تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 ژانویه 2022 - 22:59
کد خبر : 502656

آغاز فروش ویژه تور مشهد در سفرآس24

آغاز فروش ویژه تور مشهد در سفرآس24

  مشهد که از قدیم الایام یکی از مهمان پذیرترین مقاصد گردشگری در ایران بوده، اکنون با گسترش زیر ساخت های گردشگری خود، به یکی از برترین مقاصد توریسی در آسیا تبدیل گشته است. در این شهر می توانید هتل هایی را ببینید که با بهترین هتل های جهان برابری می کنند، از مراکز خریدی

 

مشهد که از قدیم الایام یکی از مهمان پذیرترین مقاصد گردشگری در ایران بوده، اکنون با گسترش زیر ساخت های گردشگری خود، به یکی از برترین مقاصد توریسی در آسیا تبدیل گشته است. در این شهر می توانید هتل هایی را ببینید که با بهترین هتل های جهان برابری می کنند، از مراکز خریدی دیدن کنید که مدرن ترین کالاهای دنیا را ارائه می دهند و تفریحاتی را امتحان کنید که مانندش را در تورهای خارجی تجربه کرده اید.

تور مشهد از تمامی شهر های ایران قابل رزرو است .

سفرآس24 به عنوان مرجع معتبر رزرواسیون تور و هتل در مشهد، با ارائه انواع تورهای ارزان تا لاکچری زمینه رزرو تور مشهد را برای تمام مسافران فراهم کرده. اکنون تمام افراد علاقه مند به سفر مشهد، می توانند با انتخاب یک تور متناسب با بودجه خود به این شهر پر جاذبه سفر کنند. با نزدیک شدن به نوروز، فروش ویژه تورهای بهاره همراه با تخفیف و آفرهای ویژه در این سایت آغاز شده است.

مشهد و تورهای نوروزی 1401

بهار و به ویژه نوروز یکی از بهترین زمان ها برای مسافرت به پایتخت معنوی ایران است. اعتدال بهاری روزهایی آرام و البته گاهی بارانی را نصیب مسافران می کند و بازار تفریحات آبی نیز با شروع این فصل رفته رفته داغ می شود. تعطیلات عید نیز بر این دو عامل اضافه می شود تا مشهد را به دوران اوج مسافرپذیری اش برسانند.

آژانس های مسافرتی و سایت های گردشگری نیز از مدت ها پیش دست به کار شده اند تا همه چیز برای یک سفر کاملاً لذت بخش فراهم شود. در ماه های پایانی سال می توانید شور و شوق مسافرانی را ببینید که برای انتخاب تور مورد نظر خود در تکاپو هستند. نکته قابل توجه برای سفر در این زمان، توجه به تکمیل ظرفیت هتل ها به ویژه هتل های لاکچری است که زمان رزرو تور را در چند ماه پیش از سفر ضروری می سازد.

چه زمانی برای رزرو تور مناسب است؟

فاکتورهای متعددی در تعیین بهترین زمان برای سفر به مشهد مؤثر هستند که از میان آنها نقش دو عامل آب و هوا و هزینه سفر پر رنگ تر است.

اگر بخواهیم به بهترین زمان سفر از نظر آب و هوایی اشاره کنیم، قطعاً بهار و اوایل پاییز مناسب ترین زمان ها هستند. چه در بهار و چه در پاییز این شهر دارای هوایی متعادل است؛ با این تفاوت که در بهار به طرف افزایش دما و در پاییز به طرف کاهش دما می رود.

اگر فاکتور هزینه سفر را در نظر بگیریم، زمستان با وجود هوای سرد و یخبندان به بهترین زمان سفر به مشهد تبدیل می شود. چرا که در این فصل حجم مسافران به شدت کاهش می یابد و قیمت تور و هتل و حتی بلیط تفریحات نیز پایین می آید.

قیمت تورهای مشهد در نوروز

سفرآس24 /2

اگر با نگاهی متعادل قیمت تور مشهد نوروز 1401 را با دیگر زمان ها مقایسه کنید، خواهید دید که در بهترین حالت قیمت این تور نسبت به دیگر زمان ها دو برابر افزایش می یابد. این یک قانون ثابت است که هر چقدر تقاضا برای سفر افزایش یابد، هزینه تور نیز بالاتر می رود. در این زمان هتل ها نیز هزینه روزو خود را افزایش می دهند و هزینه خورد و خوراک نیز با سیری صعودی روبرو می شود.

اگر خواستار پایین آمدن هزینه سفر خود هستید و در عین حال نمی خواهید بهار مشهد را از دست بدهید، نیمه دوم فروردین را برای رزرو تور مشهد انتخاب کنید. یعنی زمانی که تعطیلات تمام شده و دوباره تقاضا برای سفر به مشهد کاهش یافته است.

انواع تور مشهد از نظر قیمت

یکی از دغدغه های مهم مسافران برای مسافرت هزینه آن است. در حال حاضر این دغدغه چندان جای جولان ندارد. چرا که با هر بودجه ای می توان یک تور رزرو کرد. در واقع وجود انواع اقامتگاه های پنج تا یک ستاره، ارائه انواع تورهای لاکچری تا ارزان قیمت را سبب شده و در نهایت مسافران را با تورهایی قابل تنظیم با بودجه خودشان مواجه ساخته. در ادامه معرف ترین تور های لاکچری و ارزان قیمت مشهد را معرفی خواهیم کرد.

  • تورهای لاکچری

مشهد مجلل ترین اقامتگاه های کشور را به خود اختصاص داده است. هتل هایی که ورود به آنها خود مسافرتی لاکچری محسوب می شود. هتل های پنج ستاره مشهد که در تورهای لاکچری گنجانده شده اند، بهترین گزینه های اقامتی در این شهر هستند. امکانات این هتل ها شامل انواع فضاهای تفریحی، رستوران های مجلل و اتاق های لوکس می  شود.

  • تور مشهد هتل مجلل درویشی

مجلل ترین اقامت در مشهد را مهمانان این هتل دارند. هتلی که در همان بدو ورود مهمانان را مجذوب طراحی خود می کند و ورفته رفته شگفتی آنان را بیشتر می کند. به ویژه در اتاق هایی که با سبک های فرهنگی مختلف طراحی شده اند و هر کدام یادآور یک کشور هستند. انواع فضاهای ورزشی و تفریحی این هتل را به دهکده ای تفریحی بدل کرده است.

  • تور مشهد هتل قصر طلایی

    سفرآس24 /3

تور مشهد هتل قصر طلایی یکی از انتخاب های همیشگی لوکس پسندان است. هتل پنج ستاره قصر طلایی درست مانند یک قصر طراحی شده و عنوان یکی از جاذبه های شهر مشهد را از آن خود کرده است. اتاق های شیک این هتل در سبک های مختلف که هر کدام یک فرهنگ را نشان می دهند تنظیم شده اند. مهمانان این هتل انواع فضاهای تفریحی و رستوران های مجلل را در اختیار خواهند داشت.

  • تور مشهد هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر از دیگر هتل های لاکچری مشهد است که فضایی پر امکانات را برای مهمانانش تدارک دیده است. فاصله کوتاه تا حرم امام رضا (ع)، اتاق های با کیفیت و لوکس، امکانات رفاهی و تفریحی فراوان و رستوران های مجلل با منوی متنوع، تنها بخشی از امتیازات این هتل بین المللی است.

  • تورهای ارزان قیمت

وجود انواع تورهای ارزان قیمت که در هتل های دو یا سه ستاره برگزار می گردند، زمینه سفرهای اقتصادی وارزان را فراهم کرده است. در این هتل ها فضاهای تفریحی چندانی وجود ندارد اما امکانات اقامتی مناسبی تعبیه شده است.

  • تور مشهد هتل ایران زمین

این تور در هتلی سه ستاره برگزار می گردد و اقامتی اقتصادی را برای مهمانانش به همراه می آورد. هتل ایران زمین در فاصله 500 متری حرم قرار گرفته و این موقعبت مطلوب به همراه قیمت مناسب آن را بسیار پرطرفدار کرده است.

  • تور مشهد هتل نسیم

هتل نسیم مشهد از هتل های ارزان قیمت نزدیک به حرم است که با همین دو ویژگی مسافران را مجذوب خود ساخته. مسافران این تور می توانند با استفاده از ایستگاه مترو بسیج به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشند. البته بازدید از بازارهای بسیاری با پیاده روی برای مهمانان هتل نسیم فراهم می شود.

  • تور مشهد هتل کوثر

هتل کوثر نیز از هتل های ارزان قیمت و نزدیک به حرم است که در اتاق هایی با کیفیت فولبرد از مهمانان خود پذیرایی می کند. فاصله این هتل تا ورودی شیخ طبرسی تنها 278 متر است و مهمانان می توانند در کمترین زمان خود را به این بارگاه نورانی برسانند.

تفریحات پر هیجان مشهدی

کمتر مسافری پیدا می شود که در سفر خود برای تفریح برنامه ای نچیده باشد. این برنامه در مشهد بسیار خاص تر است و دلیل آن امکانات تفریحی فراوان در این شهر است. از سرسره بازی در پارک های آبی تا پیاده روی در پاک ملت! در ادامه لیست پر طرفدارترین تفریحات مشهد را می بینید.

  • سرزمین موجهای آبی
  • پارک ملت
  • سرزمین موجهای درخشان
  • باغ وحش وکیل آباد
  • پارک آبی ایرانیان

رزرو تور مشهد به صورت آنلاین

حجم بالای سفرهای نوروزی سایت های مختلف را به رزرو انواع تور ترغیب کرده. این امر اگر چه کار مسافران را برای رزرو تورهای متنوع آسان کرده، اما انتخاب یک سایت معتبر و کاملاً پشتیبان را دشوار ساخته. سفر آس 24 به عنوان مجری معتبر رزرو تور و هتل در کشور، تورهای تضمین شده نوروزی را برای رزرو در دسترس مسافران قرار داده است. این تورها در هتل های مختلف مشهد از دو تا پنج ستاره برگزار می گردند و در دسته های متنوع ارزان، اقتصادی و لاکچری قابل رزرو هستند.

برای رزرو تور مورد نظر خود کافی است پس از ورود به سایت، روی «رزرو تورهای مشهد» کلیک کرده و پس از انتخاب هتل مد نظرتان، تور خود را از بین انواع تورهای ارزان تا لاکچری رزرو کنید.

safarus24.com

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.