تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 14:22
کد خبر : 46837

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های متنوع عرضه شد

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های متنوع عرضه شد

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های متنوع عرضه شد تلگرام چند هفته پیش بعد از اختلال هفت ساعته در فیس بوک و واتساپ توانست کاربران زیادی جذب کند و این موضوع احتمالا برنامه‌ آپدیت‌های این پلتفرم را تحت‌تاثیر..

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های متنوع عرضه شد

تلگرام چند هفته پیش بعد از اختلال هفت ساعته در فیس بوک و واتساپ توانست کاربران زیادی جذب کند و این موضوع احتمالا برنامه‌ آپدیت‌های این پلتفرم را تحت‌تاثیر قرار داده است بطوریکه تلگرام امروز یک آپدیت جدید با قابلیت‌های زیاد برای آن عرضه کرده است.
در این آپدیت، یک نوار تاریخ جدید به کنار صفحه Shared Media اضافه شده است که کار اسکرول کردن را سریع‌تر خواهد کرد. کاربران همچنین می‌توانند با با نیشگون کردن روی صفحه آن را بزرگ و کوچک کنند.

مطالب مرتبط:

  • ربات تلگرام چگونه کار می کند؟ ربات ها خطرناک هستند؟

  • تعداد دانلودهای تلگرام در گوگل پلی استور از مرز ۱ میلیارد گذشت

یک گزینه Calendar View هم به صفحه Shared Media اضافه شده است که با استفتده از آن می‌توان یک مدیای خاص در یک تاریخ خاص را پیدا کرد. برای این کار، روی نوار تاریخ فشار دهید تا یک پنجره تاریخ با پیش‌نمایش‌های مدیا نمایش داده شود‌. سپس برای مشاهده همه مدیاهای آن تاریخ روی صفحه ضربه بزنید. فیلترهای جدیدی هم برای Shared Media ارائه شده‌اند که برای به کار بردن در عکس و فیلم‌ها استفاده خواهند شد.

تلگرام

تلگرام برای کاربران آی او اس، تم‌های جهانی چت را ارائه کرده است که قابل‌استفاده برای کل اپلیکیشن خواهد بود. این تم‌ها همچنین قابلیت شخصی‌سازی نیز خواهند داشت.

ضمناً تنظیمات نسخه آی او اس تلگرام هم بازطراحی شده است تا با استایل آی او اس ۱۵ هماهنگ باشد. آپدیت جدید تلگرام ایموجی‌های جدیدی هم ارائه کرده است که هم در نسخه اندروید و هم نسخه آی او اس قابل‌استفاده خواهند بود.

منبع: PhoneAr

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.