تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 17:47
کد خبر : 46412

آموزش ۱۹ روش حل مشکل برنامه ایرانسل من

آموزش ۱۹ روش حل مشکل برنامه ایرانسل من

یکی از راه های استفاده از خدمات اپراتور ایرانسل این است که برنامه ایرانسل من یا My Irancell را نصب کنید. این گونه می توانید از بسیاری از خدمات این اپراتور در هر زمان و در هر جایی استفاده کنند. گاهی در..

یکی از راه های استفاده از خدمات اپراتور ایرانسل این است که برنامه ایرانسل من یا My Irancell را نصب کنید. این گونه می توانید از بسیاری از خدمات این اپراتور در هر زمان و در هر جایی استفاده کنند. گاهی در استفاده از این برنامه ارورهایی رخ می‌دهد. ⚠️ این ارورها را می‌توانید با کمک روش‌های مختلف برطرف کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۱۹ آموزش روش حل مشکل برنامه ایرانسل من میپردازیم.

چرا ایرانسل من ارور میدهد؟

?How to Fix My Irancell App Problems

برنامه ایرانسل من نرم افزاری برای مشترکین ایرانسل است و شما می‌توانند از آن برای استفاده از خدمات این اپراتور استفاده کنند. گاهی این برنامه دچار مشکلات و ارورهایی می‌شود. در این مطلب از انزل وب روش های حل مشکلات برنامه ایرانسل من را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نکته: ممکن است برخی از مراحل گفته شده در مدل‌های مختلف گوشی کمی متفاوت باشد. در مجموع، روش‌ها مشابه هستند و ممکن است فقط نام برخی از بخش‌ها کمی متفاوت باشد.

رفع مشکلات برنامه ایرانسل من با ریستارت کردن گوشی

حل مشکل برنامه ایرانسل من

برای حل مشکلات برنامه ایرانسل من، ابتدا گوشی خود را یک بار خاموش و روشن کنید. بسیاری از ارورها با همین کار ساده برطرف خواهند شد.

وجود اختلال در ایرانسل من به دلیل بروز اختلال در خود برنامه

گاهی مشکلات برنامه ایرانسل من به دلیل به روزرسانی‌ها و آپدیت‌هایی رخ می‌دهد که توسط خود اپراتور انجام شده است. به عنوان مثال، تغییراتی در سامانه ایجاد می‌شود یا آپدیت انجام شده به جای رفع مشکلات نسخه قبلی، خود مشکلاتی را ایجاد می‌کند. در این حالت تنها راه این است که صبر کنید تا مشکل از سمت اپراتور برطرف شود. پس از رفع این اختلالات، می‌توانید دوباره از برنامه استفاده کنید.

حل مشکل ورود به ایرانسل من به دلیل مشکلات اینترنتی

حل مشکل برنامه ایرانسل من

برای استفاده از برنامه ایرانسل من نیاز به اینترنت دارید و باید گوشی خود را به اینترنت وصل کنید. ممکن است اینترنت شما قطع شده باشد، روشن نباشد یا بسته اینترنتی شما تمام شده باشد. حتی ممکن است مودم روشن نباشد. برای چک کردن این مورد برنامه دیگری را مثل کروم که نیاز به اینترنت دارد، باز کنید. چیزی جستجو کنید و وضعیت اینترنت را بررسی کنید. گاهی سرعت بسیار پایین اینترنت هم موجب بروز مشکل ورود به برنامه ایرانسل من و اختلالاتی دیگر می‌شود.

حل مشکل باز نشدن برنامه ایرانسل من با خاموش کردن وی پی ان

گاهی روشن بودن وی پی ان یا برنامه‌های تغییردهنده IP موجب بروز مشکل باز نشدن برنامه ایرانسل من می‌شود. قبل از ورود به این ایرانسل من، این برنامه‌ها را خاموش کنید. سپس دوباره سعی کنید وارد برنامه شوید. گاهی این برنامه‌ها دسترسی به اینترنت را بلاک می‌کنند و تنظیمات پروکسی را بهم می ریزند. برای حل این مشکل وای فای یا اینترنت دیتا را خاموش کنید. سپس گوشی را Restart کنید. دوباره اینترنت گوشی را روشن کنید و ورود به برنامه را امتحان کنید.

حل مشکل ورود به برنامه ایرانسل من با استفاده از نسخه تحت وب این سامانه

حل مشکل برنامه ایرانسل من

اگر خطا در ایرانسل من برطرف نشد، می‌توانید از سایت این سامانه استفاده کنید. وارد سایت ایرنسل من شوید. سپس شماره خود را وارد کنید و مراحل ورود و ثبت نام را انجام دهید. در سایت هم می‌توانید از خدمات مشابه بهره ببرید.

حل مشکل ورود به برنامه ایرانسل من با استفاده از شماره بدون صفر

برای رفع مشکل ورود به برنامه ایرانسل من یک بار شماره خود را بدون صفر اول آن وارد کنید. سپس سعی کنید وارد برنامه شوید. گاهی نیازی نیست عدد صفر پیش شماره را وارد کنید.

حل مشکل اپلیکیشن ایرانسل من با حذف برنامه‌های بلاک‌کننده تماس

برنامه‌های بلاک کننده تماس هم می‌توانند موجب بروز مشکلات این چنینی شوند. در صورتی که این برنامه‌ها را نصب کرده باشید، برای حل مشکل اپلیکیشن ایرانسل من باید آنان را هم بررسی کنید. اصولا این برنامه‌ها تماس و پیامک را غیرفعال می‌کنند. برای همین اگر برنامه یا شماره خاصی را در چنین اپلیکیشن‌هایی وارد کنید، تماس‌ها و پیامک‌های آن شماره و برنامه مسدود می‌شود. در نتیجه، شما نمی‌توانید آنان را دریافت کنید. اگر از این گونه برنامه‌ها دارید، فهرست شماره‌ها و برنامه‌های آن را چک کنید. اگر ایرانسل من را در فهرست پیدا کردید، آن را خارج کنید تا شماره‌های مربوط به این سامانه مسدود نشود.

وجود مشکل در برنامه ایرانسل من و باز نشدن آن به دلیل کش

ممکن است دلیل ارور ایرانسل من وجود کش و دیتای برنامه و گوشی باشد. شما می‌توانید کش برنامه و گوشی را پاک کنید.

برای این کار به Settings بروید. حال وارد Apps شوید.

برنامه ایرانسل من را در فهرست پیدا کنید. روی آن بزنید و وارد بخش Storage شوید.

مشکل در برنامه ایرانسل من

در این بخش روی Clear cache بزنید. کش برنامه پاک خواهد شد.

وجود مشکل در برنامه ایرانسل من و باز نشدن آن به دلیل کش

برای پاک کردن کش گوشی هم باید به Settings بروید.

سپس وارد بخش Storage شوید. در فهرست، Cached Data را پیدا کنید.

روی آن بزنید. سپس در صورت باز شدن صفحه سوال، روی OK بزنید.

حال صبر کنید تا کش گوشی پاک شود.

مشکل برنامه ایرانسل من

حل مشکل برنامه ایرانسل من نسخه جدید با وارد کردن شماره دیگر

مسدود شدن شماره یا قطع شدن آن دیگر علت باز نشدن برنامه ایرانسل من است. برای این که بتوانید این مشکل را چک کنید، وقتی وارد برنامه شدید، شماره دیگری را در تنظیمات وارد کنید. این شماره باید ایرانسل باشد ولی فرقی نمی‌کند دائمی یا اعتباری باشد. اگر توانستید با آن شماره وارد شوید، احتمالا مشکل از خط شما است و می توانید برای رفع مسدودیت و… اقدام کنید.

حل‌ مشکل نصب ایرانسل من با حذف و نصب مجدد برنامه

روش دیگر برای رفع مشکل نصب ایرانسل من این است که آن را حذف کنید و دوباره نصب کنید. برای انجام این کار باید به Settings گوشی بروید و سپس Apps شوید. حال برنامه ایرانسل من را در فهرست پیدا کنید و روی آن بزنید. سپس روی Uninstall بزنید. صبر کنید تا برنامه حذف شود.

گوشی را Restart کنید. پس از روشن شدن، وارد گوگل پلی یا سایت ایرانسل شوید و برنامه را دانلود و دوباره نصب کنید.

روش دیگری هم برای انجام این کار وجود دارد. نام برنامه را در Google Play یا اپ استور جستجو کنید. سپس روی آن بزنید. حال روی دکمه Uninstall بزنید. صبر کنید تا برنامه حذف شود. سپس در همین بخش روی Install بزنید و آن را دوباره نصب کنید.

مشکل باز نشدن برنامه ایرانسل من

حل مشکل اپلیکیشن ایرانسل من با آپدیت کردن برنامه

در برخی موارد نسخه‌های قدیمی یک برنامه دچار مشکل می‌شوند. حتی برخی نسخه‌های قدیمی منسوخ می‌شوند و قابل استفاده نیستند. به روز رسانی برنامه می‌تواند مشکل اپلیکیشن ایرانسل من را حل کند. برای آپدیت کردن برنامه، در گوگل پلی یا اپ استور نام آن را جستجو کنید. در صورت وجود آپدیت، روی دکمه Update بزنید و صبر کنید تا به روزرسانی تمام شود. سپس گوشی خود را Restart کنید. پس از آن سعی کنید وارد برنامه شوید و مشکل را بررسی کنید.

حل مشکل ورود به ایرانسل من با نصب نسخه پایین‌تر برنامه

گاهی آپدیت‌های جدید یک برنامه ناقص هستند و به جای رفع مشکلات آن، موجب بروز ارورهایی می‌شوند. اگر برنامه را آپدیت کردید و با مشکل مواجه شدید، احتمالا علت آن همین امر است. به همین دلیل، در اینترنت جستجو کنید و نسخه پایین‌تر برنامه را برای حل مشکل ورود به ایرانسل من دانلود و نصب کنید. برای پیدا کردن نسخه پایین تر باید از سایت‌هایی که فایل‌های APK برنامه‌ها را به اشتراک می‌گذارند، استفاده کنید.

حل مشکل باز نشدن برنامه ایرانسل من با غیرفعال کردن آنتی ویروس و فایروال

گاهی آنتی ویروس‌ها و فایروال یک برنامه را بلاک می‌کنند. در نتیجه، موجب بروز مشکل ورود به برنامه ایرانسل من می‌شوند. در برخی موارد آنتی ویروس‌ها بعضی از برنامه‌ها را بدافزار تشخیص می‌دهند. به همنی دلیل اجازه فعالیت به آن برنامه را نمی‌دهند. برای حل این مشکل، آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید. سپس برنامه را بررسی کنید. اگر مشکل حل شد، آنتی ویروس را حذف کنید. سپس برای حفظ امنیت گوشی خود آنتی ویروس دیگری را نصب کنید.

برای دیدن بهترین آنتی ویروس‌های اندروید، به مطلب معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید رایگان مراجعه کنید.

رفع مشکلات برنامه ایرانسل من با آپدیت کردن سیستم عامل گوشی

ممکن است قدیمی شدن سیستم عامل گوشی، علت باز نشدن برنامه ایرانسل من باشد. برای حل این مشکل، وارد Settings گوشی شوید. سپس وارد System شوید و روی About Phone بزنید.

مشکل باز نشدن برنامه ایرانسل من

در برخی موارد پس از ورود به system باید وارد System Update یا گزینه شبیه به آن شوید. سپس روی About Phone بزنید.

مشکل باز نشدن برنامه ایرانسل من

حال روی Check For Updates بزنید.

مشکل باز نشدن برنامه ایرانسل من

در صورت وجود آپدیت دکمه Update یا Install فعال خواهد بود. روی آن بزنید. سپس صبر کنید تا سیستم عامل گوشی به روزرسانی شود.

برای یادگیری کامل روش‌های به روزرسانی اندروید، به مطلب آموزش آپدیت اندروید به صورت دستی و خودکار در گوشی اندروید مراجعه کنید.

حل اختلال در ایرانسل من با آپدیت ساعت

روش دیگر برای رفع مشکل در برنامه ایرانسل من به روزرسانی ساعت سیستم است. برای انجام این کار وارد Settings گوشی شوید.

سپس وارد Date & Time شوید. اکنون روی Automatic Date & Time بزنید. حال علامت جلوی Automatic Time Zone را روشن کنید یا تیک آن را بزنید.

مشکل باز نشدن برنامه ایرانسل من

روش دیگر این است که Automatic Data and Time را خاموش کنید و خودتان زمان را مشخص کنید. سپس Set Time بزنید.

مشکل باز نشدن برنامه ایرانسل من

سپس زمان را مشخص کنید و روی OK یا Done بزنید.

خطا در ایرانسل من

برای یادگیری سایر روش‌های تغییر زمان، مطلب آموزش تنظیم دقیق و اتوماتیک ساعت اندروید با اینترنت را مطالعه کنید.

حل مشکل برنامه ایرانسل من با بررسی مجوزهای برنامه

حتما شما هم با سوالاتی که پس از نصب برنامه از شما پرسیده می‌شود، مواجه شده‌اید. این سوالات مجوزهای یک برنامه را مشخص می‌کنند. به عنوان مثال، از شما پرسیده می‌شود که آیا برنامه اجازه دسترسی به بخش مخاطبین را دارد یا خیر؟ آیا اجازه دسترسی به دوربین را دارد یا نه؟ در برخی موارد، اگر پاسخ مثبت به این مجوزها ندهید، برنامه کارایی خود را از دست بدهد.

به همین دلیل باید مجوزهای مختلف این برنامه چک کنید و در صورت غیرفعال بودن، آنان را فعال کنید. برای حل مشکل برنامه ایرانسل من به تنظیمات یا Settings بروید.

سپس وارد Apps & Notifications شوید و روی Advanced بزنید. حال وارد App permissions شوید.

خطا در ایرانسل من

در این بخش می‌‌توانید قابلیت‌ها و مجوزهای مختلف را مشاهده کنید. وارد مجوز موردنظر شوید. به عنوان مثال، وارد SMS یا Camera شوید. وقتی وارد این بخش شوید، می‌توانید ببینید که کدام یک از برنامه‌ها مجوز دسترسی به این قابلیت را دارند و کدام‌ها یک ندارند. برای فعال کردن هر مجوز، باید علامت جلوی آن برنامه را روشن کنید.

خطا در ایرانسل من

در برخی موارد برای فعال کردن مجوز، باید روی نام یک برنامه بزنید و در آن جا روی Allow بزنید تا مجوز را فعال کنید.

این کار را به روش‌های مختلفی می‌توانید انجام دهید. می‌توانید در مطلب نحوه کنترل و حذف اجازه دسترسی برنامه ها در اندروید می‌توانید آنان را مطالعه کنید.

رفع خطا در ایرانسل من با ریست شبکه

روش دیگر برای حل مشکل برنامه ایرانسل من نسخه جدید این است که شبکه را Reset کنید. برای انجام این کار باید ابتدا به Settings گوشی بروید. سپس روی Reset بزنید. حال روی Reset Network Settings بزنید.

خطا در ایرانسل من

اکنون روی Reset Settings بزنید. ممکن است از شما رمز یا پین خواسته شود. آن را وارد کنید.

خطا در ایرانسل من

برای یادگیری سایر روش‌های انجام این کار، به مطلب آموزش ریست تنظیمات شبکه اندروید مراجعه کنید.

رفع مشکل اپلیکیشن ایرانسل من با ریست فکتوری

اگر همه روش‌های گفته شده را انجام دادید و نتوانستید به رفع مشکل اپلیکیشن ایرانسل من بپردازید، باید گوشی خود را ریست فکتوری کنید یا بازگشت به کارخانه بزنید.

نکته: با این کار تمامی داده‌های شما پاک خواهد شد. پس پیش از بازگشت به کارخانه زدن گوشی از اطلاعات خود بکاپ بگیرید.

برای انجام این کار وارد Settings گوشی خود شوید. سپس روی System بزنید.

خطا در ایرانسل من

سپس روی Reset بزنید. پس از آن، روی Erase all Data (Factory Reset) بزنید.

اختلال در ایرانسل من

در نهایت روی Reset Phone یا Erase بزنید.

مشکل برنامه ایرانسل من

رفع اختلال در ایرانسل من با کمک ارتباط با پشتیبانی

اگر هیچ کدام از این روش‌ها مشکل را برطرف نکرد، تنها راه این است که با پشتیبانی ایرنسل من تماس بگیرید یا از طریق بخش پشتیبانی سایت ایرانسل، مشکل خود را با اپراتور در میان بگذارید.

می‌توانید مشکل خود را از طریق ایمیل به آدرس cs@mtnirancell.ir ارسال کنید.

از بخش ارسال پیام تماس با ما در سایت ایرانسل هم می‌توانید استفاده کنید.

روش دیگر ارسال پیام در توییتر irancellsupport@ است.

از ربات irancellcrmbot@ در پیام‌رسان گپ هم می‌توانید استفاده کنید.

امکان طرح مشکل در اینستاگرام irancell_help@ هم وجود دارد.

علاوه بر این، می‌توانید با شماره ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط تماس بگیرید و از پشتیبانی راهنمایی کسب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش‌های حل مشکل برنامه ایرانسل من را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.