی که در سال جاری خدمات تعمیر تردمیل را از رول تسمه دریافت کرده بودند، رضایت کامل داشتند.

تعمیر تردمیل شامل تعمیر تسمه تردمیل، تعمیر نوار نقاله تردمیل، تعمیر موتور تردمیل، تعمیر تخته تردمیل و … به مشتریان عزیزمان ارائه می شود. تعمیر تردمیل در هفت تیر، جردن، انقلاب، صادقیه، تجریش، جردن و دیگر محلات تهران بزرگ توسط مجرب ترین تعمیرکار تردمیل رول تسمه انجام می شود.

آشنایی با خدمات تعمیر تردمیل | مدیرعامل رول تسمه از خدمات شرکت رول تسمه و تسمه تردمیل می گوید.

– روغن تردمیل یکی از پرفروش ترین محصولات رول تسمه است. لطفا در مورد انواع روغن تردمیل و بهترین مدل آن توضیح دهید.

روغن تردمیل امروزه جزو الزامات استفاده از تردمیل به شمار می رود و عدم استفاده از آن می تواند تردمیل را با خرابی و خطا مواجه و مخارج بیهوده ای را به دارندگان تردمیل تحمیل کند. از آن جا که تسمه تردمیل دائما در حال جابجایی است و اصطکاک بالایی را تجربه می کند دچار خشکی می شود و خشکی تسمه تردمیل برابر است با پارگی تسمه و یا مشکلاتی نظیر خاموش شدن ناگهانی تردمیل. بدین منظور می توان از روغن تردمیل برای روغن کاری تسمه تردمیل و بخش های دیگر استفاده کرد. به دارندگان این وسیله ورزشی پیشنهاد می کنم هر 40-30 ساعتی که از تردمیل استفاده می کنند با استفاده از روغن تردمیل به تسمه رسیدگی کنند. حتی اگر قصد داشته باشید تا برای مدتی از تردمیل استفاده نکنید باز هم بهتر است هر 6-3 ماه یکبار به تردمیل روغن تردمیل بزنید.

بهترین نوع روغن تردمیل آن هایی است که در ساخت آن ها فرمولاسیون سیلیکونی به کار رفته باشد. روغن تردمیل سیلیکونی که مدل اسپری روغن سیلیکونی آن نیز در بازار یافت می شود، همخوانی کامل با متریال به کاررفته در تردمیل را دارد و توسط تولیدکنندگان تردمیل توصیه می شود.

– ممنون از توضیحات شما جناب شاه حمزه. در انتها ممنون می شوم اگر مجموعه رول تسمه و خدمات و محصولات آن را به خوانندگان این درگاه خبری معرفی کنید.

تیم رول تسمه ( ارائه کننده تسمه تردمیل و خدمات تردمیل ) فعالیت خود را با هدف ارائه باکیفیت ترین محصولات و خدمات در شان مشتری فعالیت خود را آغاز کرد و توانست با کوشش متخصصان جوان خود و لطف خداوند و مردم، خود را به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده در بازار تردمیل مطرح کند.

عمده فعالیت تیم رول تسمه مربوط به تولید و توزیع انواع تسمه های صنعتی و لوازم جانبی تردمیل است. خدماتی که رول تسمه به مشتریان خود ارائه می دهد شامل تعمیر تردمیل همگی توسط کارشناسان مجرب انجام می شود.

رول تسمه محصولات خود را در صورت نیاز مشتری به نمایندگی های استان ها در بوشهر، تبریز، اردبیل، مازندران و … ارسال می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولات رول تسمه و یا دریافت مشاوره می توانید به وبسایت رول تسمه مراجعه نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.