تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 27076

آمار سال گذشته میلادی فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد؛ 160 میلیون کاربر

آمار سال گذشته میلادی فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد؛ 160 میلیون کاربر

فروشگاه اپیک گیمز همزمان با شروع به کار موج عظیمی از نظرات را برانگیخت که هرکدام از آن‌ها به جهت خاصی متمایل بودند. برخی چنان از استیم و محتوایش لذت می‌بردند که این قدم را حماقت محض تلقی کردند و برخی ..

فروشگاه اپیک گیمز همزمان با شروع به کار موج عظیمی از نظرات را برانگیخت که هرکدام از آن‌ها به جهت خاصی متمایل بودند. برخی چنان از استیم و محتوایش لذت می‌بردند که این قدم را حماقت محض تلقی کردند و برخی نیز به موارد مرسوم گذشته پایبند باقی ماندند. با این حال اکنون گزارش جدیدی از عملکرد این فروشگاه پرحاشیه منتشر شده است.

به تازگی مشخص شده است که این فروشگاه با دارا بودن 160 میلیون کاربر و 31 میلیون کاربر فعال ماهیانه، نسبت به سال گذشته حدود 192 درصد رشد داشته است. همچنین فروشگاه مذکور حدود 103 بازی رایگان را در طول سال ارائه کرده که به تعداد 749 میلیون بار، توسط کاربران دریافت شده‌اند. حدود 700 میلیون دلار روی بازی‌های رایانه‌ای خرج شده و حدود 265 میلیون دلار یا به عبارت دیگر 37 درصد از طریق آثار شخص ثالث جمع‌آوری گشته است. بازیکنان حدود 5.7 میلیارد ساعت به بازی پرداخته‌اند که این در برابر 3.35 میلیارد سال 2019 یک پیشرفت به شدت چشمگیر است.

بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla, Satisfactory, Fortnite, Snow Runner, Grand Theft Auto 5, Borderlands 3, Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2, Rocket League و آثار دیگر جزو محبوب‌ترین عناوین سال گذشته میلادی فروشگاه اپیک گیمز بوده‌اند. این فروشگاه در نظر دارد که در سال جاری میلادی موارد زیادی از جمله پروفایل کاربری، اچیومنت‌ها، فهرست علایق و قابلیت‌های این چنینی را اضافه کند. اگر این فروشگاه بتواند در جهت سیاست‌های سال پیش به حرکت بپردازد، سرانجام تاج و تخت استیم پس از سال‌ها به صورت جدی تهدید خواهد شد.

منبع: Gaming Bolt

نوشته آمار سال گذشته میلادی فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد؛ 160 میلیون کاربر اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.