تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دسامبر 2021 - 4:56
کد خبر : 501657

آموزش ساخت استیکر واتساپ اندروید، iOS و کامپیوتر

آموزش ساخت استیکر واتساپ اندروید، iOS و کامپیوتر

آموزش ساخت استیکر واتساپ اندروید، iOS و کامپیوتر استیکرها روشی جذاب و سرگرم کننده برای نمایش احساسات در گفت و گوهای متنی هستند. واتساپ در مقایسه با تلگرام دیرتر به این نتیجه رسید ولی به هر حال در سال ..

آموزش ساخت استیکر واتساپ اندروید، iOS و کامپیوتر

استیکرها روشی جذاب و سرگرم کننده برای نمایش احساسات در گفت و گوهای متنی هستند. واتساپ در مقایسه با تلگرام دیرتر به این نتیجه رسید ولی به هر حال در سال ۲۰۱۸ اجازه داد که کاربران از استیکرها استفاده کنند.

ولی با این وجود استیکرهای پیش‌فرض این پیام‌رسان و نحوه استفاده از آن‌ها می‌توانند برای بسیاری از افراد محدود کننده تلقی شوند. اگر قصد داشته باشید اندکی حس به چت‌های خود اضافه کنید، این موضوع بیشتر موجع به آزارتان می‌شود. در این مقاله ما به شما آموزش می‌دهیم که چطور استیکرهای خودتان را در واتساپ بسازید و از محدودیت‌های رها شوید.

همه مطالب واتساپ

آموزش ساخت استیکر واتساپ در اندروید

واتساپ

مدتی پیش آخرین نسخه بتای واتساپ به عرضه اپلیکیشن فرست پارتی ساخت استیکر اشاره کرد ولی تا زمانی که این موضوع به حقیقت بپیوندد، باید از اپلیکیشن‌های شخص ثالث برای ساخت استیکرهای شخصی خود استفاده کنید.

اگر قصد دارید صرفاً تصاویری را تبدیل به استیکر کنید، Sticker.ly گزینه‌های زیادی را در دسترس شما قرار می‌دهد. این سرویس یا در واقع اپلیکیشن رایگان است و استیکرهای محبوب را هم براساس موضوعات ترند به شما نمایش می‌دهد. در کنار این ویژگی شما می‌توانید استیکرهای ثابت یا متحرک شخصی خود را هم بسازید.

  • آموزش انتقال چت و داده های واتساپ بین اندروید و iOS

مراحل پیش‌رو به شما نشان می‌دهند که چطور به کمک این سرویس می‌توانید تنها طی چند دقیقه استیکرهای واتساپ را بسازید و مورد استفاده قرار دهید.

  • در Sticker.ly روی گزینه + کلیک کند و سپس براساس نیازتان روی یکی از گزینه‌های Regular (استیکر عادی) و Animated (استیکر متحرک) ضربه بزنید.
  • سپس این امکان را دارید که از حافظه داخلی گوشی خود، یکی از تصاویر را انتخاب کنید. اگر روی دکمه Auto (خودکار) ضربه بزنید، Sticker.ly به صورت خودکار بخش‌های مناسب تصویر شما را برای تبدیل شدن به استیکر انتخاب می‌کند. با انتخاب گزینه دیگر می‌توانید به صورت دستی بخش‌هایی را که نیاز دارید، برای تبدیل شدن به استیکر انتخاب کنید.
  • اکنون گزینه Next را انتخاب کنید. حالا می‌توانید به استیکر خود متن یا ایموجی اضافه کنید.
  • سپس یک نام منحصربه‌فرد برای پک استیکر خود در نظر بگیرید و گزینه add to WhatsApp را انتخاب کنید.
  • اکنون استیکر به فهرست استیکرهای واتساپ شما اضافه شده است و می‌توانید از آن استفاده کنید.

آموزش ساخت استیکر واتساپ در آیفون

واتساپ

همانند اندروید برای ساخت استیکر واتساپ روی آیفون شما به یک سرویس یا اپلیکیشن برای انجام این کار نیاز دارید. با جست و جو در اپ استور اپل می‌توانید پیشنهادهای زیادی را ببینید اما Top Stickers احتمالاً بهترین گزینه ممکن است.

  • در بخش استیکرها روی گزینه Create ضربه بزنید.
  • یک الی چند تصویر را انتخاب کنید و سپس قسمت مورد نیاز خود را با استفاده از ابزار Magic Wand انتخاب کنید. با استفاده از این ابزار می‌توانید پس‌زمینه را حذف کرده یا به تصاویر متن، فریم و موارد دیگری اضافه کنید.
  • با کلیک روی گزینه done، پک استیکرهای شما به واتساپ اضافه می‌شود.

ساخت استیکر واتساپ روی دسکتاپ (کامپیوتر)

واتساپ

اخیراً واتساپ قابلیت ساخت استیکر را به نسخه بتای واتساپ دسکتاپ اضافه کرده است. طی هفته‌های گذشته این ویژگی در اختیار تمام کاربران دسکتاپ قرار گرفته است و شما می‌توانید با مراجعه به بخش استیکر (sticker) در واتساپ رایانه، با کلیک روی گزینه create، وارد حالت ساخت استیکر شوید.

شما سپس می‌توانید با اضافه کردن یک تصویر، روی آن ویرایش‌های مرسومی را انجام دهید. برای مثال می‌توانید به آن ایموجی، متن و … اضافه کنید. با انتخاب گزینه send مرحله ساخت استیکر به اتمام می‌رسد و می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا اپلیکیشن رسمی برای ساخت استیکرهای واتساپ روی اندروید یا iOS وجود دارد؟

  • در حال حاضر خیر؛ به نظر می‌رسد که واتساپ به زودی چنین اپلیکیشنی را برای کاربران این دو پلتفرم عرضه خواهد کرد و آن‌ها نیز همچون کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند استیکرهای شخصی خود را بسازند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، ما این مقاله را به‌روز خواهیم کرد.

منبع: Android Authority

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.