تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 جولای 2023 - 11:02
کد خبر : 506582
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آموزش جامع آیلتس بسته هستند

آموزش جامع آیلتس

آموزش جامع آیلتس

آموزش جامع آیلتس شامل آموزش هر چهار بخش آزمون آیلتس: لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ است و هدف از چنین آموزشی، کمک به داوطلبان برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی و دستیابی به نمره بالا در آیلتس است.در دوره جامع آیلتس، یادگیری به طور ویژه و عمیق تر انجام می شود که تمام جنبه‌های آزمون

آموزش جامع آیلتس شامل آموزش هر چهار بخش آزمون آیلتس: لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ است و هدف از چنین آموزشی، کمک به داوطلبان برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی و دستیابی به نمره بالا در آیلتس است.در دوره جامع آیلتس، یادگیری به طور ویژه و عمیق تر انجام می شود که تمام جنبه‌های آزمون آیلتس را پوشش می‌دهد و مشاوره بیشتری به دانش آموزان ارائه می شود تا به نمره 7 به بالا دست پیدا کنند. در حالی که دوره معمولی آیلتس ممکن است از نظر منابع، محدودتر باشد و آموزش‌های تخصصی و منابع تکمیلی را مانند یک دوره جامع ارائه نکند. در ادامه این ویژگی ها و تفاوت ها را بیشتر بررسی می کنیم.

ویژگی‌های آموزش جامع آیلتس

برنامه‌ای که برای آموزش جامع آیلتس، طراحی می‌شود دارای ویژگی های زیر است:

دسترسی به نمونه تدریس

دوره های آموزش جامع آیلتس به شما اجازه می دهند که به نمونه تدریس‌های دوره، دسترسی داشته باشید تا با اطمینان خاطر در دوره، شرکت کنید.

تعیین پیش نیازهای دوره

معمولا دوره هایی که برای آموزش جامع آیلتس، طراحی شده اند، موارد و شرایطی را که برای شروع دوره لازم است مانند سطح لازم برای شروع دوره، هزینه ثبت نام، مدرس، نحوه برگزاری و موارد آموزشی دوره را اختیار متقاضیان، قرار می دهند.

تعیین سطح

در ابتدا برای شرکت در دوره جامع آیلتس، آزمون تعیین سطح گرفته می‌شود و پس از ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم، آموزش آیلتس شروع می‌شود.

تقویت هر چهار مهارت آیلتس

در این دوره،آموزش جامع آیلتس تمام مهارت‌های لازم برای پاسخگویی به سوالات آیلتس مانند لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ تقویت می‌شود.

تقویت لیسنینگ

دانش‌آموزان، گوش‌دادن به لهجه‌های مختلف انگلیسی را تمرین می‌کنند و راهکارهای درک و پاسخ به سوالات آزمون را با توجه فایل های صوتی، یاد می گیرند. در این دوره، با فایل‌های صوتی که در آزمون‌های آیلتسی، ارائه می‌شود؛ مانند فایل‌های وب‌سایت رسمی آیلتس، مهارت لیسنینگ مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

تقویت ریدینگ

آموزش جامع آیلتس بر روی تقویت درک مطلب و سرعت خواندن همچنین فهمیدن سوالات مختلف، تمرکز دارد. در دوره جامع آیلتس، داوطلبان، تکنیک‌های مختلفی برای پاسخ به سوالات ریدینگ، یاد می گیرند مانند تشخیص ایده‌های اصلی متن، جزئیات خاص و یافتن هدف و نظر نویسنده در متن.

تقویت رایتینگ

در آموزش جامع آیلتس، به داوطلبان، نوشتن مقاله و گزارش با تمرکز بر ساختار، انسجام متن و رعایت گرامر و دستور زبان، آموزش داده می‌شود. داوطلبان با شرکت در این دوره‌ها، یاد می‌گیرند که چگونه برای انواع تسک‌ها، وقت بگذارند و مهارت‌های رایتینگ خود را برای نوشتن باکیفیت تر، تقویت کنند.

تقویت اسپیکینگ

در آموزش جامع آیلتس، تمرین اسپیکینگ با یک پارتنر یا مربی انجام می‌شود که هر سه بخش از آزمون اسپیکینگ را پوشش می‌دهد. دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه با استفاده از واژگان و دستور زبان مناسب، ایده‌های خود را روان و واضح، بیان کنند.

نمونه سوال همراه جواب

دوره‌های آیلتسی که جامع‌اند و کیفیت بالا دارند، نمونه سوالات آیلتس را به همراه پاسخ برای تسک‌ها و بخش‌های مختلف آیلتس در اختیار داوطلبان، قرار می‌دهند و به داوطلبان، کمک می‌کنند تا اطلاعاتی که برای نمره 7 به بالا لازم است را بدانند و یاد بگیرند.

فیدبک و ارزیابی

به دانش‌آموزان درباره عملکرد و پیشرفتشان، فیدبک داده می‌شود و به آن‌ها اجازه داده می‌شود تا مواردی که لازم است در آن‌ها بیشتر تلاش کنند را شناسایی کرده و برنامه مطالعاتی خود را بر اساس آن، تنظیم کنند.

تدریس توسط استاد حرفه‌ای

استادی که در دوره آموزش جامع آیلتس، تدریس می‌کند، استاد حرفه‌ای و باتجربه‌ای است که به زبان انگلیسی، تسلط دارد، خودش در آزمون آیلتس شرکت کرده و سال‌هاست که به آموزش آیلتس را انجام می دهد.

 

 آموزش جامع آیلتس

دسترسی به جدیدترین منابع آموزشی

در دوره‌های جامع آیلتس، با توجه به تغییر سبک و محتوای سوالات، منابع آموزشی جدید در اختیار داوطلبان، قرار می‌گیرد.

آموزش آپدیت کردن دانش زبانی

به داوطلبان، آموزش داده می شود که چگونه دانش زبان انگلیسی خود را به روز نگه دارند همچنین، روش‌ها و منابع لازم برای به روز کردن زبان انگلیسی در اختیار آن‌ها قرار داده می شود.

بیان نکات کلیدی و نکات تست زنی آزمون

درآزمون آیلتس هم مانند آزمون‌های دیگر یک سری نکات کلیدی وجود دارد که اگر از آن‌ها آگاهی داشته باشید و این نکات طلایی را یاد بگیرید می‌توانید سوالات را با سرعت و دقت بیشتری پاسخ دهید که یک آموزش جامع آیلتس، این نکات کلیدی را در آموزش های خود، قرار می دهد. همچنین راهکارهای مفید را برای مدیریت زمان، درک انواع سوال و اجتناب از اشتباهات رایج در طول آزمون، آموزش می دهد.

آموزش زبان عمومی

آموزش جامع آیلتس، میزان اهمیت زبان عمومی برای پاسخگویی به هر چهار بخش آزمون آیلتس را می‌داند و آموزش زبان عمومی را هم در برنامه آموزشی، قرار می‌دهد؛ چون با یادگیری زبان عمومی که شامل لغات آیلتس و گرامر است، متن‌های ریدینگ، بهتر فهمیده می شوند و دیگر برای نوشتن جملات مختلف در رایتینگ، مشکلی وجود ندارد، در اسپیکینگ می توان نظرات خود را شیوا بیان کرد و دیگر در لیسنینگ، لغت ناآشنایی وجود نخواهد داشت.

آمادگی برای نمره 7 به بالا

چون در این دوره‌ها، آیلتس به صورت جامع، تدریس می‌شود برای گرفتن نمره 7 و بالاتر می‌توانید روی آموزش‌های این دوره، حساب کنید.

ارائه تمرین‌های مختلف و تصحیح آن‌ها

معمولاً بعد از هر جلسه، تمرین‌های مربوط به آن بخش، در نظر گرفته می‌شود، پاسخ های داوطلبان بررسی شده و پاسخ‌های صحیح در اختیار دانش آموزان، قرار داده می‌شود.

ارائه گزینه‌های مختلف برای یادگیری

بسته به نیاز شما، یک دوره جامع، گزینه‌های مطالعاتی منعطفی مانند آموزش آنلاین آیلتس یا کلاس‌ آفلاین، ارائه می‌دهد تا برنامه و اولویت‌های یادگیری شما را مد نظر قرار دهد.

مرور مطالب، جمع بندی و رفع اشکال

در دوره آموزش جامع آیلتس، به صورت دوره ای، مطالب مرور می شوند و در آخر دوره نیز جلساتی برای جمع بندی و مرور نکات مهم و رفع اشکال برگزار می شود.

گزارش روند پیشرفت در دوره

بعد از هر تمرین، میزان پیشرفت شما مورد ارزیابی قرار گرفته و گزارش می‌شود تا نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کرده و بهتر بتوانید برای پیشرفت خود، برنامه‌ریزی کنید.

تمرین‌ها و منابع مطالعه تکمیلی

منابع تکمیلی برای مطالعه و تمرین  در ساعت های خارج از کلاس به دانش آموزان ارائه می‌شود تا آیلتس را بهتر یاد بگیرند؛ مانند فیلم، فایل صوتی و تمرین‌های تعاملی.

آزمون ماک

در پایان آموزش جامع آیلتس، آزمون ماک آیلتس برگزار می شود و نتیجه آن همراه با تحلیل آزمون و پاسخ های صحیح در اختیار دانشجویان قرار داده می شود.

با شرکت در دوره آموزش جامع آیلتس، دانش آموزان می‌توانند مهارت‌ها و اعتماد به نفس خود را برای کسب نمره مورد نظر در آزمون آیلتس افزایش دهند.

 

  آموزش جامع آیلتس

مزایای آموزش جامع آیلتس

کسب نمره 7 به بالا در آزمون آیلتس

آموزش جامع آیلتس، ویژگی‌هایی را که در بالا بیان کردیم دارد بنابراین باعث می شود شما برای به دست آوردن نمره 7 به بالا، آماده شوید.

کسب مهارت های زبانی قوی تر و پیشرفت بعد از دوره

در دوره‌های جامع آیلتس، چون مهارت‌های لازم توسط استاد حرفه‌ای تدریس می‌شود و تمرین‌ها و گزارش‌های منظم ارائه می‌شود بعد از این دوره، مهارت‌های زبانی قوی‌تری خواهید داشت و پیشرفت را به خوبی در خود احساس خواهید کرد.

تفاوت دوره آموزش جامع آیلتس با دوره آیلتس معمولی

دوره جامع آیلتس با دوره معمولی، تفاوت هایی دارد که این تفاوت ها را بعد از اتمام دوره در خود مشاهده می کنید:

محتوای کامل

دوره جامع آیلتس، تمام جنبه‌های آزمون آیلتس را به صورت عمیق برای بخش‌های Listening، Reading، Writing و Speaking پوشش می‌دهد. این دوره جامع، مطالب تمرینی گسترده، استراتژی‌ها و نکاتی را برای هر بخش ارائه می‌دهد و با ارائه تمرین‌های مختلف و مرور مطالب، اطمینان حاصل می‌کند که دانش آموز برای هر بخش از آزمون به خوبی آماده است. در مقابل، یک دوره معمولی آیلتس ممکن است بر روی بخش‌ها یا مهارت‌های خاصی تمرکز داشته باشد و دامنه محدودتری از محتوا و تمرین‌های مرتبط را ارائه دهد.

دسترسی به منابع تکمیلی

دوره‌های جامع آیلتس، اغلب منابع تکمیلی متعددی مانند مواد آموزشی تعاملی، ابزارهای ارزیابی پیشرفت، آزمون‌های آزمایشی و ارتباط با داوطلبان دیگر را فراهم می‌کند. دوره‌ معمولی آیلتس ممکن است منابع تکمیلی، ارائه ندهد و فرصت‌های تمرین و بهبود مهارت‌های دانش آموزان در دوره های معمولی آیلتس، محدود است.

پشتیبانی مداوم

دوره‌های جامع آیلتس ممکن است حتی پس از پایان دوره، پشتیبانی مداوم، ارائه دهند و به دانش‌آموزان این امکان را ‌بدهند که برای تمرین بیشتر به مواد و منابع دوره، دسترسی داشته باشند که در دوره‌های معمولی آیلتس، به ندرت این خدمات ارائه می شود.

شخصی سازی

دوره‌های جامع آیلتس، اغلب شامل برنامه‌های مطالعاتی شخصی است که متناسب با نیازها و هدف فردی هر دانش آموز است. این کار به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا روی نقاط ضعف خود تمرکز کنند و عملکرد کلی خود را بهبود ببخشند. دوره‌های معمولی آیلتس ممکن است این سطح از شخصی‌سازی را ارائه ندهند، در عوض یک برنامه درسی عمومی،‌ ارائه می‌دهند که ممکن است به تقویت نقاط ضعف هر دانش‌آموز نپردازد.

آموزش تخصصی

دوره‌های جامع آیلتس معمولاً اساتید مجربی دارند که آموزش، بازخورد و راهنمایی تخصصی در طول دوره ارائه می‌دهند. دوره‌های معمولی آیلتس ممکن است این سطح از آموزش تخصصی را نداشته باشند که این موضوع بر کیفیت، بازخورد و حمایت از دانشجویان، تأثیر می‌گذارد.

گارانتی

برخی از دوره‌های جامع آیلتس در صورتی که دانش آموز پس از اتمام دوره به نمره مورد نظر خود نرسد، ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی بیشتر، ارائه می‌دهند که دوره‌های معمولی آیلتس چنین تضمینی ندارند.

سخن پایانی

پیشنهاد ما به شما  شرکت در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی آیلتس مدرسه ی انگلیسی سارا برای زبان‌آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته، دوره‌ها و کارگاه‌های مختلفی برگزار می‌کند.‌ برای داوطلبان آیلتس در سطح حداقل متوسط، دوره‌های آموزشی آنلاین آیلتس به صورت خصوصی، ‌نیمه خصوصی و کارگاه‌ عمومی آیلتس به نام « آموزش آنلاین آیلتس » و برای آن دسته از متقاضیان در سطح‌های پایین‌تر، دوره های پیش‌آمادگی از سطح کاملا مبتدی تا آیلتس در ۶ ترم آموزشی برگزار می‌شود. در دوره ی آموزش آنلاین آیلتس، قدم به قدم صفر تا صد تکنیک‌های آیلتسی رو از مبتدی تا پیشرفته یاد می‌گیریم و با اجرای این تکنیک‌های آیلتسی در تمرین‌ها و تست های واقعی آیلتس و ارائه ی یک برنامه آیلتسی، با توجه به زمان، هدف و سطح زبانی، در مدت زمان کم‌تر از ۶ ماه داوطلبان آیلتسی به نمره ی بالای ۷ می‌رسند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.