تاریخ انتشار : شنبه 12 نوامبر 2022 - 20:52
کد خبر : 505736

آموزش طراحی سایت در تبریز

آموزش طراحی سایت در تبریز

دوره ی طراحی سایت چیست؟ و در کجا و چه ساعاتی برگزار میشود؟ برنامه‌نویسی دانشی است که به کمک آن می‌توان به کامپیوتر دستوراتی برای انجام کارها داد. به این صورت که دستورات در قالب کدهایی به کامپیوتر داده میشود که این اطلاعات و دستورات در مغز کامپیوتر یا همان(CPU)  پردازش می‌شوند و خروجی کار

دوره ی طراحی سایت چیست؟ و در کجا و چه ساعاتی برگزار میشود؟

برنامه‌نویسی دانشی است که به کمک آن می‌توان به کامپیوتر دستوراتی برای انجام کارها داد. به این صورت که دستورات در قالب کدهایی به کامپیوتر داده میشود که این اطلاعات و دستورات در مغز کامپیوتر یا همان(CPU)  پردازش می‌شوند و خروجی کار به کاربر نمایش داده می‌شود.

پیش از اینکه شروع به آموزش طراحی سایت کرد نیازی به پیش نیازهای رسمی یا مهارتهای خاصی وجود ندارد. بنابراین ، آموزش طراحی سایت در تبریز باید با استفاده از دانش و مهارت های موجود در زمینه های مختلف است، و متقاضیان بایستی دارای مهارت های اولیه کامپیوتر و همچنین مهارت های اساسی برای استفاده از دستگاه را بلد باشند ، از جمله کلیک ، تایپ ، ورود و خروج و غیره.

آموزش طراحی سایت هم مانند هر درس یا کلاس دیگر ، به علاقه نیازمند است. در صورتی که متقاضیان علاقمند باشند بهتر خواهند توانست در این حوزه موفقیت کسب کنند.

آموزش طراحی سایت در تبریز

از آنجایی که کامپیوتر‌ها  قادر به درک زبان‌ انسان‌ها نیستند. پس تمام اطلاعات را به صورت اعداد و کد ها میتوانند شناسایی کنند.به همین دلیل افرادی که بخواهند با این کد ها و طراحی سایت آشنایی پیدا کنند و به عنوان برنامه نویس مشغول کار شوند لازم است تا در کلاس های آموزش طراحی سایت در تبریز ثبت نام کنند زیرا یک برنامه‌نویس میتواند با داشتن آگاهی و به کمک یک زبان برنامه‌نویسی منظور خود را به یک نرم افزار منتقل کند.که این دستورات به کدهای ۰ و ۱ تبدیل می‌شوند و کامپیوتر آنها را درک کرده و پردازش می‌کند. پس بهتر است بگوییم برنامه‌نویسی علم حل مسئله به کمک کامپیوتر است.

 

در واقع هدف از یادگیری طراحی سایت، این نیست که افراد با زبان پایتون یا برنامه نویس زبان سی برنامه نویس شوند، بلکه هدف این است که شخصی که علاقمند به یادگیری این حوزه است با آموزش درست در کنار افراد متخصص و کار بلد از جمله مهران ستاری که در تبریز به برگزاری کلاس های آموزش طراحی سایت مشغول است یک برنامه نویس خوب شود و زبان‌های طراحی سایت مختلف را فرا بگیرند که صرفاً به جهت ابزاری برای انجام درست کارها هستند.

پس باید گفته شود که یک برنامه نویس خوب با هر زبانی می‌تواند یک برنامه منحصر به فرد بسازد ولی یک برنامه نویس بد، حتی در صورتی بهترین و سریع‌ترین زبان طراحی سایت دنیا را هم در اختیار داشته باشد و با آن برنامه ای را بنویسد، باز هم تضمینی وجود نخواهد داشت  که برنامه اش اثربخش باشد.

پس برای اینکه بتوان به یک برنامه خوب تبدیل شد پیشنهاد میکنیم در دوره های آموزش طراحی سایت در تبریز شرکت کنید که این دوره ها توسط مهران ستاری که به عنوان متخصص در زمینه طراحی سایت محسوب میشود ارائه میشود.

از آنجایی که طراحی سایت مهارتی است که نیازی به تحصیلات دانشگاهی ندارد و هر کسی که صرفاً علاقمند به یادگیری آن باشد می‌تواند در مدت چند ماه -و نهایتاً یک سال- به یک برنامه نویس خوب و کار بلد تبدیل شود.و با تلاش و پشت کار خود تجربه و تخصص خود را بیشتر کند.

آموزش طراحی سایت در تبریز دوره ی است که در 4 ترم برگزار میشود و آموزش ها توسط مهران ستاری به دو صورت عمومی و خصوصی برگزار میشود کلاس های عمومی در آموزشگاه کاف برگزار میشود و خصوصی در دفتر خصوصی شخص مهران ستاری تدریس میشود .پس اگر علاقمند به این رشته هستید فرصت را از دست ندهید و هر چه زودتر در این کلاس ها ثبت نام کنید.

کلاس های مربوط به آموزش طراحی سایت در تبریز در حدود 100 جلسه برگزار میشود که در حدود 6ماه طول میکشد این کلاس ها در هفته 2 الی 3 جلسه است. و تا هنگامی که موارد آموزشی به طور کامل یاد گرفته نشود ادامه خواهد داشت.

همانطور که گفته شد دوره ی آموزش طراحی سایت در تبریز در  4 ترم  برگزار میشود که در ترم اول آموزش های HTMLو CSSوBOOT STRAP  تدریس میشود.در ترم دوم #Cو SAL SERVERو EF CORE آموزش داده میشود و در ترم سوم به آموزش ASP.CORE  پرداخته میشود. در ترم چهارم یا ترم آخر  موارد مربوط به پروژه عملی و نکات سئو تدریس میشود . باید دقت شود که در آموزش های طراحی سایت مهران ستاری بدون اینکه ترمی به طور کامل فرا گرفته نشود به ترم دیگر شروع نخواهد شد و تا جایی که کارآموز در آن مرحله مهارت کسب نکند ادامه خواهد داشت.

با توجه به این که ، یادگیری تکنیک‌ها و فنون برنامه‌نویسی مهم‌تر از یادگیری چندین زبان است. مانند هر نویسنده خوب، که احتمالا بخش زیادی از عمر خودش را برای خواندن آثار سایر نویسندگان صرف می‌کند، علاقمندان به طراحی سایت هم علاوه بر شرکت در آموزش طراحی سایت در تبریز باید تلاش کنندتا همیشه از منابع مختلف استفاده کرده و برنامه‌های برنامه‌نویسان حرفه‌ای را مطالعه کنند.زیرا بسیاری از فنون هستند که بایستی هنگام کار آن را یاد بگیرند.

بنابراین بعد از سپری کردن کلاس های آموزش طراحی سایت در تبریز ،افراد باید به اندازه کافی تمرین و پشتکار داشته باشند؛ و مسائل روزمره را به مسائل برنامه‌نویسی تبدیل کرده و با استفاده از برنامه‌نویسی، آن‌ها را حل کنند. زیرا این مهارتی است که فقط خود افراد مسئول تقویتش هستند و هیچ کسی غیر از خودشان، نمی‌تواند در توسعه این مهارت، به آنها کمک کند.

ولی پیش از هر نوع تلاش، بایستی به اندازه کافی آموزش ببینند؛ پس بهترین راه شرکت در کلاس های بر نامه نویسی مهران ستاری است که توانایی برنامه‌نویسی را هم می‌توانند کسب کنند.

یادگیری طراحی سایت هیچ محدودیت سنی ندارد؛ برنامه‌نویسی را می‌توان تقریبا در هر سنی یاد گرفت؛ از ۷ تا ۷۰ سال. فقط کافی است به اندازه کافی علاقه و پشتکار داشت؛

برای اینکه تبدیل به یک برنامه نویس شد هیچ گاه نباید از یاد گرفتن خسته شد.و همچنین بایستی به روز بود و اطلاعات خود را بروز کرد.زیرا در صورتی که چندین سال با یک زبان برنامه‌نویسی کار شود، ممکن است یک مشکلی در مسیر ایجاد شود. بنابراین باید به اندازه کافی مطالعه و تمرین داشت، و سبک برنامه‌نویسی‌ را بهتر کرد .

پس بهترین استاد برنامه‌نویس در تبریز هم، نمی‌تواند شما را برنامه‌نویس کند. هر چند که او می‌تواند زبان  طراحی سایت و برخی اصول را به شما یاد دهد؛ ولی در ادامه راه، شما باید به تنهایی حرکت کنید. ولی باز هم در قدم اول بهترین راه این است که در کنار استاد کار بلد و متخصص طراحی سایت را شروع کنید. پیشنهاد ما در این است که با شرکت در کلاس های مهران ستاری این کار را شروع کنید و به یک برنامه نویس ماهر تبدیل شوید.

 

مدرس : مهران ستاری

تماس تلفنی : 09369944780

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.