تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فوریه 2022 - 9:10
کد خبر : 502813

آموزش ۱۱ روش مخفی کردن پیام ها و اس ام اس آیفون

آموزش ۱۱ روش مخفی کردن پیام ها و اس ام اس آیفون

ممکن است بخواهید برای حفظ حریم شخصی پیام های موجود در گوشی آیفون 💬 خود را مخفی کنید. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۱۱ روش مخفی کردن پیام ها و اس ام اس آیفون می..

ممکن است بخواهید برای حفظ حریم شخصی پیام های موجود در گوشی آیفون 💬 خود را مخفی کنید. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۱۱ روش مخفی کردن پیام ها و اس ام اس آیفون میپردازیم.

نحوه مخفی کردن اس ام اس آیفون

?How to Hide Messages on iPhone

اگر نمی خواهید کسی پیام های گوشی آیفون شما را بخواند، می توانید آنان را مخفی کنید. این کار را به روش های متفاوتی می توانید انجام دهید. در این مطلب از انزل وب روش های پنهان کردن پیام در آیفون را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

مخفی کردن پیامها در آیفون از Lock Screen/Notification Center

برای مخفی کردن SMS آیفون از Lock Screen/Notification Center وارد Settings شوید. سپس روی Notifications بزنید.

مخفی کردن پیامها در آیفون

حال روی Messages بزنید. در بخش Alerts تیک Lock Screen، Notification Center و Banners را بردارید.

مخفی کردن پیامها در آیفون

همچنین می توانید علامت جلوی Allow Notifications را خاموش کنید. با این کار گوشی شما در هنگام دریافت پیام زنگ یا ویبره هم نخواهد زد.

مخفی کردن پیام در آیفون: پنهان کردن پیش نمایش پیام از لاک اسکرین

وقتی پیامی دریافت می کنید، پیش نمایشی از متن آن در لاک اسکرین نمایش داده می شود. برای مخفی کردن پیام در آیفون وارد تنظیمات شوید. سپس روی Notifications -> Messages بزنید.

مخفی کردن پیام در آیفون

از بخش Lock Screen Appearance روی Shows Previews بزنید. در این بخش سه گزینه وجود دارد:

Always: نمایش پیش نمایش پیام در همه حال

When Unlocked (default): نمایش پیش نمایش پیام تنها زمانی که دستگاه شما قفل نیست.

Never: حذف پیش نمایش پیام برای همیشه

مخفی کردن پیام در آیفون

مخفی کردن پیامک آیفون: پنهان کردن هشدار پیامی خاص در iMessage

شما می‌توانید صرفا اعلان یک مجموعه پیام خاص را پنهان کنید. برای مخفی کردن پیامک آیفون روی Messages بزنید. سپس روی مکالمه مدنظر خود بزنید.

مخفی کردن پیامک آیفون

حال روی نام شخص در بالای صفحه بزنید و علامت Hide Alerts را خاموش کنید. سپس روی Done بزنید.

مخفی کردن پیامک آیفون

پنهان کردن پیام در آیفون با Invisible Ink

برای مخفی کردن پیام در آیفون به این روش، وارد Messages شوید. سپس روی مکالمه موردنظر خود بزنید.

مخفی کردن پیامک آیفون

پیام خود را تایپ کنید. سپس روی دکمه Send فشار دهید و نگه دارید. Invisible Ink را انتخاب کنید.

مخفی کردن پیامک آیفون

حال پیام شما به شکل محو شده ارسال می شود و فرد دریافت کننده باید آن را پاک کند تا بتواند متن را ببیند. در آخر روی Send بزنید.

مخفی کردن پیامک آیفون

پنهان کردن پیام واتساپ در آیفون

برای مخفی کردن پیام واتساپ در آیفون وارد این پیام رسان شوید. سپس و مکالمه ای را که می خواهید پنهان کنید، پیدا کنید. حال این مکالمه را به سمت چپ بکشید. حال روی دکمه Archive بزنید.

مخفی کردن پیامک آیفون

اکنون تمامی پیام های پنهان شده شما در بخش Archive نمایش داده می شود. البته به این نکته هم توجه کنید، زمانی که پیام جدیدی دریافت کنید، پیام های پنهان شده از حالت آرشیو خارج خواهند شد. اگر می خواهید برای همیشه پنهان بمانند باید به Settings -> Chats بروید. سپس علامت Keep Chats Archived را روشن کنید.

مخفی کردن پیامک آیفون

برای از آرشیو در آوردن پیام ها هم کافی است در بخش چت ها، صفحه را به پایین بکشید. سپس روی بخش Archived بزنید. حال چت موردنظر خود را از سمت چپ به راست بکشید و روی Unarchive بزنید.

مخفی کردن پیامک آیفون

برای پنهان کردن تصویر، فایل و… در آیفون، مطلب نحوه پنهان سازی برنامه، عکس و… در iPhone را مطالعه کنید.

پنهان کردن پیام تلگرام در آیفون

برای مخفی کردن پیام تلگرام در آیفون وارد این پیام رسان شوید. سپس چت موردنظر خود را پیدا کنید. چت را به سمت چپ بکشید و روی Archive بزنید.

مخفی کردن پیامک آیفون

حال این پیام ها وارد پوشه Archived Chats خواهند شد. برای باز گرداندن پیام، وارد پوشه Archived Chats شوید. سپس چت موردنظر خود را به سمت چپ بکشید و روی Unarchive بزنید.

مخفی کردن پیام ها

پنهان کردن پیام های Signal در آیفون

برای پنهان کردن پیام های Signal در آیفون وارد این برنامه شوید. سپس چت موردنظر خود را پنهان کنید. حال آن را به سمت راست بکشید. سپس روی Archive بزنید.

مخفی کردن پیام ها

آن چت وارد Archieved Chats خواهد شد. برای برگرداندن چت وارد این بخش شوید. سپس چت را به سمت چپ بکشید و روی Unarchive بزنید.

مخفی کردن پیام ها

پنهان کردن اعلان واتساپ، تلگرام و سیگنال در آیفون

برای پنهان کردن اعلان واتساپ، تلگرام و سیگنال در آیفون به تنظیمات و سپس به Notifications بروید.

مخفی کردن پیام ها

حال برنامه موردنظر را پیدا کنید و روی آن بزنید. از بخش Lock Screen Appearance روی Show Previews بزنید. حال گزینه Never را انتخاب کنید.

مخفی کردن پیامک در آیفون با اضافه کردن مخاطب به Unknown Senders

برای پنهان کردن پیامک در آیفون به این شیوه، به بخش مخاطبان بروید. سپس مخاطب موردنظر را پیدا کنید. روی آن بزنید. سپس روی Edit بزنید. حال روی Delete Contact بزنید. سپس به Settings بروید. Messages را پیدا کنید و روی آن بزنید. در بخش Message Filtering علامت Filter Unknown Senders را روشن کنید. به Messages بروید. روی Filters بزنید. سپس روی Known Senders بزنید. حال تمامی صفحات باز شده را ببندید.

حال در بخش پیامک ها فقط پیام مخاطبان خود را می توانید مشاهده کنید. پیام فرد حذف شده هم در Unknown Senders قرار می‌گیرد.

پنهان کردن پیام آیفون با برنامه‌های Notes

این روش از مخفی کردن پیامها در آیفون برای زمانی مناسب است که میخواهید یک پیام را مخفی کنید. اگر قصد پنهان کردن چندین پیام از چندین مخاطب را دارید، این روش کارساز نیست و وقت گیر است.

پنهان کردن یک متن:

وارد بخش پیام ها شوید. سپس وارد پیام مخاطب مدنظر خود شوید. روی آن متن فشار دهید و نگه دارید. سپس روی Copy بزنید. برنامه Notes را باز کنید. ر.ی create a new note بزنید. پیام را پیست کنید. روی Done بزنید. روی منوی سه نقطه ای در گوشه سمت راست و بالای صفحه بزنید. روی Lock بزنید. سپس رمزی برای آن انتخاب کنید. وقتی رمز را انتخاب کردید، روی آیکن قفل بزنید. پس از آن متن را از بخش پیامها پاک کنید.

مخفی کردن چند پیام:

وارد بخش پیام ها شوید. سپس وارد مکالمه مدنظر خود شوید. از متن ها اسکرین شات بگیرید. وارد Notes شوید. سپس روی آیکون create a new note بزنید. روی آیکون دوربین بزنید. سپس اسکرین شات ها را انتخاب کنید. حال روی Add و سپس Done بزنید. روی منوی سه نقطه ای در گوشه سمت راست و بالای صفحه بزنید. روی Lock بزنید. سپس رمزی برای آن انتخاب کنید. وقتی رمز را انتخاب کردید، روی آیکن قفل بزنید. پس از آن متن‌ها را از بخش پیامها پاک کنید.

استفاده از برنامه های واسط برای پنهان کردن پیام ها در آیفون

برای مخفی کردن پیامها در آیفون می توانید از برنامه های واسط هم استفاده کنید.

Vault

این برنامه حجم کمی دارد. با آن می‌توانید تماس‌ها، مخاطبان و… را مخفی کنید. همچنین می‌توانید برای بخش‌های مختلف رمز بگذارید. این برنامه رایگان است و بخش اشتراکی هم دارد.

CoverMe Private Text & Call

این برنامه قابلیت های زیادی دارد و با Touch ID سازگار است. بخشی برای پیام محو شونده هم دارد. امکان ذخیره کردن برخی از اسناد هم با این برنامه وجود دارد. بخش مخاطبان و تماس‌ها را هم می‌توانید با آن مخفی کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش های پنهان کردن SMS آیفون را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.