تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 می 2021 - 8:22
کد خبر : 37096

آپدیت ماه مه کنسول Xbox Series X منتشر شد: ویژگی‌های جدید را بشناسیم

آپدیت ماه مه کنسول Xbox Series X منتشر شد: ویژگی‌های جدید را بشناسیم

مایکروسافت امروز آپدیت جدید کنسول Xbox Series X و Xbox Series S را منتشر کرده است. این آپدیت تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و قابلیت‌های تازه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ازجمله تغییرات جدید باید ..

مایکروسافت امروز آپدیت جدید کنسول Xbox Series X و Xbox Series S را منتشر کرده است. این آپدیت تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و قابلیت‌های تازه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ازجمله تغییرات جدید باید به ارتقاء قابلیت Quick Resume و قابلیت‌های صوتی جدید اشاره کرد. بیایید باهم تمامی ویژگی‌های جدید را دوره کنیم.

بهبود قابلیت Quick Resume

Quick Resume یا ازسرگیری سریع ازجمله ویژگی‌های مخصوص کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S است که بر پایه معماری سریع جدید این کنسول‌ها کار می‌کند. این ویژگی اجازه بارگذاری سریع بازی‌ها و جابه‌جایی بدون تعلل میان بازی‌های مختلف را می‌دهد. فکر کنید می‌خواهید از یک بازی سریعاً وارد بازی دیگری شوید، قابلیت Quick Resume سریعاً شمارا به بازی دیگر منتقل می‌کند و لازم نیست منتظر بارگذاری دوباره بازی باشد.

آپدیت ماه مه کنسول Xbox با ارتقاء ویژگی ازسرگیری سریع همراه است. از این به بعد می‌توانید بازی‌هایی که از Quick Resume پشتیبانی می‌کنند را در یک لیست جداگانه ببینید و به این شکل، سریعاً میان بازی‌ها جابه‌جا شوید. می‌توانید این بازی‌ها را در یک گروه روی صفحه اصلی کنسول قرار دهید و دیگر لازم نیست که میان ده‌ها بازی بگردید و خود را خسته کنید.

بالاترین کیفیت صدا باقابلیت Passthrough

آپدیت جدید کنسول Xbox Series X ویژگی جالبی برای افرادی دارد که از برنامه‌های استریم فیلم مانند اپل تی وی و دیزنی پلاس استفاده می‌کنند. آپدیت جدید باعث افزایش کیفیت صدای محتوا روی صفحه‌نمایش‌های HDMI می‌شود. Passthrough این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا صدای خروجی با بلندگوهای تلویزیون یکسان شود. برای فعال‌سازی ویژگی گفته‌شده، ابتدا به قسمت تنظیمات صدا مراجعه کنید و سپس دکمه Allow Passthrough را بفشارید. با فشردن دکمه، تمامی اطلاعات لازم در مورد برنامه‌هایی که با ویژگی جدید همخوانی دارند در اختیار شما قرار داده می‌شود.

تریلرهای بازی را با ایکس باکس گیم پس تماشا کنید

از این به بعد می‌توانید تریلرهای مختلف از بازی‌های موجود در لیست بزرگ ایکس باکس گیم پس را روی کنسول Xbox Series X و Xbox Series S و البته ایکس باکس وان تماشا کنید. دیگر لازم نیست وارد صفحه بازی شوید و تریلرهای جدید را مشاهده کنید، تمامی ویدیوها حالا در یک قسمت جداگانه قرارگرفته است و می‌توانید بدون یک‌لحظه صبر به تماشای جدیدترین تریلر و ویدیوهای مربوط به بازی‌های ایکس باکس گیم پس بپردازید.

Motes-Dynamic-Background-Xbox

یک تصویر پس‌زمینه پویا: Motes

مایکروسافت باعرضه کنسول‌های جدید قابلیتی به نام تصاویر پس‌زمینه پویا را معرفی کرد که ظاهر داشبورد کنسول را به‌طور کل تغییر داد. تصاویر پس‌زمینه جدید امکان استفاده از رنگ‌های مختلفی با انیمیشن‌های جذاب را فراهم کرد و حالا آپدیت ماه مه یک پس‌زمینه جدید را به نام Motes اضافه کرده است. برای یافتن این تصویر، تنظیمات را بازکنید، سپس وارد بخش General شوید. آنجا گزینه Personalization یا شخصی‌سازی را انتخاب کنید و سپس روی My Background بزنید و باید بخش Dynamic Background را مشاهده کنید. ازآنجا می‌توانید تصویر زمینه جدید را فعال کنید.

Xbox-Mobile-App

آپدیت اپ اندروید ایکس باکس

ماه گذشته شامل برگشت قابلیت Leaderboards به نسخه اندروید و iOS برنامه ایکس باکس بودیم. این ویژگی چند سال پیش در نسخه ویندوزفون استفاده‌شده بود و با دریافت بازخوردهای زیاد، شاهد برگشت آن بودیم. این ماه اما آپدیت‌های دیگری برای اپ ایکس باکس درراه است. ابتدا باید از قابلیت ارسال اعلانات صحبت کنیم که شمارا از آنلاین شدن دوستانتان خبردار می‌کند. همچنین بخش اچیومنت هم آپدیت شده و میزان زمان سپری‌شده در بازی‌های مختلف هم به آن اضافه‌شده است. در آخر پایداری اپ بالا رفته است و می‌توانید بدون مشکل به چت کردن با دوستانتان و دریافت پیام‌های آن‌ها بپردازید.

از الآن می‌توانید با مراجعه به بخش آپدیت کنسول Xbox ، به‌روزرسانی ماه مه را دریافت کنید.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. راهنمای خرید کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس و اس + قیمت
  2. راهنمای خرید کنسول بازی ایکس باکس وان + قیمت
  3. گیفت ‌کارت‌ ایکس ‌باکس و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

منبع: Xbox

نوشته آپدیت ماه مه کنسول Xbox Series X منتشر شد: ویژگی‌های جدید را بشناسیم اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.