تاریخ انتشار : جمعه 29 اکتبر 2021 - 5:09
کد خبر : 46641

آمریکا دارای بیشترین میزان استخراج رمزارز در جهان است

آمریکا دارای بیشترین میزان استخراج رمزارز در جهان است

آمریکا دارای بیشترین میزان استخراج رمزارز در جهان است پس از این‌که کشور چین استخراج رمزارز را ممنوع اعلام کرد، ارزش بیت کوین با کاهش چشمگیری رو‌به‌رو شد و استخراج‌کنندگان رمزارز مجبور شدند تا از این ک..

آمریکا دارای بیشترین میزان استخراج رمزارز در جهان است

پس از این‌که کشور چین استخراج رمزارز را ممنوع اعلام کرد، ارزش بیت کوین با کاهش چشمگیری رو‌به‌رو شد و استخراج‌کنندگان رمزارز مجبور شدند تا از این کشور خارج شوند. حالا گزارش میزان مصرف برق بیت کوین که توسط دانشگاه کمبریج منتشر شده نشان می‌دهد که بسیاری از این افراد به کشور آمریکا روی آورده‌اند.

بر اساس این گزارش، در فروردین‌ماه گذشته (آپریل) حدود 46 درصد از نرخ هش شبکه‌ی بیت کوین در جهان مربوط به کشور چین بوده و این عدد برای کشور آمریکا برابر با 16.8 درصد بوده است. با این وجود در مردادماه (آگوست)، ایالات متحده با 35.4 درصد نرخ هش ریت شبکه‌ی بیت کوین در جهان در صدر و قراقستان نیز با 18.1 درصد در جایگاه دوم این لیست قرار گرفت.

میزان استخراج رمزارز

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که میزان برق مصرفی بیت کوین در شهریور (سپتامبر) برابر با 7.97 تراوات‌ساعت بوده است. ارزش بیت کوین در چند ماه گذشته روی 60.000 دلار ثابت مانده اما ارزش رمزارزهایی مانند دوج کوین و شیبا با نوسانات زیادی مواجه بوده و در هفته‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

نظر شما در مورد رمزارزها چیست؟ آیا ارزهای دیجیتالی می‌توانند جانشین مناسبی برای ارزهای معمولی باشند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.